Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress returnerer tom side ved login

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ligger og kører et par wordpress blogs, men jeg løber med jævne mellemrum på en pi*** irriterende fejl.

Nogen gange kan jeg ikke få adgang til mit dashboard, faktisk kan jeg slet ikke logge ind.
Når jeg forsøger får jeg bare en blank side.
Hvis jeg f.eks prøver flg. adresse www.blognavn.dk/blog/wp-admin kommer der bare en blank side
Hvis jeg prøver denne her: www.blognavn.dk/blog/wp-login.php får jeg lov til at indtaste mit brugernavn og password, hvorefter jeg så får en blank side

Jeg har søgt og søgt men kan ikke finde et entydigt svar (løsning) på problemet.

Som sagt kører jeg to blogs lige nu.
De ligger på hvert sit domæne.
Den ene fungerer fint, mens den anden er kokset.
Den der virker kører med default theme (her har problemet også været, men er altså "forsvundet" igen)
Den der ikke virker kører med et theme jeg har lavet i WordpressThemeGenerator.
Mit hjemmestrikkede theme virker fint (lige bortset fra søgningen på siden...men den tager vi senere) når man er inde på bloggen, men der er altså ingen adgang til dashboardet.

Ekstra spørgsmål: Hvordan sætter jeg bloggen tilbage til default-theme når jeg ikke har adgang til dashboard?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh.

 

T. Fisker

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej...

 

Inden du river håret af dig selv så prøv lige følgende.

 

1) Slet dine cookies.

 

2) Log ind med Mozilla Firefox.

 

Jeg har tidligere haft lignende problemer...

/Shock

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Den letteste måde hvorpå at du får default indstillingen af Wordpress tilbage, er at fjerne dit theme fra wp-content.
Ellers kan jeg anbefalde dig at gå ind på wordpress.dk og få support dér i deres forum.
Mvh


Fra Herning
Tilmeldt 26. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej TF,

Jeg har ikke selv oplevet fejlen, men det kan jo være et problem i temaets PHP der giver problemet, og hvis webserveren er sat op til ikke at udskrive PHP fejl kan det sagtens resultere i en blank side. Hvis du har adgang til fejl loggen for PHP kan du evt. prøve at tage et hurtigt kig her om dine sider har meldt fejl et sted.

/ Bocker

Fra Kolding
Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for hjælpen......desværre virkede intet af det.

Til gengæld fandt jeg ud af at man skal fjerne (det virkede ihvertfald for mig) de senest installerede plugins.
Man fjerner altså plugins, logger ind, og installerer plugins igen.........makes no sense, men sådan er det altså.

Som jeg kan forstå, fra forskellige fora, er Wordpress lidt sløje i betrækket når det kommer til at rette eller komme med support ang. dette problem.....så det er vel noget med man bare må leve med problemet indtil videre.

T.Fisker

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har oplevet noget tilsvarende - ikke helt det samme sted, dog: Hvis man skal ændre i indstillingerne (bloggens navn eller logo), så kommer der en blank side, det hele "fryser". Jeg har blogs i forskellige generationer af WP, og det ser ud til, at dette problem alene opstår i den nyeste, så jeg opdaterer ikke dem, jeg har i 2.0.10 til 2.1.3, selvom 2.1.3 faktisk indeholder nogle ting, jeg godt kunne bruge. Der er tale om danske versioner, hentet her: http://wordpress.dk/download/. Der, hvor jeg har oplevet fejlen, har der ikke været installeret særlige plugins.

 

Hvilken verison og hvilket sprog er din WP i?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey
sandviks.dk bruger vi Wordpress
2.1.1
, og dér har jeg aldrifg oplevet problemer. Hvis et plugin eller Theme ikke virkede, fjernede jeg det bare fra installationen. I nogle tilfælde hjalp det faktisk (ta-da), at geninstallere det samme, og så virkede det.
Hvid jeg oplever problemer bruger jeg ikke det danske forom, men istedet dette: http://wordpress.org/support/

Der er sjældent at dette forum/support ikke kan hjælpe med spørgsmål eller med at hjælp til at supportere koden.
Mvh Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I siger sgu noget !! Begge mine blogs kører på engelsk, den ene i vers. 2.01 og den anden vers. 2.1.3 (seneste version).
Den "gamle" blog er der ingen problemer med, mens den nye er ved at drive mig til vanvid.

Nå...forskede lidt videre, slog "vis PHP-fejl" til på mit webhotel, og det viser sig faktisk at det er et enkelt plugin/widget der volder problemer....en af de go''e selvfølgelig, men jeg må se om jeg ikke kan kringle den på en eller anden måde.

T.Fisker

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilket plugin var det?

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det hed "gsearch" (tror jeg).
Det var en Google search widget.

Jeg synes jeg har set et par stykker af de her Google search widgets, så hvis der er én eller flere du kan anbefale må du da gerne lige......


T.Fisker

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)