Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis din Wordpress-side frem!

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 09:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Der kommer flere og flere opslag på Amino.dk omkring Wordpress sider, og da jeg også selv har lavet min side i WP, så er jeg da nysgerrig over hvordan i har lavet jeres Wordpress side.

Der er rigtig mange nye brugere der er i tvivl om de skal lave deres hjemmeside i WP, fordi de er bange for den ikke vil virke troværdig, og det vil man jo så kunne se her, om det er muligt :-)

Jeg håber i vil hjælpe godt til med tråden og smide jeres WP-hjemmeside ind - det er selvfølgelig meningen at man også kan kommentere lidt på hinandens hjemmesider, godt eller skidt.

Men jeg kan da passende starte:

Applikationen.dk

Jeg har arbejdet utroligt hårdt, og lagt mange timer i for at få den til at blive fremstillet som troværdig, så jeg håber det også er nogenlunde den fornemmelse nye læsere får.

Fortsat goddag!

Find de bedste apps her!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forudsiger ubegrænset og brutal udnyttelse af de åbenlyse muligheder for nem og lavpraktisk linkbuilding via denne tråd! q:o)

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 10:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med 3 sider og totalt nybegynder inden hjemmeside. prøv at se den jeg er kommet længst med. :-)

 

www.fuglelex.dk

 

kom endelig med kritik

 

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

vil våge den påstand at alt er muligt med WordPress, så længe man har fat i den rigtige programmør/designer

Jeg har lavet rigtig mange sider i WordPress det sidste 2 år, min egen er dog den der har det største grafiske indtryk. Se den på www.renesejling.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Harring:

Applikationen.dk

Jeg har arbejdet utroligt hårdt, og lagt mange timer i for at få den til at blive fremstillet som troværdig, så jeg håber det også er nogenlunde den fornemmelse nye læsere får.

Fortsat goddag!

jeg synes din side er flot lavet og beviser wordpress godt leveres unikt og godt

jeg har selv min stripper side , med katerogier kan søges landsdele , ydelser med mere , let at oprette stripper ,der kan lave blogs med mere , det var flere udvikler der sagde ikke kunne laves i wordpress et par prøvet også andre cms systemer da webmaster kan bruge timevis i telefon i at prøve overbevise en de kan lave det langt bedre og dengang før var siden ikke ligeså god som nu  , men det endte med en wordpress side til sidste selv om andre de har prøvet både i joomla , drupal og et par andre cms systemer ,

til  i sidste kom det bedste resultatet da  ingen andre  cms systemer lykkes det i før det kom i wordpress og det skal jo også siges måske ligger grunden også dem som prøvet de andre cms systemer  måske ikke var dygtige nok webmaster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg forudsiger ubegrænset og brutal udnyttelse af de åbenlyse muligheder for nem og lavpraktisk linkbuilding via denne tråd! q:o)


Selvfølgelig, men det er der vel ikke noget galt i, jeg tror bare mange ville finde det spændence og lærerigt, inklusiv mig selv, med en sådan tråd! :-)

Rene Sejling, din side ser rigtig fin ud - kan godt lide den lilla "telia-farve" :-)

Tak for rosen Mikael Christiansen! 

Find de bedste apps her!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 11:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg forudsiger ubegrænset og brutal udnyttelse af de åbenlyse muligheder for nem og lavpraktisk linkbuilding via denne tråd! q:o)

Jeg ville hade at se, hvis du ikke fik ret Halfdan!
 
Derfor øjner jeg da også lige chancen for at vise min side frem - af de helt rigtige årsager selvfølgelig.
Jeg er særlig glad for lige denne underside, da jeg biksede og bøvlede meget med at få lavet den tabel. Så fandt jeg det plugin, der hedder WP-Table Reloaded og wupti, så var den tabel lavet på 5 minutter. Det er min side om proteinpulver, jeg taler om.
 
Mvh Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Phillip Dyhr Hobbs:

Here's the latest one that I have finished,

( my own will be coming in a few days when it's finished)

http://www.pastaforum.dk/

Din side ser rigtig super ud! Der må ligge mange timer bag! 

Hvordan har du gjort sådan at når du registrerer dig som en bruger på WP siden at dit logo "Pasta Forum" kommer istedet for det standard Wordpress logo? :) 

Find de bedste apps her!

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 11:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, hvorend jeg gerne ville holde det for mig selv i en god mængde tid endnu, så er vores site i PLUS Medie snart færdig.

Vi kommer til at kunne tilbyde alle aminos iværksættere det ene slagtilbud efter det andet. Og vi glæder os. Har du lyst til at se det halvfærdige site kan du se her; http://www.plusmedie.dk/ -> designet er som det skal være. Indholdet er dog mildest talt ikke-eksisterende. Og tjekker man Wiki og "title tags"-posten der, kan man jo begynde at gisne lidt om hvad vi snart vil lancere (title-tags posten er bare en 'tester')

mvh

Thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 7 (61 indlæg)