Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formidling af nattelivs tilbud

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Mig og en ven arbejder på en ide om at starte en website ligesom sweatdeals og downtown. Men i stedet arbejde med tilbud, i nattelivet.

Et eksempel kunne f.eks være et tilbud på en drinks som long island iced tea, som måske normalt koster 150 kr. Så kunne vi måske lave en aftale med en bar/diskotek på at ,sælge måske 50 drinks for 100 kr. og så ud af de 100 kr for vi så 20 kr af dem.

Et andet eksempel kunne f.eks være en tur ned på et af de store diskoteker i Danmark (f.eks den glade viking), hvor vi arrangere et hotelværelse/hytte, entre til diskoteket, og evt. et pubcrawl på diverse bare i lokal område.

Hvad synes i om vores ide?

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Stil spørgsmålet til de diskoteker, pubs, hoteller og lign. du planlægger at samarbejde med.

Find ud af hvad de vil give i rabat og hvad de vil betale dig pr salg.

Men start først med at planlægge hvordan du vil markedsføre konceptet - uden en klar vision, får du ingen til at give rabat.

Men ja - med den rette markedsføring er din idé god - du rammer jo en ung målgruppe der i forvejen smider 500-2000 under en bytur.
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en fremragende idé, og vel noget der overhovedet ikke findes i forvejen. Der er uanede muligheder i det.

Jeg benytter mig selv en del af www.spotdeal.dk - sådan til lidt forkælelse i hverdagen, og jeg er sikker på, at det her vil blive benyttet meget. Og det kan jo virkelig bruges til at lokke kunder til. Hvis I er friske på at lægge en indsats, så er jeg sikker på, at kunderne er der. Så skal I bare have overbevist barejerne :-)

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan oplyse at 500-2000 kr for en bytur er et meget højt gennemsnit..
jeg har været barchef på flere barer og diskoteker i Århus, i ren drikkevarer ligger folk mellem 80 og 150 kr i gennemsnit, alt efter hvilken dag, alder og arrangement der er på det pågældene sted.
Ja der er helt sikkert nogle der bruger flere.. men der er også rigtig mange der ikke køber mere end 1 eller måske 2 mokai/fadøl/cocktails i løbet af en aften..
og du drikker jo heller ikke den flaske alene på diskoteket.. den deler du jo gerne med et par venner eller veninder..

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, mange tak for jeres feedback. Vi vil starte med at spørge nogle diskoteker og hoteller om der var nogle interesse for vores ide. 

Noget helt andet hvilken platform ville i bruge til at lave sådan en hjemmeside. Hvilken platform bruger de andre deals hjemmesider :)? 

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Virker da som en lille niche i et eller meget fyldt marked :).

Hvor intet vover intet vinder . :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg synes at det lyder som en rigtig fin idé. Som de andre siger, er det helt afgørende at du får nogle ordentlige aftaler i hus med diskoteker/barerne før I kaster jer ud i at lave sitet. Man skal dog huske på at jo mere markedsføring de forskellige steder kan få, jo bedre er det, så hvis ejerne ellers er seriøse vil i formentlig kunne få nogle gode deals i hus. Jeg har hørt fra flere i branchen at sprutfirmaerne også tit er med på at lave nogle markedsføringstiltag, så det kunne måske være en idé at spørge dem?

Mht. platform kunne wordpress godt være en mulighed såfremt i ikke skal sælge noget direkte på siden. Vi har lavet flere sider på wordpress hvor temaet var formidling, men det er selvfølgelig en vurdering fra case til case.

Med venlig hilsen

Andreas Funch

 

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas 

Mange tak for dit feedback. Det med sprutfirmaerne var en rigtig god ide, og det vil jeg da helt klart undersøge.

Med hensyn til platformen, hvordan vil du mene at formidlingen skal kunne foregå i wordpress.

Kunne formidlingen evt laves ved at købet foregå igennem wordpress med nets eller paypal. Efter købet er godkendt bliver der sendt en kode ud til køberen. Og så kan han få den ydelse/varer han har ønsket igennem vores koncept.Og så må man gøre op med samarbejdspartneren efter dagen er slut?


Eller hvordan skulle man klare handlen med formidlingen ?

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Et sådan site skal altid gennemgåes fra start til slut, før man ved hvilken løsning der fungerer bedst. Såfremt at der skal kunne foretages et køb i wordpress, vil det typisk kræve specialprogrammering- Specielt mht. udsendelse af kode til køber. Når vi arbejder med disse cases, laver vi altid en brainstorm inden valg af system, så vi foretager det rette valg ud fra kundens ønske. Så hvis vi skal opsumere, så skal I gøre jer klart, præcist hvad systemet skal kunne og derefter finde den leverandør som kan levere den bedste løsning. Disse systemer er sjældent billige, hvis det skal være godt, men jeg synes, at jeres idé lyder god. Jeg ville i hvert fald undersøge tingene nærmere :)

Med venlig hilsen

Andreas Funch

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til sitet, så har jeg en ven der har undersøgt en masse omkring en side ala det i vil lave dog i en helt anden niche. Og sitet alene koster fra 20.000 kr. og op. Da jeg går lidt ud fra at det skal fungerer som sweetdeal, hvor der skal være et antal købere før dealen bliver aktiveret. Dvs. at sitet skal laves sådan at pengene jo først blive trukket hvis der er nok som køber tilbudet, så er lidt flere ting i det. Men hvis I får gode deals i hus og har markedsføre det ordentlig, som de andre siger, er 20-30.000 kr. jo også givet godt ud. Held og lykke.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)