Jeg tror ikke, du er dum - jeg tror bare, du er unuanceret. At de kører billboards udelukker jo ikke, at de OGSÅ laver kassen på deres synlighed i søgemaskiner, vel? Nu har jeg haft fornøjelsen af at være reklamebureau for CBB Mobil, da de blev stiftet (det var mig, der fandt på navnet faktisk), så lidt gammel insiderviden har jeg da. Og jeg kan garantere dig, at ROI på organisk SEO var voldsomt større end på de fleste offline kampagner dengang. Det har sikkert ikke ændret sig dramatisk. Se verden i farver - ikke i enten/eller ;-) |
Senior Campaign Consultant:Øhh er det mig der dum eller køre der billboard-kampagner metro reklamer bus og tog og tv reklamer for store dansk og udlanske websites eller hvad?
eks
cbb.com wupti.com cdon.com eller unibet.com jonindex.dk m.m 4G mobil fra telia
Tro nu ikke de kan nøjes med en gang seo.
Et eller andet sted har du misforstået noget. SEO er vigtigt, og skaber rigtig mange salg. Men du har helt ret i at offline markedsføring stadig virker fordi at det lære brugerne at kende produkterne.
Du søger jo ikke efter 4G mobilt bredbånd, hvis du ikke ved det findes. Derfor er en kombination af de to rigtig vigtige, for nogle grupper af salg. Men ved mere "almindelige" ting som folk er vant til at shoppe online, der bliver offline mindre og mindre vigtigt. Da folk i højere grad søger på google efter det.