Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny sport bar i kbh

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Jeg har et bar som jeg kunne tænke mig at lave om til et sportbar.

Jeg har tænkt mig at sætte skærme, pool bord, bord fodbold til rådighed for mine gæster.

Så kunne jeg tænke mig at høre jeres meninger om et nyt sportbar Kbh og hvad der helt præcis der mangler i de sports der er i Kbh.
Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kan jeg ikke hjælpe dig, da jeg er fra Nordjylland. Men siden du nævner du har en bar og det er i min interesse, selv at starte én op, så følger jeg lige med her.

Hvad er det for en bar du har i øjeblikket? 

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er de fleste bar (hvad hedder en bar i flertal? barer? Flere bar?) ikke meget præget af lokalbefolkningen? I så fald så er det vel ligemeget hvor mange der er i KBH - hvor mange er der i dit nærområde som vel er dit primære geografiske konkurrenceområde?

Hvis jeg har ret i at det primært er lokale der besøger barerne i dit område, så skal du da bare til at besøge andre sportsbarer og se hvad de gør godt. Kig evt. også efter inspiration i udlandet.

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aein.

Udover alt det praktiske som inventar (Poolbord, bordfodboldbor), så skal du have indrettet så det ligner en sportsbar. 

Alt afhængigt af hvem din klientel skal være er der mange måder at gøre det på. 

Når det er på plads så skal du markedsføre. (Tryksager, konkurrencer, hjemmeside, profiltøj, osv)

Du skal finde ud af hvilke sportsgrene du vil føre. (Få købt tv pakker til diverse kanaler der viser det du gerne vil vise kunden.) Få styr på rettighederne til disse ting osv. 

Og så skal du finde en måde at udskille dig på, det er utroligt vigtigt. Hvorfor skal man gå på DIN sportsbar, og ikke pub&sport? 

Jeg repræsenterer www.CreativeStudio.dk - Vi er et reklamebureau. 

Hvis du vil vide mere eller få en snak omkring dine muligheder, så giv mig en mail eller et kald.

sh@creativestudio.dk

+45 5219 5558 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt - hvis du vel at mærke gør det rigtigt!
(Ved ikke hvor nemt de har med at tjene penge?) 

aein81:
Jeg har tænkt mig at sætte skærme, pool bord, bord fodbold til rådighed for mine gæster.

Personligt er jeg træt af de sportsbar' der er fyldt med pool borde med dårlig plads m.m.
Jeg syntes du skal tænke helt ud af boksen hvis du vil satse her.
Jeg kunne drømme om at komme ned på en bar med nogle fede læder møbler og især surround sound (der er altid mega dårlig lyd ved fodbold kampe m.m dem der pt er) - så det lidt føltes som ens egen stue (eller endnu bedre som den slyngelstue, kun forbeholdt mænd, vi alle drømmer om at have i kælderen men som aldrig bliver til noget)

Dertil tænk den videre ud og bliv inspireret af Hr. Thorborg selv i &feature=player_embedded" target="_blank">dette klip

Og så kobler du lige til sidst lidt loyalitetsklub ind over (den del kan jeg evt. hjælpe dig med)

Så tror jeg på du får den fedeste sportsbar i Kbh!
og p.s. Den må gerne ligge på Vesterbro - så har jeg ikke så langt Smile

/Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming, 

Tusind tak for de gode råd. Det er virkelig noget jeg kan bruge.

Jeg har på nuværende tidspunkt fået fat i de store ting, såsom inventar. Det jeg stadig mangler er flere gode råd omkring

ideer til konceptet, da jeg gerne vil udskille mig fra de andre. 

Dine ideer har hjulpet mig en del på vej, da jeg føler at det kommer fra en der kommer på sportsbarer og kender miljøet.

Du må meget gerne sende mig flere ideer, når du løbende kommer på nogen (også småting).

 - Og ja vi ligger ret tæt på vesterbro. Jeg sender adressen, så snart det hele er på plads.

Mvh

Aein

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Agent:

Jeg kunne drømme om at komme ned på en bar med nogle fede læder møbler og især surround sound (der er altid mega dårlig lyd ved fodbold kampe m.m dem der pt er) - så det lidt føltes som ens egen stue (eller endnu bedre som den slyngelstue, kun forbeholdt mænd, vi alle drømmer om at have i kælderen men som aldrig bliver til noget)

Og så kobler du lige til sidst lidt loyalitetsklub ind over (den del kan jeg evt. hjælpe dig med)

Så tror jeg på du får den fedeste sportsbar i Kbh!

Jeg er fuldstændig enig her!

Væk med store poolborde der fylder (du kan spille pool over det hele) og ind med nogle lækre lædermøbler og en super god lyd.

Derudover var "loyalitetsklub" også det første jeg tænkte. Lav lidt research på hvilke storklubber der er repræsenteret på sportsbarer i KBH i forvejen og vælg så en anden populær klub, der har fat på de danske fans.

Sæt skærme op på toiletterne. Gør noget ud af toiletbåsene så man som mand føler sig hjemme + dét ekstra. Sæt en skærm op, smid nogle blade med sport og halvnøgne damer derud, sørg for en kop holder i XL size til fadøllen.

Lav arrangementer med "druk spil" som omdrejningspunkt omkring en fodboldkamp.

Dte var lige hvad jeg kunne komme med på nuværende tidspunkt. Tjekker tråden ud igen senere hvis jeg kommer på mere.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for gode råd.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke være mere enig! Væk med pool bord - og det tager for meget plads uden den store omsætning!!! Lædermøbler, god lyd og HERRE STEMNING, den er lige i øjet :-)

Hvis det er det koncept du laver, SÅ besøger jeg og drengene med garanti.

GOOD LUCK.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har ca. 350 kvm. har en poolbord.en bordfodbold, til dem der har lyst til det. og faktisk har 6 stor sofa arrangenenter.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)