Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det korrekte valg - Google Adwords? eller Søgemaskineoptimering?

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Senior Campaign Consultant:

Øhh er det mig der dum eller køre der billboard-kampagner metro reklamer bus og tog og  tv reklamer for store dansk og udlanske websites eller hvad?

eks

cbb.com wupti.com cdon.com eller unibet.com jonindex.dk m.m 4G mobil fra telia

Tro nu ikke de kan nøjes med en gang seo.

Jeg tror ikke, du er dum - jeg tror bare, du er unuanceret. At de kører billboards udelukker jo ikke, at de OGSÅ laver kassen på deres synlighed i søgemaskiner, vel?

Nu har jeg haft fornøjelsen af at være reklamebureau for CBB Mobil, da de blev stiftet (det var mig, der fandt på navnet faktisk), så lidt gammel insiderviden har jeg da. Og jeg kan garantere dig, at ROI på organisk SEO var voldsomt større end på de fleste offline kampagner dengang. Det har sikkert ikke ændret sig dramatisk.

Se verden i farver - ikke i enten/eller ;-)

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Senior Campaign Consultant:

Øhh er det mig der dum eller køre der billboard-kampagner metro reklamer bus og tog og  tv reklamer for store dansk og udlanske websites eller hvad?

eks

cbb.com wupti.com cdon.com eller unibet.com jonindex.dk m.m 4G mobil fra telia

Tro nu ikke de kan nøjes med en gang seo.

Et eller andet sted har du misforstået noget. SEO er vigtigt, og skaber rigtig mange salg. Men du har helt ret i at offline markedsføring stadig virker fordi at det lære brugerne at kende produkterne. 

Du søger jo ikke efter 4G mobilt bredbånd, hvis du ikke ved det findes. Derfor er en kombination af de to rigtig vigtige, for nogle grupper af salg. Men ved mere "almindelige" ting som folk er vant til at shoppe online, der bliver offline mindre og mindre vigtigt. Da folk i højere grad søger på google efter det.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er  for useriøst det her,   Jeg har haft mage websider på 1 side på google.

Dudet jo selv google skal ha penge - De vil have PENGE.

Lad mig give dig et eksempel på  keyword - legetøj på google.dk

Hver keyword har 10 Organiske pladser   - de 3 der går til forums og support sider så som wikipedia og til top 500 virksomheder - som næsten altid er på side 1.

så er der ca 7 tilbage, man 5.000 webshop´s med legetøj go go  make --->>> $$$$

Der er jo ikke komme flere kunder og børn til alle de ny legetøjs butikker, Jo måske 50.000 flere børn over 10 år  - det vil sige  hvis alle de webshop´s skal have en bid af kagen.

så er der ikke mange penge og hentet,  så de bare ha en gang (SEO) så køre det :-)

:-)

 

 




 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

OK - jeg tror, jeg kaster håndklædet i ringen her. De argumenter kan jeg ikke rigtig forholde mig til, når virkeligheden er dokumenterbart anderledes end den, du stiller op her. Jeg håber, du får succes med det, du skal have det med. Tak for kampen.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

for mig er det ikke en kamp, Jeg er bare realist.

CBB er ikke blevet store fordi de har fået en gang SEO, men en god reklamestrategi. i tv på billboards på busser og tog,  og jeg ved godt det koster - der skal penge til at lave penge.

Men ha en god dag til alle.





Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Senior Campaign Consultant:

for mig er det ikke en kamp, Jeg er bare realist.

CBB er ikke blevet store fordi de har fået en gang SEO, men en god reklamestrategi. i tv på billboards på busser og tog,  og jeg ved godt det koster - der skal penge til at lave penge.

Men ha en god dag til alle.

Hejsa. 

Havde faktisk ikke tænkt mig at skrive her, men nu bliver jeg nødt til det :) 

Som Thomas siger, har du netop brug for at få et lidt mere nuanceret blik på markedsføring. Herunder online og offline. 

Når man arbejder med marketing generelt, er der noget som hedder "Return On Investment" (ROI), dette er faktisk en ret essentiel frase, hvis du gerne vil have succes i din markedsføring. 

