Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor lukke tråd om Thailand

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Opti-web.dk | Henning:
Jeg tror nu nok der er ordsprog du mangler i din samling, det er ment på en pæn måde, men nu tror jeg nok at Amino er ved at bliver for fint følende for mig, det er ikke værd og bruge tid på mere....

Er det en garanti du vil udstede?

For hvis du lover at blive væk, så vil jeg gerne blive aktiv debattør igen Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Præcis :-)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Opti-web.dk | Henning:
Jeg tror nu nok der er ordsprog du mangler i din samling, det er ment på en pæn måde, men nu tror jeg nok at Amino er ved at bliver for fint følende for mig, det er ikke værd og bruge tid på mere....

Er det en garanti du vil udstede?

For hvis du lover at blive væk, så vil jeg gerne blive aktiv debattør igen Smile

Jeg håber da ikke, at du bliver væk pga. Henning! Du kommer med nogle ganske fornuftige indlæg, så bliv du bare aktiv igen (hvis du altså har været inaktiv...)

Michael

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner, lad nu være med at synke ned igen.
Hvis i/vi skal have en chance for ordentlige debatter, så nytter det ikke noget at irritere hinanden.
Så hold nu en god tone og attitude.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:

Kære venner, lad nu være med at synke ned igen.
Hvis i/vi skal have en chance for ordentlige debatter, så nytter det ikke noget at irritere hinanden.
Så hold nu en god tone og attitude.

De bedste hilsner

Martin

Det er skam ikke for at genere Henning specielt, men blot for at tilkendegive min mening i en tråd der handler om hvorfor en anden tråd blev låst.

Og jeg lægger ikke skjul på, uanset min holdning til Thailand, at hans insinuationer er usmagelige og deciderede uanstændige.

De holdninger til andre mennesker som Henning både direkte og indirekte tilkendegiver, er i min verden (og i mange andres kan jeg se) helt ved siden af, hvorfor jeg skrev kommentaren.

Jeg står fast ved at Amino vil være et bedre sted uden den form for personager og det som sagt ikke for at starte mudderkastning eller andet, for man kan jo læse hans indlæg selv, så han klarer selv markedsføringen og holdningsdannelsen fint.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:

Jeg håber da ikke, at du bliver væk pga. Henning! Du kommer med nogle ganske fornuftige indlæg, så bliv du bare aktiv igen (hvis du altså har været inaktiv...)

Michael

Hej Michael,

Tak og Nej nej, jeg har bare travlt - men hans type indlæg uden at der er nogen der griber ind, er ikke lige noget der opfordrer til at deltage i en ellers interessant debat, da mange overvejer at bosætte sig i Thailand. En debat om Thailand vil altid være nuanceret, der hvor filmen knækker det er, når Henning begynder på sit personfnidder og sine ubegrundede insinuationer, så bliver det belastende.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay

Lad os tage den ned på et plan hvor vi ikke støder hinanden.

Jeg forstår ikke hvorfor det er forkert at have en anden mening en trådstarter og give udtryk for det, bevares jeg var måske lige lidt for for bred i min salve, men den tager jeg også på mig. Verbalt kommer der nok nogle udtryk som ikke passer jer, men er der en retningslinje for det er det fint så må jeg rette ind.

Jeg røg op på 4000 volt da jeg læste at thailandske kvinder var så fantastiske, og spurgte mig selv har jeg fået en forkert model fordi min er dansk ? og i forhold til fase 2 hvor han beskriver at man er blevet snydt af en thai kvinde der har lokket en til at købe hus og bruge en masse penge på hende og så bare skredet, hvad fantastisk er der ved sådan en kvinde ? det hænger ikke sammen så. Det skriver jeg så om og også alle de mænd der er i thailand udelukkende for at købe sig til letlevende kvinder/ mænd  og billig sprut.

Stadigvæk har jeg ikke fået svar på de forhold om man som dansker kan eje noget i Thailand og heller ikke om hvordan thai'ernes syn er på at thai kvinder gifter sig med udenlandske mænd, og hvorfor de gør det. Heller ikke fået bekræfter hvad deres gennemsnits løn er som jeg mener ligger omkring en tudse om måneden.

Det er sikkert at at oprindelige trådstarter har en kvinde der er revisor, men hun høre til 1% af thai'erne med den gode løn og god uddannelse.

Thailand lever af Turisme, Ris og sukker m.m og befolkning over 50% af den har mindre end 1000 kr. om måneden.

Og Jan du kan bare sætte mig på ignorer hvis jeg støder dig, for du har jo altid været korrekt.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opti-web.dk | Henning:
Og Jan du kan bare sætte mig på ignorer hvis jeg støder dig, for du har jo altid været korrekt.

Kære Jan og Henning !

Hvad om I begge tog den over "PM'eren" ? Så ville I ihvertfald ikke risikerer og ødelægge diverse tråde rundt på Amino.

Jeg tror det efterhåbnden er gået op for de fleste, at I er som røde klude gensidigt for hverandre.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Opti-web.dk | Henning:
Stadigvæk har jeg ikke fået svar på de forhold om man som dansker kan eje noget i Thailand og heller ikke om hvordan thai'ernes syn er på at thai kvinder gifter sig med udenlandske mænd, og hvorfor de gør det. Heller ikke fået bekræfter hvad deres gennemsnits løn er som jeg mener ligger omkring en tudse om måneden.

En thai ka sku da heller ikke eje noget her i landet tænk hvis de kunne så ville der gå ca 1½ år og så skulle vi alle sammen snakke tysk :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil bare lige stille og roligt lige have sagt, at mit indlæg i den tidligere debat, er baseret på oplysninger fra FN, Det Danske Udenrigsministerie og en del hjælpeorganisationer. Og altså ikke er baseret på snak i BT eller Ekstra Bladet ( som vel nærmere, tvært i mod , forherliger den livsstil som folk forbinder med Thailand ).

Hvis i gerne vil have folk stopper med at snakke så meget skidt om Thailand, så anerkend det der er, og det er der meget af, og stop med jeres " det bare i BT og Ekstra Bladet ". Det gavner ikke jeres sag, da det er ret officielt , hvilke problemer Thailand har med narko, prostitution, salg af børn til sexindustrien, udnyttelse af naive vesterlændinge osv osv. Plus at de er i Top 5 over de mest korrupte lande i verdenen. Alle disse facts kan tjekkes, hvis man selv gider.

Igen, Henning gavner ikke sig selv, men det gør folk på den anden fløj heller ikke, ved at påstå at det hele er løgnehistorier fra Ekstra Bladet, eller fordi folk er misundelige. Fordi vi kunne jo allesammen bo dernede , hvis vi ville. Så kompliceret er det heller ikke.

Fortsat god dag :)

rettelse :

jeg havde tidligere læst en rapport der sagde at Thailand var det 3 mest korrupte land i verdenen. Det er de åbenbart ikke mere, efter at der har været en militærkup som undertrykker al modstand. Så er der " kommet styr på det " Og de er nu kun i top 20-30 stykker, alt afhængig af hvilken rapport man læser. Men igen, absolut ikke mit favoritland. Men et smukt, og billigt land , med mange gode mennesker, og helt almindelige turister, helt sikkert

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)