Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byg-selv hjemmesider - hvilken er bedst?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal have oprettet en hjemmeside til et lille udlejningsfirma - og i denne forbindelse virker det jo nemt at oprette en af disse gør-det-selv hjemmesider, hvor man designer selv indenfor nogle standardmoduler og betaler f.eks. 50-100 kr. per måned for hosting...Vi skal være flere om at passe den så det skal jo være simpelt at redigere i.

Jeg havde egentlig tænkt på Vistaprints hjemmesideløsning, men omtalen bl.a. herinde er ikke for god af dem, så jeg er blevet ret så betænkelig. Har tjekket mange andre af slagsen, f.eks. one.com, Bricksite, e-hjemmeside.dk osv. men er nu FOR ALVOR forvirret!

Vi har selv købt domæner, som vi gerne vil benytte og det ser ud som om de fleste udbydere snakker lidt udenom dette, men vil tage penge for oprettelse af domæne.

Er der nogen der kan hjælpe mig med et overblik over f.eks. de 5 bedste af slagsen? Er der nogen erfaringer derude?

Ser frem til at høre fra jer!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har også kun hørt gode ting om meebox - her giver du sølle 10 spir i måneden.
Men ville nu personligt vælge Joomla! i stedet for Wordpress. Men det er nok en smagssag.

Søs

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.wysiwygwebbuilder.com/

Er rigtig nem at bruge, man vælger punkter fra en menu og laver sin side. Enkelt og simpelt. Billig er builderen også.

Har selv bøvlet lidt med wordpress og andet som roses herinde. Jeg må indrømme at selvom jeg snart har 30 års jubilæum som programmør, fatter jeg ikke en huende fis. Installerede wordpress og Joomla!, det halve var på engelsk, der skal installeres ukendte moduler og det kører pænt langsomt. Produkterne virker ikke til at være færdige samlede pakker, det gælder om at finde lidt her og lidt der og krydse fingre og se hvad der sker.

Skal lige siges at jeg ikke er webprogrammør.

Mvh

Lars

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

lanseeno:

Jeg står og skal have oprettet en hjemmeside til et lille udlejningsfirma - og i denne forbindelse virker det jo nemt at oprette en af disse gør-det-selv hjemmesider, hvor man designer selv indenfor nogle standardmoduler og betaler f.eks. 50-100 kr. per måned for hosting...Vi skal være flere om at passe den så det skal jo være simpelt at redigere i.

Jeg havde egentlig tænkt på Vistaprints hjemmesideløsning, men omtalen bl.a. herinde er ikke for god af dem, så jeg er blevet ret så betænkelig. Har tjekket mange andre af slagsen, f.eks. one.com, Bricksite, e-hjemmeside.dk osv. men er nu FOR ALVOR forvirret!

Vi har selv købt domæner, som vi gerne vil benytte og det ser ud som om de fleste udbydere snakker lidt udenom dette, men vil tage penge for oprettelse af domæne.

Er der nogen der kan hjælpe mig med et overblik over f.eks. de 5 bedste af slagsen? Er der nogen erfaringer derude?

Ser frem til at høre fra jer!

Måske kan dette hjælpe dig? --> http://www.amino.dk/forums/t/153452.aspx

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet - lyder lettere avanceret, men Wordpress virker populært, da mange af de andre indlæg også nævner dette - men lige et dumt begynder-spørgsmål: Er Wordpress ikke et værktøj til at lave blogs?

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ville vælge wordpress og et https://meebox.net/da/ webhotel de er billige og stabile server og svare altid hurtigt på suport

Tak for tippet - har du nogle sideeksempler du kan henvise til for at se færdige sider i Wordpress?

Fra Herfølge
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Tom Andersson PR Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tjek www.mono.net - meget enkelt og sikkert system til overkommelig pris.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Svane:

http://www.wysiwygwebbuilder.com/

Er rigtig nem at bruge, man vælger punkter fra en menu og laver sin side. Enkelt og simpelt. Billig er builderen også.

Muligt at den er nem at bruge, men efter at man har bygget sin side, skal den jo altså så uploades til et webhotel, dette skal gøres manuelt med et ftp program, og forinden skal man have domæne og webhotel kørende. Derefter skal man i gang med at lære at bruge det indbyggede CMS så man kan opdatere sin side. Alt i alt en omstændelig affære.

Og så tror jeg altså, at det må være et stykke tid siden du sidst kiggede på Wordpress og Joomla. Begge systemer kan bygge fuldt funktionelle og færdige hjemmesider direkte fra boksen, og altså uden nogen ekstra moduler.

Jeg vil anbefale trådstarter at kigge på Themeforest, for at se lidt af hvad Joomla og Wordpress kan. Her er eksempelvis en liste over Wordpress Themes (som også udmærket illustrerer, at Wordpress på ingen måde indskrænker sig til at være blogsoftware.

Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ville vælge wordpress og et https://meebox.net/da/ webhotel de er billige og stabile server og svare altid hurtigt på suport

Helt sikkert en rigtig god løsning, som jeg til enhver tid os vil anbefale :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)