Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i Radio Energy (NRJ)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er indtil nu blevet kontakte af dem 4 gange, alle gange af "salgschef" eller mangere som havde et fantastisk tilbud som der skal tages stilling til lige nu og her og ikke senere end i morgen.

Har alle gange bedt om deres lytter statistikker tilsendt pr. mail har aldrig fået det........ Er blevet henvist til deres hjemmeside et par af gangene, men hvis de vil sælge må de lave arbejdet, jeg skal ikke lede.

Det kan de lokale ihvertfald godt finde ud af så mon det er fordi de ikke ved stå ved deres lyttertal.

Bare spørg efter statistikker så hører i ikke mere. Og skulle de komme der til at de sender det ud så har i et væsentlig bedre beslutnings grundlag.

Der ud over hører jeg det af og til når jeg kører rundt, og har en helt klar opfattelse af at det som tidliger nævnt er som Voice bare indnu yngre målgruppe, som absolut ikke kan / vil betale for mine produkter. Hvis jeg var DJ måske, eller skulle markedsføre Cult.

Thomas Bonde

 

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tror det er svært at sige om det er godt eller dårligt. Jeg har selv annonceret for min onlineshop med 200 radio spot over 4 uger, og har haft en rigtig rigtig god effekt. Mine salg steg med 45% i perioden, så jeg har været rigtig godt tilfreds, så jeg har netop købt indrykninger i de næste 6 måneder, og har fået en rigtig god pris.

Men synes det er utrolig svært generelt at vide hvad der virker og hvad der ikke virker. Jeg har annonceret både i aviser og magasiner uden nogen som helst effekt. Min bedste succes har været med Radioen NRJ samt med Google Adwords.

Tror dog det er vigtigt at man ikke bare kører et par enkelte spot - jeg kunne mærke at effekten først begyndte at komme efter de første 9 dage af annonceringen. Jeg tror også det er vigtigt at man selv går lidt op i hvordan selve spottet lyder - jeg fik lavet radiospottet for kun 1500 kr - troede det var meget dyrere...

For nogle virker det nok, og for andre ikke, sådan tror jeg det er med alle medier?

Mvh. Thomas

Tilmeldt 19. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dr_drago svarede: 04-19-2009 17:55 | IP-adresse er gemt
DårligtDårligtRimeligRimeligMiddelMiddelGodtGodtPerfektPerfekt

hej jo jeg har lige haft 14 dags med radio spot som gav ingen ting ikke en eneste kunde eller klik hos os

fik 60 spot i de 2 uger både på net og lokal - kunne ikke selv høre lokal radioen da deres signal er så dårlig på amager

hvis jeg vidste at den ikke gav noget ville jeg hellere bruge de penge på googel adwords

jeg gør det aldrig mere

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg fik en kampagen pakke i år 2006 energy webradio 100 spots  afvilkling af spots i perode 23.10 -22.10 , kunne spore nogle efffekt er sidenhed blevet ringet opad dem et par gange har dog været så naiveda startet op med min første hjemmeside at jeg troede på alle sagde sandheden , har registeret at nu at jeg ikke ønsker opkald fra telefon sælger og siger også nej til alt der nu ringer , da ikke alle tjekker om man er registeret med reklame beskyttelse

hilsen

mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det er vist meget normal fremgangsmåde for dem.... har snakket med dem et par gange...de snakker MEGET hurtigt og lyder lidt for smarte til mig..

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Søborg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Er blevet kontaktet af deres salgschef, der ville tale med høvdingen i firmaet.

Han lød til at være dus med mig på den ufede måde, og kom med en masse dårlig small talk.

Jeg har fået et tilbud og de påstår de har 100.000 lytter om ugen.

Det lyder til at være rigtig mange og jeg har udbedt mig om lyttertal dokumentation.

Har iøvrigt aldrig hørt om Tadio Energy NRJ før han ringede.

Har set nogle tal på 4000 lytter pr. 15 minutter. Det er ikke ret mange sammenlignet med øvrige stationer, så jeg fortsætter med SEO og adwords - Det virker temmelig godt.

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden bliver lukket og låst, vi har indført nye regler her på Amino, og jeg foreslår at man læser reglerne førend man skriver på Amino.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)