Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør bedre? - Musikblogger.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har i et par måneder haft denne blog, hvor jeg skriver mindre artikler/anmeldelser af danske albums/singler. Jeg har i Januar måned også kørt Adsense, men der har ikke rigtig været noget indtjening derpå. I er velkommen til at se bloggen og eventuelt give et hint til hvad jeg kan gøre bedre.

Ifølge google analytics har hjemmesiden fået omkring 700 unikke besøgende i Januar måned med omkring 1774 pageviews. Min adsense siger at der har været omkring 1400 views med kun 3 klik.

Mange af mine besøgende kommer direkte fra googles søgemaskine og ind på de forskellige "albums".  

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Noget linkbuilding ville helt sikkert kunne hjalpe sitet.

Billige seo pakker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

når jeg klikker over domæne  klubevent.dk/ kommer jeg til din facebook side klikker videre du satser på et subdomæne det skriver i fodnoten det er svært at huske og en godkendelse links subdomæne svære alle links steder , derved sats på hovedet domænet og det må du gøre fra i dag af , din strategier her er en fejl

hvordan vil have folk husker domænet ,hvad sker ved fejl så går domænet ingen steder hen altså skriver musik blog forkert eller kubevent der skal godt nok ikke meget til før går galt når folk vil besøgene din side

siden deles ikke på google plus eller twitter de andre vigtig social medier og der er google plus ved at være vigtigere grundet google regler ved likes og dele din side placeres din side bedre i google

videoer er super til google så lig nogle på siden du selv lavet

i alt er der meget der kan lavet   http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for dit svar! Musikblogger.dk er et domæne som jeg har købt. Den linker videre til min host på adressen klubevent.dk/musikblogger 

Jeg har altid troet at man ikke skulle satse på domænet(www.musikblogger.dk) fordi den redirecter til klubevent.dk/musikblogger

Men mener du at jeg skal linkbuilde med domænet(musikblogger.dk)?

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian V. Hansen:

Hej Mikael

Tak for dit svar! Musikblogger.dk er et domæne som jeg har købt. Den linker videre til min host på adressen klubevent.dk/musikblogger 

Jeg har altid troet at man ikke skulle satse på domænet(www.musikblogger.dk) fordi den redirecter til klubevent.dk/musikblogger

Men mener du at jeg skal linkbuilde med domænet(musikblogger.dk)?

dette her er hovedsiden www.musikblogger.dk dette her er et subdomæne http://musikblogger.klubevent.dk/  det er altid bedste at satse hovedsiden der er for mange chancer for fejl jo vis klikker hele domæne kommer du rette vej , men du har også klubevent.dk den peget facebook gruppe det kan kun forvirre folk og intet tekst klubevent.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Okai! Det vil jeg se på! 

Jeg vil dog også have flere til at klikke på min Adsense. Har placeret bannere i toppen og en i sidebaren. Der er også små google-ads inde i teksterne. Ud fra lignende sider, har jeg set det er den korrekte fremgangsmåde.  

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)