Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny dansk artikeldatabase er røget i luften

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i de sidste par uger lavet noget på min hjemmeside, sammen med min ven som (endnu) ikke er på Amino. Det resulterede så i at vi rimelig hurtigt blev enige i at vi ville lave en Artikeldatabase.

Vi har valgt at sætte nogle strenge krav til artiklerne, som gør at google ikke kan få ramt på siden. Vi har valgt at læse ALLE de artikler der kommer igennem, så vi kan sikre kvaliteten er i orden, samt tjekker vi også ALT for duplicate content.

Artikel databasen er 'bare' lavet i Wordpress, og det betyder også at vi ikke kan lave alle de rettelser som vi ville have lavet - men vi mener stadigvæk at siden ser rigtig fin ud, og den er let at finde rundt i.

Vi ved at folk elsker at de får deres links rimelig hurtigt, og derfor har vi lovet at acceptere alle artikler indenfor 24 timer. I timerne 14-22 vil artiklerne blive accepteret indenfor få timer!

Vi satser også på at få et højt pagerank, så jeres links rent faktisk bliver noget værd. Lige pt. er pagerank ikke noget at prale af, men i løbet af det næste stykke tid skulle vi gerne se en stigning i vores pagerank.

Vi vil kort sagt opdatere Artikeldatabasen med en masse nye tiltag som der ikke er set før, og så håber vi at du vil oprette en bruger, og skrive en artikel eller 2.

Vi håber i vil tage godt imod den, og give den en chance - drop alle de fordomme! ;)

Link: http://synesgodtom.org

(NB. Vi vil indenfor den næste uges tid få opkøbt et godt og relevant domæne, som vi kan redirecte til synesgodtom.org).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal siges at frem til klokken 00:00 må man tilføje hele 4 links til sine artikler!

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt! Du modtager med stor sandsynlighed en artikel fra mig her en af dagene ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Busekist Ohlsen:
Super fedt! Du modtager med stor sandsynlighed en artikel fra mig her en af dagene ;-)

Det lyder da godt :-).
Fortsæt god aften!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil bare lige sige, at jeg tror i med fordel, kan autopublisere artiklerne.. istedet for at gennemgå dem manuelt.. og så lave stikprøvekontrol :)

Jeg har haft et linkkatalog.. gal det tog min tid.. så det lukkede jeg igen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

jeg vil bare lige sige, at jeg tror i med fordel, kan autopublisere artiklerne.. istedet for at gennemgå dem manuelt.. og så lave stikprøvekontrol :)

Jeg har haft et linkkatalog.. gal det tog min tid.. så det lukkede jeg igen :)

Jep, det har vi også tænkt over. Men så længe artikeldatabasen ikke får så mange artikler ind, vil jeg gerne bruge min tid på at tjekke artiklerne.
Men du har ret! Hvis der kommer en del artikler ind, er det nok det vi gør. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg så også da jeg lavede en tilmelding, at i jo har lavet en "super tekstforfatter" når man har lavet 5 tilmeldinger.. kunne man få auto publiseret ens artikler..

Jeg syns nu det var lidt sjovt, at man reelt logger ind i wordpress backend?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Jeg syns nu det var lidt sjovt, at man reelt logger ind i wordpress backend?

Wordpress backend? Hvad?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bare ikke ha lave ladet brugerne logge ind via backend/admin..

Men det måske meget smart, jeg arbejder meget med Joomla.. Selvom man kunne lade brugerne logge ind i backend, og rettighedsbegrænse dem, ville jeg aldrig gøre det sådan.

Så hellere en formular, på hjemmesiden, så brugeren ikke forlader designet :)

Men, som sagt, det måske meget smart..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Så hellere en formular, på hjemmesiden, så brugeren ikke forlader designet :)

Men, som sagt, det måske meget smart..

Jeg forstår dig sku godt - det ville også være rigtig fedt. Men jeg er ikke den store programmør, og vil ikke ofre de store penge på siden ;-).

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)