Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fælles side for aminoer (It folk og håndværkere) !

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ib

Super fedt, at du starter projektet op! Vi har jo diskutteret emnet håndværkportaler nogle gange, herinde.

Jeg ville selv rigtigt gerne havde været med, men jeg har så meget kørende at jeg ikke kommer i nærheden af at kunne yde projektet den indtast som det fortjener.

Hvis I vælger .Net platformen og har brug for et par timers sparring om overordnet arkitektur og processer, så vil jeg gerne give et par timers gratis rådgivning.

Hvis I kommer ud I at det er en god ide, at lade håndværkerne samtidigt få deres egen side, så vil jeg hjertens gerne stille vores CloudSprout platform til rådighed. Vi er nu og i lang tid fremover hvor udbredelse af CloudSprout, hvor mærkeligt det end lyder er det vigtigere end indtjening.

Skriv endelig hvis jeg kan hjælpe med andet, jeg har ikke meget tid, men vil gøre mit bedste for jeg synes det er et super godt projekt!

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er også frisk på ideen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Lundsby !
Fedt du gider ”blande” dig.
Ja med tiden er det blevet til nogle debatter.
Og uanset om man er enig med dig eller ej. Er du aldrig bange for at give lidt ”kant”, man kan i hvert fald ikke kalde dig medløber.
”Vi” vil helt sikkert senere sætte pris på dit ”fælles tilbud”.
Og de enkelte håndværkere ? ja her er vi mange der kan trænge til en ”opfriskning” af sitet.
Jeg vender tilbage Lundsby, ellers bare send en reminder.

@ Vespa !
Dejligt med endnu en håndværker. Flere har meddelt sig ”anonymt” i PM’er

Bedste hilsner
Ib

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

I nærmeste fremtid er planen den at indkalde interesserede til et fælles møde (brainstorming).

Det er ikke ideer der mangler. Nu skal processen struktures og ivæksættes med en "model" der ikke ligner bestående, men en der "sparker røv"- undskyld man vel håndværker ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tillad mig at henlede Jeres opmærksomhed på følgende tråd - den kunne måske danne grundlag for Jeres nye projekt: http://www.amino.dk/u/s357rvaUs

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:

Hej,

Tillad mig at henlede Jeres opmærksomhed på følgende tråd - den kunne måske danne grundlag for Jeres nye projekt: http://www.amino.dk/u/s357rvaUs

Det er jeg ikke helt enig i.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy !

Er opmærksom på tråden, og var det også inden jeg oprettede nærværende.

Det har formodentlige ligesom så meget andet her i livet, nogle fordele og nogle ulemper.

Som du sikkert også ved er der en "masse" webshop m.m. til salg (jo ikke altid lige let at overtage et lig, med dets unåder - skal forstås lidt ironisk).

En anden "manglen" ved jeres side, såvidt jeg husker ? mangler der jo malere ?

Ib

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Plane for os håndværkere + it`er der skal være med er at starte fra bunden og bygge det op.

Nikolaj Møller

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt du lige pludselig selv vil lave sådan en side.

Jeg kan selv huske at en amino skrev et indlæg ala. dit. Han havde blod på tanden om projektet, men efter dit indlæg hvor du skrev noget med at vi allerede har så mange af disse sider, og det ikke ville blive til noget, fjernede du næsten hans lyst.

Jeg var enig med dig i at vi har så mange sider, og jeg synes også du dybt skal overveje dette inden du starter det.

Personligt ville jeg hellere starte noget der ikke har med håndværk at gøre.

God vind.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ib, jeg vil da godt høre lidt mere om hvordan det skulle fungere og jeg vil gerne komme med erfaring. Skriv gerne tilbage når I kommer lidt længere og ved hvem der er med.
Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)