Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er man sikker mod opkald telesælger ved oplyser sit cvr nummer på sin side

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Du skal være meget mere hård lige så snart du opdager at det er en sælger som du har i røret.

Alt efter hvilket humør jeg er i, når en sælger ringer til mig gør jeg altid en af følgende 3 ting efter jeg har sagt at jeg ikke skal have noget og de fortsætter med deres salgstale.

1. lægger røret på, ringer de tilbage og siger noget lignende at de mistede forbindelsen fortæller jeg dem at det var mig som lagde på fordi jeg ikke gider hører på dem. Smid derefter på igen.

2. lad dem snakke løs, men læg din telefon fra dig og forsæt med det du havde gang i. På et eller andet tidspunkt savner sælgeren responds fra dig, hvilket han/hun ikke får, og de har spildt deres tid.

3. bliver du generet mens du er ude og køre så lad dem høre dit anlæg i bilen. Fyr op for volumen og få dig et billigt grin.

Et af de værste firmaer som ringer flere gange om året og nægter at accepterer et nej er mobilfirma som også har internet, der skal man virkelig være hård for de bliver bare ved og ved. Da vi ikke må nævne navne nøjes jeg med at sige T+4 bogstaver mere.

Hilsen Frank

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

farras:
2. lad dem snakke løs, men læg din telefon fra dig og forsæt med det du havde gang i. På et eller andet tidspunkt savner sælgeren responds fra dig, hvilket han/hun ikke får, og de har spildt deres tid.

Haha, den her skal jeg prøve næste gang:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne her hjemmeside er guld værd mht telefon sælgere..også hvis man har lidt humor gør det bare et opkald fra en telesælger til en sjov oplevelse..http://www.vibrugerikke.dk/

God Læselyst :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mill:

Denne her hjemmeside er guld værd mht telefon sælgere..også hvis man har lidt humor gør det bare et opkald fra en telesælger til en sjov oplevelse..http://www.vibrugerikke.dk/

God Læselyst :-)

rigtigt mange gode ideer til næste telesælger ringer til mig, det er næste ærligt jeg har gjort det ekstremt meget ud ad nu de ikke kan ringe nu , men jeg tror nu også jeg glemmer det især de dage jeg er stresset og der sker meget kan man glemme det , der skal man ikke blive ringet op , det er altid dejligt selv at kunne bestemme hvornår nogle ringer en op

men jeg vil gøre alt for at huske en af de historier på denne her side , så jeg kan få en god griner af denne her sælge der ringer en op

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)