Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Hvem skal lave den? og pris?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hold dig til OpenSource webshopløsninger såsom Magento, Presta mv. da det er mere åbent og der er friere rammer til at udvikle shoppen.

Du bør tænke over om du ønsker at din shop skal have et unikt udseende som du totalt er herre over hvordan ser ud, eller du ønsker at købe en skabelon (som andre også benytter) og have din webshop derpå, eller du blot ønsker en DanDomain løsning hvor du betaler en månedlig sats.  

Ved yderligere spørgsmål må du meget gerne skrive en PB til mig.

God dag

Emil 

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså her i starten hvor vi bare ønsker og se om folk gider købe noget er det ikke så vigtigt den bliver unik. Så vi kan godt tage en af de billige?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

colaflaskeN:

Altså her i starten hvor vi bare ønsker og se om folk gider købe noget er det ikke så vigtigt den bliver unik. Så vi kan godt tage en af de billige?



Ja, men husk den samtidig også skal se professionel ud. Hvis i køber en billig løsning og det ligner l*** så vil kunderne jo flygte med det samme, så et sted mellem billigt og dyrt og samtidig noget moderne med fokus på kundeoplevelsen, så tror jeg i er godt kørende.  

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Forskellen på magento, prestashop osv og vi andre udbydere kunne også være at man faktisk kan ringe eller skrive og få support til sin shop hvis man ikke er helt inde i hjemmesider/shop opbygning.

Vores shop er på dansk, åben frontend, 31 gratis skabeloner (flere kommer Q2), integration med post dk, gls, e-conomic, C5, navision, lagerhotel, Google analytics, PBS/nets betalingsløsning, paypal, Euroline betalingsløsning og mange andre spændende ting og den bliver stadig udviklet med nye funktioner.

Nyeste er at du kan have multiple sites i en shop, dvs du kan i princippet have 3 forskellige børnetøjsbutikker men nøjes med 1 shop. Smart :-)

Du kan få en gratis demo og prøve hvor let det er. Du kan ringe og blive guidet igennem trin for trin.

www.ewebsystems.dk/webshop

Ha en super dag

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige et par spørgsmål mere.

Vores side skal være ganske simpel, vi skal selv have mulighed for at tilføje varer? Bare fra internettet.

Skal have så man kan betale med dankort osv.

Ønskes helt et tilbud hvor det ikke koster ex. antal kroner hver måned.

Hvor lang opsigelse / Binding er der på dem hvor man betaler måneds basis?

Kan jeg have det på hvilket som helst webhotel?

Ønsker at komme igang snarest :)

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ColaflaskeN

Et par korte svar:

Webshop:
299,-/md for basic (fuld køreklar shop)

Betalingsmodul (Dankort, Visa osv):
PBS/Nets: 109,-/md
Euroline / Paypal: Gratis:

Opsigelse: 
Du betaler kvartalsvis (ikke et helt år ad gangen), dvs hvis du vil opsige til 30. juni skal opsigelsen være i hende senest 31. maj.

Webhotel:
Vi hoster shoppen (Derfor hostedshop), incl. emailadresser, domænenavn osv. og det hele er med i prisen.

Kom igang NU! :)
Du kan være igang om 5. minutter (hvis du har en indløsningsaftale hos Nets/PBS allerede)Ellers kan du starte med kontooverførsel, Paypal...

http://www.ewebsystems.dk/webshop

Hvis du bestiller en GRATIS demo idag kan du have den og udforske og sætte op i weekenden med varer, design osv. Mandag kan du starte med at sælge med dit eget domænenavn...

Go weekend 

Morten

20908021

mof@ewebsystems.dk

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Colaflasken.

Jeg vil prøve at give dig mit bud på hvad jeg ville gøre hvis jeg var i dine sko.

Jeg er webudvikler, og tager tit opgaver ind som projekter, webshops og den slags.
I dette tilfælde vil jeg dog ikke tilbyde min hjælp til dig lige nu, da jeg ikke føler det er den vej du skal gå, ud fra de ting du siger.

Hvis det er en webshop som I bare vil prøve ud, ville jeg gå efter en af de åbne systemer, og så lade en ung gut her på Amino sætte noget op for jer.
Personligt ville jeg aldrig låse mig fast til et system, medmindre at jeg testede et produkt/projekt.
Brug så lidt som muligt, før I bestemmer jer for om der er penge nok i det for at gøre det til en stor forretning.
Få noget op at køre så hurtigt som muligt. Alt kan ændres efterfølgende. 

Hvis der er penge i det, ville jeg ofre lidt på at få et egetudviklet webshop system som præcis passer til jeres behov, og som I løbende kan udvikle videre på. I et af de mere populære programmeringssprog ASP.NET eller PHP.

Jeg ville gøre det hos en udvikler som er dygtig, har gjort det før, og som kan tale kundesprog. Og en som skriver programmering som er nemt at give videre til en anden udvikler, hvis det skulle være interessant.

Hvis I når så langt, kan I tage fat i mig ved at skrive en Amino Privat besked til mig.

Alt det bedste, og held og lykke med webshoppen.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcist Zaphod.

Har nu været igang med ewebsystems.dk demo, og det er forholdsvis lige til, dog aner jeg intet om at lave om i menu osv, så det vi faktisk ønsker en shop der bare er klar til os, hvor vi kan føre produkter ind, næsten som den som ewebsystems.dk hoster. Men skal lige høre dem ad også :)

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har desuden lidt svært ved at finde pris på NETS (PBS) på dankort, og tilmelding?

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu har jeg ikke selv en webshop, men meebox tilbyder dette billigt. Jeg har haft skrevet til dem angående webshops, de har one-click installation på magento og prestashop. 

De tilbyder dog ikke designs.

Hvis jeg fylder ham med forkert viden bedes i lige skrive til mig da jeg ikke selv har erfaring med det, jeg har kun læst mig frem til det.

De bedste hilsner Mathias Tryk

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)