Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på en ny idé

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber da det virker for dig, men virker lidt som om du prøver at løse er problem der ikke findes :-)

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En CD ville give mig en trykhed, hvis jeg betaler flere tusinde kroner for grafik. Cd'en kan man opbevare hjemme, og hvis der sker noget med din computer (virus, skærm, etc.), så er det væk.

En billig USB kunne også være en god form for trykhed :-).

Hvis det var til små penge - under 1000,- ville jeg ikke bestille en CD/USB, men var det over - så ville jeg gerne.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg læste lige ideen om at du kunne sende filerne med usb. 

Du kunne jo eventuelt prøve at finde nogle sponsor usb'er fx fra seas nve, så du ikke behøver at købe dem selv

Selve idéen lyder fed

-Jacob Nielsen

Ta' en slapper på http://www.spillebiksen.dk/

Vi ses derinde! :-)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu igang med at tale med nogle kinesiske virksomheder (på engelsk self :) ). Tak til Rasmus N.J for det gode link!

Jeg tror jeg gemmer CD ideen væk, og vil i første omgang starte med en USB eller et Kundesystem.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu igang med at lave en testbruger, så hvis nogle af aminoer har lyst - kan de teste systemet og komme med lidt feedback.

Jeg mangler nu en pris? Hvor meget synes i det skal koste hvis man skal have adgang til kundesystem, hvor man kan hente sine filer når man har lyst.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man ikke lave et login på siden. Så kunne man logge ind, og hente sit logo på den måde? Samtidig skal man også modtage en e-mail med logoet. Andet ville jeg ikke have behov for. 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

har skam også gjort sådan at man får et login på sie, og logoet bliver naturligvis også sendt på mail.

Spørgsmålet er bare hvor meget det skal koste hvis man skal gøre det muligt at hente sine filer fra siden.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:
Spørgsmålet er bare hvor meget det skal koste hvis man skal gøre det muligt at hente sine filer fra siden.

Kan du ikke gøre sådan så alle dine kunder kan gøre det? Jeg tænker du har ikke rigtigt nogle store udgifter ved det, så hvorfor ikke gøre det til en gratis-service?

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du siger er der ikke nogle udgifter, men det jeg går og tænker lidt på er pladsen.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)