Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DET gør mig rasende! 3F blokade

Side 34 ud af 39 (387 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Personlige angreb bliver vel ikke acceptable blot fordi genstanden ikke deler samme filosofi som flertallet på Amino? Det er der da intet liberalt over..

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Det er måske herfra Dansk Erhvers- og Selskabsrådgivning at man rådgiver firmaer i hvordan man bedst muligt undergraver den danske arbejdsmarkedsmodel, unddrager sin skatteforpligtelse, omgår div. love og regler, istedet for at rådgive i hvordan man driver en rentabel og fornuftig forretning med et koncept der holder længere end til den næste konkurs.

Det skal man altså ikke være russer for at synes er noget lort og jeg er dødtræt af at skulle konkurrere med folk der snyder på vægten. Det er ligesom med doping.

Venlig hilsen

Sjakal

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personangreb? Jamen, indtil videre "sjakal" er anonym! Det er jo INGEN information om ham på hans profil, så vi kan ikke engang vide om han er en sand iværksætter eller en fagforeningslakaj!

Det er jo ham, der kommer med insinuationer om Amin. Jeg spørger bare til efterforskning og mærkelige udmeldinger fra efterforskningslederen. Sjakal beskylder Amin i alt muligt - uden at give sig selv til kende .... Hvem er der så der har uren mel i posen?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg tror ikke jeg forstår, at en undersøgelse af en mulig bordbrand - eller svindel eller hvad det end kan være, kan bruges til debat om hvorvidt den danske model er god - og kristelige fagforeninger er rigtige fagforeninger eller noget som helst i den retning. 

Uanset man elsker fagforeninger (og gør nu ikke den danske model værre end den er, arbejdsgiver siden forsvarer den faktisk også med næb og klør) eller man hader en hver form for tvang og tror helt på at folk selv kan klare at beslutte alt - så handler branden og et muligt overfald om noget, som folk på begge sider af debatten bare må vende sig 110% mod

Uanset man hedder Zenia eller Sjakal - det er ikke politisk men kriminelt det der er sket - uanset det er forsøg på mordbrand, eller måtte vise sig at være svindel. Sørgeligt bliver det, hvis politiet ikke kan nå frem til noget endegyldigt.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Godt brølt løve :)

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg kan give dig ret i, at branden alle parter må vende sig fra! Dog det er stadig underlig, at politiet oplyser, at der er ingen tegn for overfald, når Amin er ret tydelig blåmærket. Medmindre politiet mener at han har pådraget dem by sig selv ....

Den anden ting i det - hvis Amin skal kunne fortsætte med hans forretning, skal lokaler istandsættes hurtigst muligt. Den lange efterforskning, inkl. efterforskningsleders ferie forsinker processen, så spørgsmål er om det er interesse i det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Zenia:

Dog det er stadig underlig, at politiet oplyser, at der er ingen tegn for overfald, når Amin er ret tydelig blåmærket. Medmindre politiet mener at han har pådraget dem by sig selv ....

Den anden ting i det - hvis Amin skal kunne fortsætte med hans forretning, skal lokaler istandsættes hurtigst muligt. Den lange efterforskning, inkl. efterforskningsleders ferie forsinker processen, så spørgsmål er om det er interesse i det?

1: Politiet kan jo kun oplyse, at der ikke er tegn på overfald, fordi det er det deres efterforskning viser. teoretisk kan han ha pådraget sig dem selv, eller fået det i forvirring ved at slå sig da han skulle ud - men politiets efterforskning til nu, må jo ikke ha kunnet påvise nogen inde - Da efterforskningen ikke er afsluttet KAN det jo ændre sig.

At insinuere, at politiet forsinker efterforskningen for at genere Amin og være på fagforeningernes side er horibelt i mine ører men jeg må så også erkende, at jeg ikke lever af eller med at være konspirationsteoretikerSmile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

 

sjakal:
Det er måske herfra Dansk Erhvers- og Selskabsrådgivning at man rådgiver firmaer i hvordan man bedst muligt undergraver den danske arbejdsmarkedsmodel
Jeg er da stolt over den interesse du udviser for min virksomhed. . Skype-Wink

Som du måske har benærket er det her et iværksætter forum, altså for folk med egen virksomhed eller planer om at få det, og ud fra dine indlæg tvivler jeg på at du har ret mange dråber iværksætterblod i årene. At du gemmer dig bag dit alias, "Sjakal," som en ussel ådselæder og en formummet skælm, uden mod og mandshjerte til at fægte med åben pande, viser blot dit sande jeg... Embarrassed

 

Det er iøvrigt hysterisk morsomt at du skriver Skype-BigSmile:

 

sjakal:
....der holder længere end til den næste konkurs.

 Det lyder som om du slår til lyd for konkursrytteri, (ellers så så stoppede det jo ved konkursen)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Zenia:
Jamen, indtil videre "sjakal" er anonym! Det er jo INGEN information om ham på hans profil, så vi kan ikke engang vide om han er en sand iværksætter eller en fagforeningslakaj!

Mon ikke det er Poul Erik Skov Christensen der gemmer sig bag profilen. Jeg synes i hvert fald at jeg kan genkende retorikken, og de absurde beskyldninger uden hold i noget som helst. Og det passer i øvrigt meget godt med brugernavnet "Sjakal".

Det er bare et gæt, og jeg kan selvfølgelig tage fejl :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Vil nu ikke bruge tid på at gætte hvem er det der er bag profilen, ved bare at det er IKKE en iværksætter ... det kan man se på retorikken ...

Side 34 ud af 39 (387 indlæg)