Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DET gør mig rasende! 3F blokade

Side 28 ud af 39 (387 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

BruunMedia:
Det der slog mig mest var at LO's advokat til hendes sidste beretning udtalte: "Under Sympati konflikter, sker det at loven ikke bliver overholdt.. og sådan har det altid været.. "

Jamen det er der jo ikke meget nyt i, og 3F skammer sig ikke en gang over at loven tilsidesættes, men bakker op om det. Hvis de da ikke ligefrem selv vælger at gøre det

Her er et par forholdsvis friske eksempler fra stilladsbranchen, hvor stilladsarbejder klubberne under 3F i henholdsvis Aarhus og København, vælger at udføre hærværk i deres arbejdskamp:

Stilladsarbejderne i Aarhus

Stilladsarbejderne i København

Når man giver, skal man naturligvis også kunne tage imod. Derfor har jeg svært ved at blive forarget, hvis der bliver udført hærværk mod 3F i arbejdsmarkedskonflikter. Jeg synes selvfølgelig at det er forkert, men man man er jo nødt til at kæmpe på nogenlunde ens vilkår.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Så længe 3F bakker op om stilladsmafiaen, så har de i mine øjne ingen ret til at eksistere.
Man burde ved lov opløse foreningen...

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Så længe 3F bakker op om stilladsmafiaen, så har de i mine øjne ingen ret til at eksistere.
Man burde ved lov opløse foreningen...

De bedste hilsner

Martin

Det er jo det.. Hele deres retorik er bare at alle med en anden overbevisning end dem, skal dø.. i den forstand de skal chikaneres indtil de drejer nøglen om eller konvertere til deres perverse synspunkter... Sørgeligt.. tragisk.. og hvis arbejdsretten ikke ændre retspraksis, så er det fandme sørgeligt for Danmark..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Har alle I forargede og vrede blot 5 sekunder overvejet om der eventuelt kunne være rigtigt gode grunde til, at Dansk Industri er en varm og entydig fortaler for det bestående arbejdsretlige system ???

Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob

Nu er det vel blokaderetten, de fleste har en mening om, og ikke hele det bestående arbejdsretlige system. Den danske model er kompleks, og man kan sagtens være uenige i dele af den, uden nødvendigvis at forkaste hele modellen. 

Vh Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:
Siden hvornår er Danmark blevet et land som "ikke er kommunistisk".......

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Advokat Jacob Berner Rue:

Har alle I forargede og vrede blot 5 sekunder overvejet om der eventuelt kunne være rigtigt gode grunde til, at Dansk Industri er en varm og entydig fortaler for det bestående arbejdsretlige system ???

   Yes

Jeg undrer mig lidt.

Havde denne debat været om en platugle af en iværksætter, så var debatten typisk blevet låst efter en 20-30 kommentarer ?

Fred på Jord.

Mvh. John.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Advokat Jacob Berner Rue:
Har alle I forargede og vrede blot 5 sekunder overvejet om der eventuelt kunne være rigtigt gode grunde til, at Dansk Industri er en varm og entydig fortaler for det bestående arbejdsretlige system ???

Ja det har flere af os nok tænk over, og svaret er enkelt penge penge. Ligesom Lønmodtager har været og stadig prøves truet til at være i LO, ja så er arbejdsgiver også tvunget i DA, da de ikke kan have ansatte på samme vilkår hvis de skriver overenskomst direkte med fagforeningen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

så burde forargelsen vel rettes mod de u-idealistiske og pengefikserede hovedorganisationer,

der ikke forstår frihedselskende mindre virksomheder ??? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Advokat Jacob Berner Rue:

så burde forargelsen vel rettes mod de u-idealistiske og pengefikserede hovedorganisationer,

der ikke forstår frihedselskende mindre virksomheder ??? 

Er det ikke det vi gør når vi brokker os over 3F!

Side 28 ud af 39 (387 indlæg)