ROI kan både måles på langsigtet branding (her bruges ofte de strategier som du nævner. For at nå ud til flere potentielle kunde, samt stampe sin fod fast i markedet) 

ROI kan derimod også måles lidt mere kortsigtet, på strategier som fx SEO, eller næsten alt andet online marketing. Og det er her hvor du misforstår alt det som de kære eksperter prøver at forklare dig! 

Hvis du investere 100.000,- i SEO og i en periode over 1 år, modtager x antal kunder, som svarer til et overskud på 500.000,- så ER SEO EN GOD FORM FOR MARKEDSFØRING! 

Dette tilfælde er slet ikke langt fra sandt for en lang række Danske og udenlandske virksomheder. Faktisk har jeg flere gange deltaget i lignende eksempler - og her vil jeg gerne se dig diskutere med den marketings ansvarlige om de har foretaget en god investering? specielt når man tænker på at de formentlig (hvis alt går vel) beholder deres placeringer i mange år frem. 

I bund og grund forstår du bare ikke at du har ret i at Offline markedsføring stadig er "hot" og bruges af 90% af alle kæmpe brands, men hvis du har en hjemmeside som ikke er Søgemaskineoptimeret, går du formentlig glip af en helt masse kunder!!

Det var alt :) 

/ Kruse

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dit svar du kan da bare købe for 100.000 kr SEO så håber jeg du for 500.000 igen

fra side 3

SEO skaber ikke seriøse resultater og afkast.

Men det gør out-of-home reklame-kampagner og TV reklamer tag et eksempel som wupti.com eller cdon.com  danske spil eller pokerstars hvis du vil have gang i din online butik/forretning. er det næppe SEO der skaber underværker. men god reklamestrategi skaber vækst, for produkter og virksomheder.

>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jeg har haft mange websider på 1 side på google.

Nu har jeg mere end 20 års professionel it-erfaring, og har udviklet mange hjemmesider.

Så derfor denne rapport,  så alle kan se hvordan en - evt SEO analyse/SEO rapport ser ud

Jeg har lavet en ( 37 Sider detaljeret seo rapport ), hvis folk skulle være interesseret i at se sådan en.


i rapporten kan du se hvad der skal til for at slå de 10 første på side 1 på google.dk, med keyword: SEO.



Jeg vil lige sige, at hjemmesiden  http://www.brainstorms.dk/  er et tomt domain, der kun indholder denne rapport til dette formål.


Dette er ikke spameller en reklame men blot lidt info, til alle som vil se hvordan sådan en repport ser ud, og hvordan man slår dem der ligger på side 1, på google.dk  med keyword: SEO.


som kan ses på http://www.brainstorms.dk/   . www-brainstorms-dk

som i kan se er (www-brainstorms-dk) på 0% for at nå side 1 på google.dk, med keyword: SEO

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Till alle kan jeg oplyse at tv2 topbanner koster 60.000 kr per dag, bare lige for at sætte tingene i perspektiv.

så ca 1,5 dag for de 100.000

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 hej Senior Campaign Consultant

tv reklame bruges til brand effekt yderst vigtigt i søgeord timering når man brande sit navn, det skal huske og har et navn der for enhver pris skal huske og har ingen problemer med penge

dog vis glemmer at søgord optimere og en eller anden blog er foran dig på google ,da i dagens Danmark finder folk de fleste igennem google , derved er brand effekt nærmeste væk vis ikke søger for kunder finder dig første derved kan vis satser hårdt ingen af disse ting stå alene

dog vis ikke har millioner af reklame kroner er det billigste at satse der hvor kunder søger og det er google , derved søgeord optimering og adwords

spørg endelige igen vis der er noget du er i tvivl om som iværksættere hjælper man hinanden til at få fremdrift

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Senior Campaign Consultant:

Till alle kan jeg oplyse at tv2 topbanner koster 60.000 kr per dag, bare lige for at sætte tingene i perspektiv.

så ca 1,5 dag for de 100.000

som Thomas Rosenstandskrev gav det største resultatet for CBB Mobil at søgeord optimere siden sig endelig til vis der andet vi kan lære hinanden jeg kan forstå du har overset noget , men som iværksættere kan man ikke lade være at hjælpe en anden mod fremdrift

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)