Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på en ny idé

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har gået og tænkt over en lille idé til mit firma:

Her er et eksempel:

Lars køber et logo af mig. Men Lars er ikke så god til at gemme filer på sin PC, og hans skrivebord (pc) er altid rodet. Jeg tilbyder Lars at hvis han betaler xx kr ekstra, kan han få tilsendt en CD med alle hans logo-filer. Lars takker Ja, og køber.

Nu kommer det første spørgsmål - Er ideen god? Hvis ja, er der noget jeg kan gøre bedre?

2. spørgsmål: Hvad skal prisen for dette være? Jeg har tænkt lidt men er ikke kommet frem til en ordenlig pris. Jeg ved at jeg skal beregne prisen ud fra mine omkostninger - dvs.

CD'en

Brevkuverten

Brevpapir

Fragt (Frimærke)

CD Label

Printer farver ( Til print på CD'en)

Jeg har alle ressourcerne til ideen.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder en smule gammeldags i mine ører. 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også det jeg tænkte... Men det er også derfor jeg skriver her på amino, og spørg om ideen er god.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:

Det var også det jeg tænkte... Men det er også derfor jeg skriver her på amino, og spørg om ideen er god.

kunne du ikke lave det så du sendte det per mail i stedet , end med cd med posten , jeg vil helst modtage det per mail

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen self. modtager du det på mail. Dette var bare noget som man ekstra kunne købe. Det er ikke alle folk der har orden i sine ting.

Men hvad tænker du om ideen?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:

Jamen self. modtager du det på mail. Dette var bare noget som man ekstra kunne købe. Det er ikke alle folk der har orden i sine ting.

Men hvad tænker du om ideen?

faktisk alt jeg modtager med posten er svære at holde i orden , der er masser af breve

mail kan let sættes i system søg navn dukker den op

jeg kan ikke klikke på bord , søg og cd dukker op

jeg tror godt du kan tage et mindre beløb vis du har filer for arbejde gemt og kunden kommer til at slette alt mister det og du har gemt det , altså vis jeg har forstået dig korrekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god idé

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Må tilstå at ideen lyder ret gammeldags, hvorfor ikke smække det op på en USB-nøgle i stedet ? Eller smide det på en cloude server, så dine potentielle kunder kunne hente filen derfra f.eks.

Tror også man skal passe på med at gører sine kunder dummere end højst nødvendigt.

Mvh. Jacob

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
hvorfor ikke smække det op på en USB-nøgle i stedet

Så det du siger er at jeg skal købe USB nøgler hvor de bliver tilsendt til kunden?

Jacob:
smide det på en cloude server, så dine potentielle kunder kunne hente filen derfra f.eks

God idé.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg mener f.eks. på en USB nøgle, disse kan anskaffes for næsten ingen penge nu til dags. ?! eller  Der er slf. noget afsending forbundet med dette, men så har kunden den fordel, at han har noget fysisk. 

Ellers så ville jeg nok smide det på en cloude server, og derigennem give dem muligheden for at hente det ned på deres computer, for et aftalt beløb slf. tror også dette ville spare dig for tid & penge, vedr. afsendelser osv. (ude fra et logistisk synspunkt)

 Mvh. Jacob.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)