Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO angående indgående links fra fora

Side 10 ud af 14 (134 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Hehe ja Jan det er så pinligt at det faktisk er sjovt.. men dog ikke så sjovt at jeg gider være en del af klovneriet mere :) Men der dukker nok nye ofre op, som man kan krumme tæer over, mens man selv sidder på sidelinjen.

Det er lidt tragisk at tingene kan udvikle sig i den retning, men sådan kan det jo gå.

Er desværre i DK i kulden nu, men jeg får nu (lidt inspireret af tråden her) lyst til at fortælle en lille historie fra mit nye "hjemland"

En dag var en af mine venner så venlig at prøve at hjælpe mig med at finde et sted til produktion, og jeg blev så introduceret for nogle mennesker, dette var i byen.

De var flinke og imødekomne, men også klar til at snyde mig med latterlige høje priser for ubrugelige lokaler, men i Marokko er det ikke kotume at "fornærme" folk så man lader dem svælge i deres grådighed (dem der er grådige) og forlader dem med et smil.

Min ven undskyldte mange gange, men fred være med det og jeg sagde til ham at nu kører vi en tur i bjergene istedet. Han ville så gerne vis mig et sted hvor han gerne ville have en grund og på vejen viste han mig med stolthed en Kasbah som en af hans venner havde lavet om til hotel og havde stor succes.

Da vi ankom til den meget lille by måske 10-15 huse i bjergene, satte vi bilen. Der var nogle små knægte som kiggede på os og jeg tog nogle billeder af dem og min ven gav dem 10 Dirhams (7-8dkk) mens vi kiggede på det jordstykke han gerne ville købe og bygge hus på. Derudover kiggede vi på nogle afgrøder og knægtene kom så løbende igen og ville fortælle os om dem, vi lod dem snakke løs, selvom vi ved de meste om det, og de var glade og stolte.

Vi gik så lidt videre og så et hus der var ved at blive bygget, og vi så nogle koner sidde og kigge, alt i alt et roligt sted. På vej tilbage kom ungerne og et par af deres venner løbende, og vi tænkte at de måske ville bede om lidt penge, men næh nej, der tog vi grueligt fejl, de var mere intelligente end som så.

De bad os følge med dem og se på nogle afgrøder, som dem vi kiggede på, og hilse på familien. Så drengene var løbet tilbage til deres mormor, som nu hilste os velkomne og bød på lækker te og brød samt amlou. Hendes søn kom og talte med os og vi sad afslappede og nød livet mens alle bare bød os velkomne og spurgte hvad vi lavede der.

Hvad kom der ud af denne tur? Et nyt bekendskab med totalt fremmede men en åben invitation i fremtiden til altid at være velkomne.

Hvad er moralen bag denne lille historie? Sikkert mange forskellige fortolkninger, men for mig var glæden og følelsen af behag fantastisk.

Jeg kan selv være bastant, hård, kynisk og pisse irriterende for nogle når jeg debatterer, men jeg kunne nu engang imellem godt ønske mig at der var lidt mere "luft" til tider. Jeg håber derfor at nogle af jer snart tager noget ferie ud i en verden hvor der ikke eksisterer andet end imødekommenhed, for det er noget der virker på ens personlighed, selv på en som mig som 100% er selvoptaget nrå der er noget jeg ved.

Når jeg får etableret mig ordentligt i Marokko i løbet af de næste par måneder, så skal dem af jer der vil i "terapi" være velkomne i bjergene, hvor naturens skønhed, jagt, stilhed, ro og imødekommenhed er herskende, fremfor livet i en verden der raser i kriser, krig og menneskehedens had til hinanden.

Intet i historien er møntet på personer, jeg fik bare lyst til at skrive den Smile

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

@Sasa: Jeg beklager i øvrigt, at denne tråd har udviklet sig til et personligt opgør imellem mig og et vist andet Amino-individ! Jeg er dog ikke i tvivl om, at du - i kraft af mine tidligere kommentarer/indlæg - er indforstået med, at jeg ærligt og oprigtigt har ønsket det bedste for din Twilight-side!

Jeg synes seriøst kun, at din entusiasme er imponerende og bemærkelsesværdig - og jeg er ikke i tvivl om, at din indsats vil blive belønnet!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 04:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har modtaget en anmeldelse af denne tråd, og jeg må på det kraftigste bede jer om at opfører jer ordentligt herinde, følge Amino´s regler, og holde det i en ordentlig tone.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

@tt tekstforfatter : jeg er her for at få hjælp, og har først for nylig bidt mærke i værdien af at kunne give stjerner, i kraft af mit fornyligt oprettede Amino Plus abonnement. Jeg har derfor først lige opdaget at du har givet mig en enkelt stjerne for at tage imod et tilbud fra en anden tekstforfatter, og så i en tråd hvor du ikke selv deltager. Jeg er ret sikker på at det ikke er meningen med at kunne give stjerner, og synes egentlig bare at det er ærgerligt hvis man misbruger funktionen for egen vindings skyld, og så på "ikke plussere ". Jeg synes generelt at du giver gode råd og er hjælpsom, men synes ikke at det er "fair play ". God weekend til dig og alle herinde.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TT Tekstforfatter:

@Sasa: Jeg beklager i øvrigt, at denne tråd har udviklet sig til et personligt opgør imellem mig og et vist andet Amino-individ! Jeg er dog ikke i tvivl om, at du - i kraft af mine tidligere kommentarer/indlæg - er indforstået med, at jeg ærligt og oprigtigt har ønsket det bedste for din Twilight-side!

Jeg synes seriøst kun, at din entusiasme er imponerende og bemærkelsesværdig - og jeg er ikke i tvivl om, at din indsats vil blive belønnet!

Dbh

Thomas

@Hej Thomas

Du behøver ikke at undskylde. Jeg fik svar på mit oprindelige spørgsmål, og er for længst rykket videre. Men jeg bliver ked af, at tråden måske har trådt nogen Aminoer over tæerne.

Jeg ved at du ønsker mig det bedste, ligeledes som jeg ønsker dig og alle som har kommenteret i denne tråd indtil videre det bedste.

Jeg synes at Amino er et fantastisk sted. Måske verdens bedste forum Smile

Og jeg bliver overrasket gang på gang, hvor hjælpsomme mennesker er herinde.

Jeg håber derfor at alle Aminoer får en god weekend. Se vejret udenfor, det er fantastisk koldt og smukt! Gå en tur med en god ven eller kæreste, og lav et par engle i sneen. Jeg har lavet to indtil videreAngel

De bedste hilsner

Sasa! 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:

Åh gud og i skulle forstille at være seriøse iværksættere?

vh AB

Det var da godt du lige fik rettet din tekst, for det giver jo ingen mening at du skulle kontakte et dagblad der så skulle skrive om ligegyldige indlæg, som mange af dine egne. Stikkersvin er der ikke plads til nogen steder i verden!

Kan godt være nogle at os har nogle udfordringer i debatøjemed, men det er intet i forhold til den udfordring jeg har med at forstå du stadig er i biksen Amino, da du jo øjensynligt ikke vil Amino det godt Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du er ikke enig i denne børnehave som der tit er på Amino?

Forsat god weekend

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:
Jeg håber derfor at alle Aminoer får en god weekend. Se vejret udenfor, det er fantastisk koldt og smukt! Gå en tur med en god ven eller kæreste, og lav et par engle i sneen. Jeg har lavet to indtil videreAngel

Yes

 

Side 10 ud af 14 (134 indlæg)