Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af betalingsvideoer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor og hvem der hoster videoer som man kun kan se ved betaling.

Er der nogen her ud over Martin Thorborg der har erfaring med den slags. Jeg har både en wp og en magento løsning som kan være på tale mht hvor de skal ligge.

indtil videre har jeg kigget på 23video og på Provector.dk, Men jeg synes godt nok de er dyre og provector vil også haven en bid af kagen ;) ja ja forretningsfolk er man vel...!

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette

Du kan også bruge en PRO konto hos vimeo.com - så har du også muligheder for at lave en begrænsning på hvor den kan ligge. Det virker dog ikke hvis du bruger en HTTPS protocol, men det kommer jo an på hvordan sit site er skruet sammen.

/Meik

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger Amazon S3 til alle videoer. Det er super billigt og du kan tilføje CDN ret let.

Ønsker du at beskytte videoerne så understøtter de "expiring urls" dvs en url til video der kun er aktiv i fx. 10 minutter.

Hvis du bruger Wordpress så har jeg faktisk lavet et plugin (eller rettere sagt min udvikler har) der laver disse "expiring url'er" via en shortcode. Jeg bruger dette til mine egne private medlemssider.

Du kan downloade plugin'et gratis hvis du tilmelder dig mit nyhedsbrev på min blog: http://my4hours.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meik og Rasmus

Mange tak for svar det var noget jeg kunne bruge og vil kigge videre på :)

Annette

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I second Rasmus,

Amazon s3 is great! I use it on a membership site I am partner in

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)