Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på WordPress blog og tjene penge

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

 

kan man få reklamer på sin wordpress og tjene penge på det

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ja det kan du sagtens. Det hedder affiliate marketing, og det er ekstremt let at komme igang med. Du kan f.eks oprette dig ved et affiliate netværk, som IQ Medier og Partner-ads, hvor du så herefter kan komme hurtigt igang med at smide reklamer på din Wordpress blog

Du kan eventuelt tilføje mig på Skype: web-storm97, så skal jeg gerne hjælpe dig igang med det! :-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du kan også benytte dig af Google Adsense. Her styrer Google hvilke reklamer, der bliver sat ind på din hjemmeside efter hvilket indhold du har på siden. Super let. 

Men hvis vil tjene penge, forudsætter det jo selvfølgelig at du har nogle besøgende, som klikker på annoncerne. (husk også at overholde Googles regler :p)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann

Det kan du sagtens. Man skal være tilmeldt et affiliatenetværk for at få disse reklamer. Hvis du kan skrive et link til din blog. Kan jeg anbefale et affiliatenetværk med kampagner der passer til din blogs målgruppe.

Google AdSense kunne også være en mulighed. Der bliver dine reklamer tilpasset indholdet på din side. Også får du betaling per klik.

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har de andre snakket om affiliate programmer, men du kan også bare sætte en adsense kode på din side. Personligt mener jeg det er langt nemmere, men der er ikke lige så mange penge i det.

rygestop dag for dag

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side er på engelsk og derfor bør dine affiliate reklamer selvfølgelig også være det. Jeg har desværre ikke så meget erfaring med internationale affiliatenetværk, men AdSense er stadig en mulighed.

- Alexander Baandrup Larsen

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen

 

jeg har en konto på paretner ads men kan ikke finde ud af at sætte de koder jeg har fået ind

 

og er det en god måde også til at i forbindelse med marketing

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ann:
jeg har en konto på paretner ads men kan ikke finde ud af at sætte de koder jeg har fået ind
Den eneste mulighed på WordPress.com er widgets (hvis man overhoevdet kan det) ellers skal du bruge en self-hosted version på dit eget webhotel, med det eget domæne. Så kan du ændre alt.

Jeg vil anbefale dig at købe dit webhotel ved UnoEuro, det kan du læse mere om i mit blogindlæg hvor du også kan få en rabatkode der giver 3 måneders gratis hosting Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 3. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Fra  detingensiger.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alexander.

Jeg er bevist om at dette er et gammelt opslag, men prøver lykken.

Kunne du måske hjælpe og guide mig ift. reklamer på min blog? Adressen er www.detingensiger.dk

Jeg er helt ny inden for dette felt. Har du erfaring for negativ effekt af reklamer på en blog?

Bh Fie
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)