Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er man sikker mod opkald telesælger ved oplyser sit cvr nummer på sin side

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
ja jeg må blive bedre til at afsluttet når telefon sælger ringer

Dig: hvad siger en lastbil der bakker ??

Sælger: Øhhhh

Dig: Dut dut dut..................(røret lagt på)

Du må iøvrigt gerne optage samtalen uden at du skal informere den anden part...  

I øvrigt er min holdning simpel, hvis jeg vil købe noget så bestiller jeg det....folk skal ikke ringe til mig og fortælle mig hvad jeg mangler,  og skulle jeg en sjællen gang blive fristet af noget så kan de sende mig en mail så vender jeg tilbage hvis det er aktuelt !!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Johnny Nielsen:

Jeg forstår ikke hvorfor du har dette problem.

Du er gammel i gårde her inde, og kender spilles regler

hvad er dit problem ?

Jeg hælder til Johnnys side. Jeg blev overrasket over at se, at det er Mikael, der oprettede tråden. Jeg troede også, at du bare ku' sige fra, men måske er det med sælgere som med alle de damer, der savler over dig, dit heldige asen! :-)

Evt. kan du anskaffe to telefon-numre; et til officielt brug, og et til dit eget brug.

Når nogen ringer mig op og jeg ikke kender dem, er jeg straks mistænksom. Oftest skriger det langt væk af sælger, så jeg skynder mig at sige: - Må jeg stoppe dig? Er det noget med et tilbud?

Og det er det altid.

Så siger jeg: - Svaret er nej uanset hvad, så du spilder din tid. Beklager.

Hvis han/hun fortsætter, har jeg vænnet mig til at sige: - Hvis du ikke kan respektere et nej, knalder jeg bare røret på!

Dét virker altid - i øvrigt er det overflødigt at sige det med at knalde røret på, for det ender jo alligevel med, at samtalen stoppes!

 

sidste gang knaldet jeg også bare røret på næsten med det samme , for nu var jeg oveni reklame beskytte med cvr nummer 

dog da jeg blev registeret med reklame beskytte på mit cpr nummer for flere år siden faldt tallet drastisk dem som ringet , men af til ringet nogle stadigvæk , nu håber jeg det når endnu mere mod 0% for når man er registeret over alt nu ikke ønsker reklame sælger ringer mere , må det falde nu

de gange igennem de sælger som har fået solgt noget til  mig , har altid oplevet indtil videre det ikke var en produkt der ikke den værdi som betalte for søgeord optimering ,google adwords  facebook sider , komme på portaler er vist dem som har ringet meste gid de ikke havde ringet , men det tror jeg heller ikke de gør  men man tænker da også hvorfor skaffer de ikke kunderne på andre måder med referencer med mere 

jeg vil selv bestemme hvem jeg vil handle , jeg har lært noget nu , det de siger holder de ikke , men så skal jeg til at optage samtaler slå det til hver gang en sælger ringer  dog udenlade at sige ulemper og man skal selv finde dem er jo også et problem, men det jo også sælgers job kun sige det gode ,  der er altid minus har jeg lært nu ,men en ærlige sælger forklare også minus , dem findes der måske ikke , eller måske sætter jeg for store krav , jeg skal tage den samtale med meget med der ingen godkendelse vis de ringer op for , der er lettere måde få kunder på vis man har et godt produkt for det er en dyr salgs måde vis man i stedet får kunder ved at lave et godt stykke arbejde til en fair pris ja så får man masser af kunder

jeg har lært vis selv finder frem til det igennem mit netværk andre anbefaler det , der findes masser af social medier   eller man kan læse referencer samme med masser af tekst måske billeder - film der forklare det, de gange dem måde er brugt til at finde den ønsket vare har jeg fået det ønsket og fået den perfekte købs oplevelse 

i alt regner jeg med 0% der ringer fremover tæt ved dog vis har de lister , så må jeg huske smide røret på  hurtigt der er så meget der skal nå og jeg har ikke råd og tid mere til at købe værdi løse ting og sager , for nu skal jeg prøve overleve og man må tænke på sin økonomi som alle andre mennesker  det er hårdt at være iværksættere i da alle vil sælge alt muligt i starten som de synes vil give en den "perfekte start " men det er jo ikke lige frem den start jeg behøver , men må erkende jeg vil får da en masse viden og erfaring som iværksættere hvordan man skal overleve , derved får jeg noget jeg kan blogger om så andre måske  ikke gør mine iværksættere fejl ,for de har været mange og alt for mange men hver gang har jeg lært lidt mere af min fejl

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også en mulighed at lave en aftale med wuc.dk så sender du bare alle sælgere videre og dem der er useriøse og høre om wuc ringer ikke til dem

Der kan man lave en aftale om hvad ens budget er på markedsføring og så finder de det bedste til en

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

vespa:

Det er også en mulighed at lave en aftale med wuc.dk så sender du bare alle sælgere videre og dem der er useriøse og høre om wuc ringer ikke til dem

Der kan man lave en aftale om hvad ens budget er på markedsføring og så finder de det bedste til en

 

jeg kigger lige på det , men jeg tror ikke mere jeg bliver ringet op , men så meget jeg gør nu imod der bliver ringet op til en

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

David Brodin Larsen:

Dig: hvad siger en lastbil der bakker ??

Sælger: Øhhhh

Dig: Dut dut dut..................(røret lagt på)

Ha ha ha! Hvor er den bare sand! Og hvor er den super. 5 stjerner fra mig.

Grinerstadiggodtiskægget...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

David Brodin Larsen:

Dig: hvad siger en lastbil der bakker ??

