Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvangivelse / SKAT for ApS uden omæstning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Jeg har et privat ApS uden omsætning og uden aktivitet. Jeg har 0-opgivet moms hele 2011. Jeg har i sinde at lukke det i løbet af 2012.

Skal der stadig sendes regnskaber til E & S osv. som jeg gør for mine driftselskaber (der også ApS'ere)? Har prøvet at google det, og kigget her på Amino - men uden held.

Ha' en god dag :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

kobie:

Hejsa :-)

Jeg har et privat ApS uden omsætning og uden aktivitet. Jeg har 0-opgivet moms hele 2011. Jeg har i sinde at lukke det i løbet af 2012.

Skal der stadig sendes regnskaber til E & S osv. som jeg gør for mine driftselskaber (der også ApS'ere)? Har prøvet at google det, og kigget her på Amino - men uden held.

Ha' en god dag :)

Hej

Hvis det er et kalenderårsregnskab, så skal du indsende årsregnskab til Erhvervsstyrelsen samt indberette selvangivelsen, uagtet dette viser 0

Herefter kan lukke selskabet ved en såkaldt "Betalingserklæring" til Erhvervsstyrelsen, men dette kræver en skattekvittance (SKAT bekræfter, at der ikke er gæld til SKAT), hvorefter begge dele ved indsendelse til Erhvervsstyrelsen bliver lukket korrekt.

Tonny

OBS! Gælder uanset regnskabsår.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)