Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man være stolt af sin IQ ?!

Side 3 ud af 12 (116 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Karsten Sønderup Hansen:

Philip Mahler:
Man kan sagtens være stolt af sin IQ, men i den virkelige verden spiller tallet jo ingen rolle. Man skal nok være lidt af en spradebasse for f.eks. at skrive det på sit C.V. (og endnu mere en spradebasse for at ansætte en person af den årsag)


Sludder og vrøvl. Det afhænger af jobbet. Hvis jeg skulle ansætte en edb-tekniker, ville jeg helt klart putte et mensa medlem i toppen af ansøgningerne.



Enig. Så engang et program om Google "Behind Google" tror jeg nok det hed. De tester folk som sindsyge derinde, og du får ikke et godt job derinde hvis du ikke har 160 eller noget i den stil i IQ. Google havde ikke fået den succes uden en masse genier - det er bombesikkert.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Mahler:

Jeg står ved min holdning..  Du drejer den dog lidt og siger "Mensa medlem", hvilket jo indikerer at han aktivt går ind i en forening og dyrker sin intelligens og eventuel videreudvikling af denne.

Min mening er dog stadig at det er prætentiøst, og får hos mig advarselslamperne til at blinke ,hvis jeg skulle ansætte sådan en person.

Logiske evner kontra edb-job. I mine øjne passer det som fod i hose.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy: