Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!! Søger programmør til speciel opgave

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en programmør til at kunne designe et nyt studieredskab. Det skal være et redskab hvor man kan skrive kommentarer og lignede til e-bøger. Hvor du fælles kan skrive i et dokument sammen og fælles database for hvert studiehold.

Dette er nogle af de ting som det skal indeholde. Der er mere til og har grundideerne på plads, men mangler en programmør som kan løfte opgaven og sige om det kan lade sig gøre?

Håber på hjælp fra jer.

Med venlig Hilsen

Nikolaj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt kan alt lade sig gøre.
Det er dog et spørgsmål om Tid, Penge, Kvalitet.
Man plejer i udviklingsverdenen at sige at man kun kan få 2 af de 3 på en gang.

Skal det være billigt og hurtigt, mangler du kvalitet.
Skal det være hurtigt og kvalitet, rammer det på pengepungen.
Skal det være billigt og kvalitet, så tager det lang tid.

Som jeg forstår det, så har du 1 tekst som skal redigeres på samme tid af flere brugere? 

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen tiden er ikke det vigtigste. Men selvfølgelig skal det heller ikke tage 6 år.

Jamen det er en af de problemer der er. ved godt der findes steder hvor man kan set nogle lunde. Men det skal skabes som et stort studieredskab hvor de studerende kan bruge det til alt studie, Men her har de det hele online og tingene i mapper. Samt man har medstuderendes kommentarer og hjælp.

Er du selv programmør eller?

MVH

Nikolaj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det sværeste i det her vil være hvis du samtidigt skal kunne ændre i elementer.
Dvs. hvis du har en tekst om mikrobiologi i nordsøen, at de alle samtidigt sidder og redigere denne.
Alt dette skal jo sammensættes på en eller anden måde.

Man kan evt. låse et dokument til brug for en bruger.
Man kan have paragraffer i et dokument som du låser for en bruger.
Og man kan lade alle brugere arbejde samtidigt, for først når de vil gemme det sammenfletter det hele.

Det kommer meget an på hvad I har gjort jer af tanker for brugen af systemet.

Og for at svare på dit spørgsmål, så ja jeg er programmør.

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi ,

hi i have long experience working in c#,php ,wordpress .
i understood the basic idea of what you want ,however , I would want to discuss more details with you concerning the task. It is possible that I can use a wordpress pluging for your task. I have my own company here in kbh. You can reach me to 27306872.
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan evt. låse et dokument til brug for en bruger.
Man kan have paragraffer i et dokument som du låser for en bruger.
Og man kan lade alle brugere arbejde samtidigt, for først når de vil gemme det sammenfletter det hele.....

Det er tre muligheder som der er gode. jeg ved ikke hvad der helt kan lade sig gøre, også derfor jeg har brug for input herinde fra.

Jamen tanken er et onlineværktøj til studerende hvor du slipper for dokumenter på egen computer, sammensat med en del flere freatures som skal lette skolearbejdet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

houg69:

Det er tre muligheder som der er gode. jeg ved ikke hvad der helt kan lade sig gøre, også derfor jeg har brug for input herinde fra.

Jamen tanken er et onlineværktøj til studerende hvor du slipper for dokumenter på egen computer, sammensat med en del flere freatures som skal lette skolearbejdet.

Alle 3 ting kan lade sig gøre.
Jo sværere funktionaliteten lyder i tale, jo sværere er den også at programmere.
Hvis jeg var dig ville jeg helt klart sætte mig ned og gøre mig nogle tanker om hvordan det skal foregå for brugeren.
Lad nogle flows/tegninger på papir, og tænk de forskellige muligheder ind.
Det vil helt klart gøre det nemmere for dig til når du skal have systemet udviklet.
Jo mere håndgribeligt du har, jo nemmere vil udviklingsarbejdet være. 
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode råd:)

Jeg er allerede på vej med hvordan jeg gerne vil have det hele opbygget og hvordan flowet skal være og hvilken arbejdsprocess der fungere bedst. Men noget jeg vil arbejde mere og mere med så alt er helt perfekt. Men har også brug for tekniske input med hvad der kan lade sig gøre, og selvfølgelig pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

houg69:

Mange tak for de gode råd:)

Jeg er allerede på vej med hvordan jeg gerne vil have det hele opbygget og hvordan flowet skal være og hvilken arbejdsprocess der fungere bedst. Men noget jeg vil arbejde mere og mere med så alt er helt perfekt. Men har også brug for tekniske input med hvad der kan lade sig gøre, og selvfølgelig pris.

Så lidt da.
Det er svært at snakke om pris på noget som endnu ikke er håndgribeligt.
Dog kan jeg sige at det sagtens kan lade sig gøre.
Et af de mere avancerede projekter er Google Wave som nu desværre er dræbt. Aner ikke hvorfor. Det var spændende.
Her er en video om Google Wave som du måske kan få inspiration fra.
 
Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da anbefale Google Wave :)

EDIT: Havde ikke set projektet var dødt.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)