Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det korrekte valg - Google Adwords? eller Søgemaskineoptimering?

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Senior Campaign Consultant:

SEO skaber ikke seriøse resultater og afkast.

Men det gør out-of-home reklame-kampagner og TV reklamer tag et eksempel som wupti.com eller cdon.com  danske spil eller pokerstars hvis du vil have gang i din online butik/forretning. er det næppe SEO der skaber underværker. men god reklamestrategi skaber vækst, for produkter og virksomheder.

MVH

Senior Campaign Manager

Spamning af forummer giver i hvert fald ikke gode resultater.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har lavet en ( 37 Sider detaljeret seo rapport ), hvis folk skulle være interesseret i at se sådan en.


i rapporten kan du se hvad der skal til for at slå de 10 første på side 1 på google.dk, med keyword: SEO.



Jeg vil lige sige, at hjemmesiden  http://www.brainstorms.dk/  er et tomt domain, der kun indholder denne rapport til dette formål.


Dette er ikke spam eller en reklame men blot lidt info, til alle som vil se hvordan sådan en repport ser ud, og hvordan man slår dem der ligger på side 1, på google.dk  med keyword: SEO.


som kan ses på http://www.brainstorms.dk/   . www-brainstorms-dk

som i kan se er (www-brainstorms-dk) på 0% for at nå side 1 på google.dk, med keyword: SEO

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor laver du sådan en rapport, når du mener, at SEO er værdiløst?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Hvorfor laver du sådan en rapport, når du mener, at SEO er værdiløst?

måske fordi person fandt ud ad der faktisk mange mennesker der søger på google , så måske tænkte person det var en god ide også at satse der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
måske fordi person fandt ud ad der faktisk mange mennesker der søger på google , så måske tænkte person det var en god ide også at satse der

Tak Mikael - det havde jeg ikke tænkt på.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg mere end 20 års professionel it-erfaring, og har udviklet mange hjemmesider.

Så derfor denne rapport,  så alle kan se hvordan en - evt SEO analyse/SEO rapport ser ud

god dag til jer alle. Smile

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg ikke sagt at seo er verdiløst, men SEO skaber ikke seriøse resultater og afkast.

Men det gør out-of-home reklame-kampagner og TV reklamer tag et eksempel som wupti.com eller cdon.com  danske spil eller pokerstars hvis du vil have gang i din online butik/forretning. er det næppe SEO der skaber underværker. men god reklamestrategi skaber vækst, for produkter og virksomheder.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Senior Campaign Consultant:
Nu har jeg ikke sagt at seo er verdiløst, men SEO skaber ikke seriøse resultater og afkast.

Det må jeg huske at sige til de mange der skovler penge ind på den trafik de får fra organiske søgemaskinebesøg :)

For mange år siden var der et reklamebureau der havde slogannet: "Off-line markedsføring skaber online salg". Men det gjorde det ikke, så både reklamebureauet og de fleste af deres kunder gik konkurs.

Men jeg kan se, at du stadig, som en af de sidste, hænger fast i dette dogme. Held og lykke med det hehe :)

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhh er det mig der dum eller køre der billboard-kampagner metro reklamer bus og tog og  tv reklamer for store dansk og udlanske websites eller hvad?

eks

cbb.com wupti.com cdon.com eller unibet.com jonindex.dk m.m 4G mobil fra telia

Tro nu ikke de kan nøjes med en gang seo.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Senior Campaign Consultant:
men SEO skaber ikke seriøse resultater og afkast.

Det er da der hvor man skaber resultater,indtjening og ikke er medvirken til at give Google større overskud end de har.

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)