Sælger: Øhhhh

Dig: Dut dut dut..................(røret lagt på)

Ha ha ha! Hvor er den bare sand! Og hvor er den super. 5 stjerner fra mig.

Grinerstadiggodtiskægget...

jeg tror også færre sælger ringer til mig nu , jeg har dog også gjort ekstremt meget ud ad , jeg ikke ønsker opkald overhovedet fra reklame sælger .

faktisk sidste gange lagde jeg meget hurtigt på men jeg blev da også sur for jeg var blevet reklame beskyttet for en måneden siden og jeg blev alligevel ringet op

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg tror også færre sælger ringer til mig nu , jeg har dog også gjort ekstremt meget ud ad , jeg ikke ønsker opkald overhovedet fra reklame sælger .

faktisk sidste gange lagde jeg meget hurtigt på men jeg blev da også sur for jeg var blevet reklame beskyttet for en måneden siden og jeg blev alligevel ringet op

Jeg har været reklamebeskyttet i over to år nu - og jeg bliver stadig ringet op. Så sent som i sidste uge, ringede en sælger på min mobil, mens jeg var på arbejde. Han sagde "bla bla" - jeg sagde, min virksomhed er reklamebeskyttet. Han sagde "ikke på de gule sider" jeg sagde, "det er ikke der, du skal kontrollere dine telefonlister". Han undskyldte mange gange og lagde på.

For to uger siden var den en anden sælger, der ville sælge en genial rabatkode, jeg kunne tilbyde hans kunder. Han var p****irriterende - blev ved og ved. Jeg fortalte ham, at han kunne sende alle hans gode tilbud på min mail. "Hvor finder jeg den" spurgte han - samme sted som du finder ud af, at min virksomhed er reklamebeskyttet. Jeg har ikke hørt mere fra ham...

Du skal bare være hård fra første sætning, så snart du finder ud af, at det ikke er en kunde der ringer.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:

Mikael christiansen:

jeg tror også færre sælger ringer til mig nu , jeg har dog også gjort ekstremt meget ud ad , jeg ikke ønsker opkald overhovedet fra reklame sælger .

faktisk sidste gange lagde jeg meget hurtigt på men jeg blev da også sur for jeg var blevet reklame beskyttet for en måneden siden og jeg blev alligevel ringet op

Jeg har været reklamebeskyttet i over to år nu - og jeg bliver stadig ringet op. Så sent som i sidste uge, ringede en sælger på min mobil, mens jeg var på arbejde. Han sagde "bla bla" - jeg sagde, min virksomhed er reklamebeskyttet. Han sagde "ikke på de gule sider" jeg sagde, "det er ikke der, du skal kontrollere dine telefonlister". Han undskyldte mange gange og lagde på.

For to uger siden var den en anden sælger, der ville sælge en genial rabatkode, jeg kunne tilbyde hans kunder. Han var p****irriterende - blev ved og ved. Jeg fortalte ham, at han kunne sende alle hans gode tilbud på min mail. "Hvor finder jeg den" spurgte han - samme sted som du finder ud af, at min virksomhed er reklamebeskyttet. Jeg har ikke hørt mere fra ham...

Du skal bare være hård fra første sætning, så snart du finder ud af, at det ikke er en kunde der ringer.

jeg er dog blevet bedre hurtiger til at smide røret på efter jeg er blevet endnu mere reklame beskyttet , både cvr og cpr nummer , det er utroligt de ikke tjekker de info når man har gjort så meget ud ad man ikke ønsker kontakt til telefon sælger

jeg kan heller ikke se der står på de gule sider jeg er reklame beskyttet men det står på min hjemmesiden under kontakt og på cvr.dk

måske er det grunden degulesider.dk jeg stadigvæk får mange opkald og vis jeg søger på krak finder jeg slet ikke mit firma

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
måske er det grunden degulesider.dk jeg stadigvæk får mange opkald og vis jeg søger på krak finder jeg slet ikke mit firma

Pointen er, at de slet ikke må nøjes med at finde dig på krak eller De gule sider - du må jo gerne kunne findes som virksomhed, det er jo kun en positiv ting:-)

De skal tjekke via CVR om du er reklamebeskyttet, inden de ringer dig op. Så du kan med god samvittighed smække røret på, hvis de ringer til dig. Tilsvarende, hvis du som privatperson er på Robinsonlisten, så skal virksomheder tjekke om de må ringe til dig. Og dén liste virker for mig - jeg bliver nærmest aldrig kontaktet som privatperson af sælgere.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:

Mikael christiansen:
måske er det grunden degulesider.dk jeg stadigvæk får mange opkald og vis jeg søger på krak finder jeg slet ikke mit firma

Pointen er, at de slet ikke må nøjes med at finde dig på krak eller De gule sider - du må jo gerne kunne findes som virksomhed, det er jo kun en positiv ting:-)

De skal tjekke via CVR om du er reklamebeskyttet, inden de ringer dig op. Så du kan med god samvittighed smække røret på, hvis de ringer til dig. Tilsvarende, hvis du som privatperson er på Robinsonlisten, så skal virksomheder tjekke om de må ringe til dig. Og dén liste virker for mig - jeg bliver nærmest aldrig kontaktet som privatperson af sælgere.

jeg er faktisk både i cvr.dk og på Robinson listen , så jeg er maksimalt beskyttet nu , jeg er dog blevet bedre til at smide telefon røret hurtigt på når en  telefon sælger ringer da jeg er registeret begge steder nu også det står på min kontakt side , det er lige lovligt frækt at man stadigvæk får få opkald , det virker meste som om de vil snyde en på mig dem som ringer nu , når man er reklame beskyttet så godt og man stadigvæk får nogle  opkald

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)