Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Hvem skal lave den? og pris?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er ny på området - så vægt den gode service højt - jeg har sendt en pb med mit bedste bud.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd er at komme med en MEGET klar krav specifikation. Hvad skal du kunne i shoppen, hvor meget forventer du at omsætte, hvilken vare, hvor mange vare, postdanmark, GLS etc.

Det gør det tusinde gange nemmere at navigere i junglen af webshops.

Min erfaring er at ved Magento, Prestashop etc er at du åbner 1000vis af døre. Da jeg undersøgte det, der endte jeg hurtigt med at have flere åbne døre, end da jeg startede, dvs. at jeg var ikke kommet et skridt tættere på at få den webshop jeg ønskede.

I stedet vendte jeg den om, og sagde jeg vil have det, der er så nemt for mig som muligt - det kan godt være at jeg endte med at lukke nogle døre, men tilgengæld fik jeg nogle svar.

Et af mine spørgsmål vare: Jeg vil godt kunne håndtere at kunden skulle kunne have en unik kode, som de tastede ind i min webshop, som gjorde at de fik en given vare gratis (bruges i forbindelse med Sweetdeal, Downtown etc.). Ved alle open source kunne det sagtens lade sig gøre - enten fandtes der moduler til dig, eller kunne man få det programmeret. Da jeg var færdig med at undersøge det, var jeg endnu mere forvirret end da jeg startede.

Til trods for jeg lukkede diverse døre for mig selv, så valgte jeg Dandomain. 90% af tiden kan shoppen det jeg skal bruge, de resterende 10% lever jeg fint med ved alternative løsninger.

Summasummarum: Gør op med dig selv, hvor meget du selv kan finde ud af - kan du finde ud af open source løsningerne eller vil du "bare" tage" en løsning out of the box (DanDomain etc).

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se priserne for internet betaling her:

http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/automatiske-betalinger/Documents/betalingsservice/BS_priser_BSweb_DK.pdf

Det er ikke sjældent for nye shops, at PBS kræver en bank garanti på omkring 25.000.

Udover aftalen med PBS skal du også bruge en betalingsgateway, så det vigtigt at du sikre at det er med i de tilbud du overvejer.

Mht. valg af løsning, så kan du overveje at bruge vores CloudSprout platform. Den kombinerer det høje service og support niveau fra hostede løsninger og designfriheden fra open source løsninger.

Rent prismæssigt er CloudSprout gratis så længe din månedlige indtjening er under 1.000 kr og din plads behov er under 200 Mb og din trafik er under 3 Gb.

Så skal du selvfølgeligt havde lavet et design, der kan du enten få en herfra Amino til det (hvis de sætter ind i CloudSprout)eller bruge Nicklas fra firmaet Grasat, det koster ca. 10.000 men er alle pengene værd, Nicklas har lavet webshop designs der samlet hver måned omsætter for millioner, og han kan også hjælpe dig til en god start med din webshop.

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Skovsende:

Mit råd er at komme med en MEGET klar krav specifikation. Hvad skal du kunne i shoppen, hvor meget forventer du at omsætte, hvilken vare, hvor mange vare, postdanmark, GLS etc.

Det gør det tusinde gange nemmere at navigere i junglen af webshops.

Min erfaring er at ved Magento, Prestashop etc er at du åbner 1000vis af døre. Da jeg undersøgte det, der endte jeg hurtigt med at have flere åbne døre, end da jeg startede, dvs. at jeg var ikke kommet et skridt tættere på at få den webshop jeg ønskede.

I stedet vendte jeg den om, og sagde jeg vil have det, der er så nemt for mig som muligt - det kan godt være at jeg endte med at lukke nogle døre, men tilgengæld fik jeg nogle svar.

Et af mine spørgsmål vare: Jeg vil godt kunne håndtere at kunden skulle kunne have en unik kode, som de tastede ind i min webshop, som gjorde at de fik en given vare gratis (bruges i forbindelse med Sweetdeal, Downtown etc.). Ved alle open source kunne det sagtens lade sig gøre - enten fandtes der moduler til dig, eller kunne man få det programmeret. Da jeg var færdig med at undersøge det, var jeg endnu mere forvirret end da jeg startede.

Til trods for jeg lukkede diverse døre for mig selv, så valgte jeg Dandomain. 90% af tiden kan shoppen det jeg skal bruge, de resterende 10% lever jeg fint med ved alternative løsninger.

Summasummarum: Gør op med dig selv, hvor meget du selv kan finde ud af - kan du finde ud af open source løsningerne eller vil du "bare" tage" en løsning out of the box (DanDomain etc).

Det er pure simpelt, vi regner ikke med andet end et par salg om ugen som max til at starte med, det eneste vi ønsker er at kunne tilføje fjerne produkter, design skal være lavet. Intet hip hop eller lignende, det skal være såre simpelt. Intet gejl med fragt eller lignende, for der ved vi ikke hvad vi gør endnu, noget af det kører vi selv resten kommer med post DK.

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ville jeg personligt tage fat i Dandomain. Som sagt den kan 90% af alt det du måtte ønske, og de resterende 10% er nok noget du kan overleve uden. God vejledning, og fin support - de svare på mails på de mærkeligste tidspunkter af døgnet :)

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige sendt dig en besked.

Men du kan få et overblik over hvad der er med i pakkerne på www.ewebsystems.dk under webshop > komplet funktionsliste

Nogle af de ting som dandomain tager ekstra for er med i vores grundpakker.

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)