Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keywords Google placering…SEO feedback.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Jeg ved at der sidder rigtig mange dygtige SEO kyndige herinde og jeg kunne godt bruge lidt sparring/feedback.

Jeg har lavet sitet www.avfusion.dk som sælger videokonference / AV udstyr.

Har forsøgt at SEO optimere siderne, men desværre ser det ud til at vi på flere af nøgle ordene bare rykker længere og længere ned.

Har tidligere ligget i top 3 på Google med søgeord som ”videokonference” men er nu på side 2, uden at noget er ændret, hvorfor ?

Håber på lidt konstruktive feedback.

Hilsen Klaus

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Klaus,

Når jeg tjekker din side (med SEO Spyglass), finder den kun 30 indgående links. Og *ingen* af disse links har videokonference som ankertekst. Du har sikkert flere links end dem jeg kan se, men du bør nok alligevel arbejde på at få flere links til din side. Og nogle af dem gerne med relevante ankertekster, som peger ind på den side, du gerne vil have bliver fundet i Google, med den anførte ankertekst som søgning. Som eks. videokonference. Manglende links er nok en af de primære grunde til at du er faldet lidt i søgeresultaterne.

Når jeg tjekker, ligger du pt. sidst på side et ved søgning på videokonference.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Andersen:
Har forsøgt at SEO optimere siderne, men desværre ser det ud til at vi på flere af nøgle ordene bare rykker længere og længere ned.

Der har du formentlig svaret.

Du kan meget let få lavet utilsigtede ændringer, hvis du ikke har sat dig godt ind i stoffet.

Dit enorme fald på "Videokonference" kan skyldes mange mange faktorer internet, men naturligvis også eksternt.





17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte lige en enkelt ting i tidligere indlæg:

Hvis det er siden http://www.avfusion.dk/videokonference/ du vil have til at ranke på videokonference, er det nok også en god ide, at dette ord fremgår som det første i din sidetitel. Lige nu er det faktisk din forside, som har videokonference som det første ord i sidetitlen, mens undersidens titel starter med "video konference) (i to ord)

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du linker til et seo firma i din signatur ?

Er det dit firma, eller nogen du kender... Kunne være der var noget hjælp at hente der, med mindre det selvfølgelig er dig selv.

rygestop dag for dag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)