Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor lukke tråd om Thailand

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan efterhånden se hvornår en debat er på vej til at køre helt af sporet og der er ingen grund til at vente på at alle bliver hammer sure. Så derfor lukkede jeg den og det er jeg glad for jeg gjorde.
I må debattere alle de Lady Boys i vil, men hold en sober tone og respekter hinandens holdninger og meninger.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Olsen:

Snip.

Super indlæg Kristian!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

@ Kristian Olesen

Det er fint du prøver og fortælle mig om hvilke fordomme vi har i DK om din måde og leve på men hvad synes thai'er om blandet ægteskab, Det er ikke anset i thailand for en thaikvinde at have en udenlandsk mand og hvis hun har bliver hun hånet.

Mangel på thaimænd skriver du jeg har hørt noget andet og det er at thaimænd sætter mere pris på at hygge sig med venner frem for at gå hjem til konen. Der skulle også forekomme tvangsægteskaber fra fattige familier for at bedre deres økonomiske situation.

Kan du som udlænding eje noget i Thailand ? Det mener jeg ikke, og hvad er du så værd

Ja der er flotte strande i Thailand, men det er der sq mange steder i Verden.

Hvad tjener de i snit i Thailand under en tudse om måneden eller deromkring, bevares det er billigt at leve der, men sig det til de stakkels bønder du er i blandt. Du kan som invalide pensionist i Danmark leve som en konge, hvis nu man kan klare dine 3 faser, men det kan du også i Brasilien, Indien m.m

Hus i udkanten af RIO ca 80.000 ingen skat af din invalide pension så ca 16000kr på lommen så er du også blandt smukke kvinder og fede strande. Men her slagter de dig for et godt ord, hvis du træder ved siden af  eller hvis de kan lave en skilling på dig. (også et skod land) men hver sin smag, jeg tager heller Skagen om sommeren end rejse til bananlande for at strække mine skillinger, og for at se på sandstrande. ( har det desværre fra nu død kilde)

Men jeg kan se du har frekventeret glædespiger allerede i en ung alder, så det kommer mig ikke som en overraskelse at du stadigvæk er afhængig af at have dem close.

Prostitution er et gammelt erhverv det har du ret i der var også en gang vi har jægere og samlere. DK har også glædespiger de er alle steder. Det jeg reagerede på var den lange artikel om hvilken manddoms prøve det var at klare sig derovre....

Nej i Danmark har jeg det fint og jeg gider og yde en indsats, dermed ikke sagt jeg ikke gad og prøve kræfter med andre lande, sålænge det ikke er betinget at billige barpiger dopede dyr og halvfede turister der ter sig som konger, fordi deres feriepenge rækker langt.

Men herfra skal du have tak for jeg fik luft for min galde omkring Thailand og din indsats for at omvende mig (hvilket ikke er lykkedes) Wink

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Henning og Kristian

Kan I ikke tage Jeres underlige diskutioner som PB? Jeg synes, at det er usmageligt at udstille sine egne fordomme og vrangforestillinger på et offentligt forum rettet mod iværksættere. Tråden startede med, hvorfor en tråd om Thailand skulle lukkes. Jeg begynder at forstå det, hvis den er holdt i samme utålelige vendinger.

Michael

Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Thai Sunshine Developments Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med dig, Michael...og derfor svarer jeg heller ikke på Hennings indlæg ;-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person
Ja desværre blev essensen af trådstarters ellers gode indlæg, fuldstændig trukket ud af en tråd, der eller kunne ha været rigtig interessant for alle os der holder rigtig meget af Thailand og som enten allerede bor hernede, eller på sigt ønsker at gøre det - og ikke mindst, har konkret viden om Thailand, som ikke bare er trukket ud af BT og alle de andre sensationshungrende medier i DK.
Fordommene længe leve! ;o)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes også at det oprindelig indlæg var godt skrevet af Kristian Olsen, ærgeligt det blev slettet, men forstår det godt da kommentarerne ikke havde noget med det oprindelig indlæg at gøre. 

Til andre interesserede iværksættere der vil have noget mere læsning/viden omkring det at starte firma op og arbejde fra Thailand af, så skrev jeg for noget tid siden et gæsteindlæg om det her: http://denniskjaergaard.com/dansk-ivaerksaetter-thailand/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ikke noget der er slettet, debatten blev bare lukket, da den gik i koks.
Det er åbenbart ikke et emne nogle folk er voksne nok til at debattere, uden at gå i Arto mode.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg troede at jeg i starten havde fordomme om Thailand, men hold a op..
Der er simpelthen så mange udtalelser i dit indlæg Henning som direkte er forkerte. Jeg synes sagtens man kan være uenige om et emne, men så skal der også debatteres sagligt og på et plan der er over bæltestedet.

P.S. Jeg er 27 og har en dejlig dansk kæreste hernede, så jeg er ikke en af de såkaldte "gamle grise" hvis det skulle hjælpe.

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)