Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i Radio Energy (NRJ)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle aminoer.

 

Jeg er idag blevet ringet op af en sælger som ville give mig et fantastisk tilbud på airtime på Radio Energy. Jeg har aldrig hørt om Radioen. Kender i til den og kender i til reklameeffekten.

 

Sælger fortæller at 53% af deres lyttere er kvinder, men hvis de kun har 10 lyttere er 4300 kr ex moms jo temmelig dyrt.

 

Ser frem til at høre fra jer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rikke,

Ved ikke hvor mange som lytter til dem, jeg gør da ind i mellem. Går ud fra det er dem her www.nrj.dk :)

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Jeg vil som udgangspunkt ikke købe af en sælger som ringer uopfordret !



Jeg bliver ringet op af denne Radio Energy ca. 3 gangen om året og har aldrig og vil aldrig købe en reklamen hos dem. Har også prøvet først at sige nej til en af deres sælger for så inden for 1 time at skulle sige nej til anden deres sælger:   
 

                                                   DET ER REN ENERGY !

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Søg på amino, der skal du nok finde et par emner om dem. Det virker somom at deres salgstaktik går ud på at ringe til folk, bilde dem ind at de netop har fået et afbud fra en anden kunde og man nu kan "overtage" hans plads for kun xx kr. Hvilket er 1/3 eller 1/4 pris. Jeg har endnu ikke hørt om nogen der har haft positiv respons ved at reklamere gennem NRG, jeg har selv prøvet 72 spots af 15 sek varighed. På ingen måde kunne jeg spore et øget besøgstal. Dengang jeg røg på dem, fik jeg af vide at 85% af deres kunder vendte tilbage som tilfredse kunder. Det tror jeg simpelthen ikke på. Nogen der ved om man må lyve med det?

 

 

 

Jimmy

 

 

Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
@Dimsedut
Tak for tippet! Er selv blevet kontaktet af en sælger fra NRJ (som godt nok påstod hun var senior account manager). Hun tilbød et lignende tilbud som ovenfor. Sjovt nok, var vi samme dag omtalt i en lille artikel i MetroExpress, så jeg var en smule skeptisk.

De må være ret sultne, hvis de så netop den artikel ;-)

Og nej, jeg købte heldigvis ikke noget!

eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 13:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige købt for 5.000,-, men læser nu disse indlæg - samt har ladet mig fortælle fra en tidligere kunde hos nrj at hun ikke fik noget som helt response på hendes spots i deres netradio.

Jeg har ikke betalt og har nu ringet til dem for at se om det er muligt at anullere ordren... det er det vel er det ikke?

(salgschefen vil ringe til mig så snart han havde lagt røret... det er snart 2 timer siden).

Grunden er udelukkende at jeg ikke har hørt nogen succes historier.

Hvad mener i? og er der nogen der har haft erfaringer med at have reklame hos nrj som er tilfredse?

 

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra København S
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg købte i sin tid radiospottet hos NRJ og jeg kan bestemt IKKE anbefale at du køber reklame der. Da jeg hørte spottet bad jeg om at få den ændret da det var et kedelig spot. Det lovede de at gøre og kørte så kampangen uden at rette noget som helst.

Bagefter blev jeg kontaktet af sælgeren som spurgte om jeg var tilfreds, hvilket jeg kunne fortælle at det var jeg absolut ikke. Han ville så høre hans chef om vi kunne finde ud af et afslag. Og så hørte jeg ikke mere til NRJ, før jeg 6 mdr. senere blev ringet op af en sælger der havde overtaget jobbet fra den tidligere, ifølge den nye sælge, knap så dygtige sælger der var stoppet. Om jeg nu ville købe noget mere reklame hos NRJ.

Jeg kan kun anbefale at du reklamere på en anden station eller medie

Held og lykke

/Rikke

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 14:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke,

Tak for hutigt svar. Jeg har lige talt med "salgschefen" og han har fået mig til at bibeholde mit spot. Men jeg tænkte, at jeg gerne ringede til ham igen, hvis jeg måtte bruge dig som refference..... eller rettere sag høre deres mening om sagen mht. din virksomhed (det var Feminin-it.dk ik?)

Det lyder ikke som en særlig heldig oplevelse du har haft med nrj.....

Hvornår kørte dit spot?...

Mvh Kasper

 

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra København S
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Det må du gerne, dog skal du meget kraftigt fortælle at jeg ikke ønsker nogen opringning fra dem bagefter.

Mit spot kørte for ca. 1½ år siden

/Rikke

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har kørt radiospot i februar 2008, 112 afspilninger over 8 dage.

Effekt: Absolut ingen målbar effekt.

Mvh.

ditbrugtmarked

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)