Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min ide, min drøm!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude

Jeg har gået med en ide faktisk en slags drøm, jeg brænder for at komme igang med en hjemmside, har leget lidt i Wordpress og tror jeg er klar til at prøve at sette en op, sådan for rigtigt.. Men 

Er min ide god? ville gerne høre jeres mening.. 

Domain skulle være Gameguides.dk

Den skal indholde blogge omkring kommende spil, forventninger, forhold til nye ting fra måske et ældre spil, der skulle være blogge omkring gamle spil? Med gamle spil mener jeg bare spil som er udkommet men på den måde bedømmer dem, og gir sin mening ud til ens "Kunder" samt andre gode råd, det kunne også være blogge omkring kommende gamer udstyr, pc'er.. 

Tror i Aminoer at det ville kunne holde? Ved godt det er risiko for at andre snupper den nu hvor jeg skriver det, men tager en chance.

Hvad er jeres råd?

Emil Falk 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har købt domænet, så køb det med det samme, da der sidder domæner hajer og kigger med.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en frisk læser på spilblogs, så jeg tror godt din idé kunne holde :)

Men normalt bruger jeg IGN til at læse om kommende spil, reviews osv. så hvis du vil blive lidt synlig på det ellers trængte marked, så skal du finde en lille idé, som gør dig unik i forhold til andre spilblogs :)

Bare mine 2 cents

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)