Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Det er bedre at være en af dem, der engang imellem kommer galt afsted, end en af dem der slet ikke kommer afsted!". Look here!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er!


Jeg er en iværksætter som har etableret et ny rekrutteringsbureau, som hedder ROAHL Consult (Recruitment on a higher level). Se mere på www.roahl.dk

Det kører faktisk godt, og jeg har været online og i "krig" med mine konkurrenter i 2 måneder, og har en omsætning fra marts og april på 9x.xxx,-.

Men jeg går med en tanke om at gå skridtet videre, altså at starte en ny innovativ jobportal i DK (til at starte med).

Jeg er igang med en businessplan omkring hvordan jeg kunne få succes med en jobportal i DK, og syntes selv jeg har nogle super fede idèer til dette!

Min plan er at lave en jobportal, som skal have ALLE stillinger i DK - derved genere den største trafik og boostes på de sociale medier m.m.

Kender i nogle investorer, eller er du selv investor? Så vil jeg meget gerne i kontakt med dig eller den du kender!

Jeg kunne også godt bruge input til en businessplan, eller generel bare feedback osv.

En samarbejdspartner er også velkommen!

Håber at høre fra en af jer derude, Amino'er :-)

De bedste hilsner

Thomas

Skriv til mig på t.lillelund.jensen@gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)