Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

solbriller24.com

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra spentrup
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 24
Fra  net24marketing Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

For at være ærlig så synes jeg det ligner en kopiside. En butik bør ikke have google reklamer på sin side og det er ikke i danske kroner. Jeg synes den trods sin simple opbygning er ret rodet og forvirrence... Temaet du har valgt passer ikke til det formål efter min mening. Og så ville jeg måske tilføje firma navn til copyright i bunden samt slettet powered by wordpress og theme blabla... 

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

JEg fik indtrykket af det var en blog hvor du bare skrev om de fedeste solbriller. Jeg havde ALDRIG troet at man kunne købe noget fra din side, og jeg blev også ret forvirret da jeg pludseligt befandt mig på et andet domæne.

rygestop dag for dag

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skulle få læst korrektur på teksten eller i det mindste hurtigt få en til at skrive det om.

Konklusionen nederst hvor du skriver at "Vi er altid de billigste" synes jeg lyder lidt farlig;)

Ellers visuelt ganske fin...

BH

Lars

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Og som andre allerede har bemærket, ville jeg også få kolde fødder hvis jeg pludselig befandt mig i en anden butik efter at have klikket på et billede. Valget ville så nok falde på en anden forhandler der var velkendt eller en dansk shop...

Lars

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

elmquist28:

Når du skriver, at I altid er billigst, så kræver det altså, at du kan dokumenterer det ifølge dansk lovgivning... Og det er en smule svært, når det blot er en affiliate side. Så jeg ville slette den tekst, hvis jeg var dig Smile

På din blog står priserne under solbrillerne i £ (sterling pound), men når man klikker på billedet og bliver stillet videre, så står priserne pludselig i € (euro). Det er måske ik helt optimalt Smile

Og så ville jeg skynde mig at få overholdt Googles Adsense regler angående oplysning om cookies... Ellers får du også ballade der...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra spentrup
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 24
Fra  net24marketing Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak for respons selvom den ikke just var helt positiv men det er også godt med noget kritik så man kan forbedre sig ;-)

Fra spentrup
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 24
Fra  net24marketing Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

har rettet en del på siden men det hele kommer jo ik på en dag se selv http://www.solbriller24.com

Fra spentrup
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 24
Fra  net24marketing Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle nu har jeg fået nyt look på siden gi jeres feddback

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

den grå tekst og den røde menuen er nærmeste umulig at se vis sider tog og bare lidt lys mod computer lav større farve forskel på baggrund og tekst farven på siden så man kan læse teksten på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)