Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blacklisted

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Fernstrøm:
jeg vil sende et brev. De fakturaer og rykkere vi har sendt af sted. Har jo været over mail

Hej Charlotte og andre.

Prøv lige denne ide som har virket for mig med rykkere.
Ok "kun" 19 uf af 20 har betalt men det er vel ok.
seKom du kan bruge den:
Sådan rykker du for betaling - med succes

God pinse til alle.
Hyg jer.

Hilsen
Rolf Høegh
Resultatskaber.dk

 

 

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

tror desværre ikke at rykkerne gør noget. Der er mange som har prøvet. Og der er intet at komme efter. Der er også indtil flere firmaer som er kørt konkurs

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Engholm:

Synes du det er et godt forslag at hænge folk ud i et offenligt forum? hvem er du? satan?

Hr. Engholm.

Du er blevet andmeldt til Amino pga. dårlig opførsel, og modtager hermed en advarsel for at bryde reglerne her, og det er ikke første gang. Næste gang får du en pause.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Engholm:
hvem er du? satan?

Hvad pokker var det dog for en bemærkning? Underlig måde at snakke til folk på - efter min mening.

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at bofører det som et tab !

Så får du Momsen retur i dit regnskab og du kan trække dit tab fra i skat !

Det er en ringe trøst, men lidt er det dog !

Hvis hans frma var tvangsopløst ved order, havde det været en god ide at tjekke CVR registret, så havde du undgået dette, men det er jo for sent nu, lær af det og se fremad !

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ja har lært af det. Det værste er jo bare, at jeg kender ham, fra mine teenage år. Så synes ikke at der kunne være nogle farer. Men ja, man kan hurtigt blive overrasket

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er jo et gmmelt ordsprog som siger : Det er dumt at blande venskab og penge, først så mister man pengene dernæst mister man venskabet.

Endnu engang kan jeg kun opfordre til at få styr på salgs og leveringsbetingelserne !! 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

@Rune

Vil du påstå at det er iorden at hænge folk ud?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg forstår ikke problemet?

Der burde efter min mening ikke være nogen - OVERHOVEDET - der fik kredit i det hele taget. Hvorfor skal de have kredit? Har du bedre avancer på de kunder, der får kredit, så du kan leve med et tab? Nej, vel? Så er du jo nødt til at sikre dig, at du får dine penge og det gøres ved at opkræve pengene på forhånd.

Selv de allerstørste danske detailhandelsvirksomheder får pengene på forskud og hvorfor gør de det? Jo, for så slipper de med hele dynen omkring rykkerskrivelser og inkassovarsler etc etc.

Skriv i dine salgsbetingelser, at du ikke har kreditmuligheder. Hvis gode faste kunder så efter lang tid, ønsker kredit - så giv dem 10 dage, hvis du ellers har kreditvurderet dem. Har du ikke sådan en mulighed, så lad være.

Jeg ville ALDRIG sælge noget på kredit, for der er alt for mange, der ikke betaler. Forklar dine kunder, at de ikke betaler for dine tab på andre kunder, så forstår de også godt, hvorfor de ikke får kredit.

Mange hilsner,

Flemming

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Engholm:

@Rune

Vil du påstå at det er iorden at hænge folk ud?

Jeg forholder mig til anmeldelser, og reglerne her på Amino.

Tænk lidt over din måde at sige ting på her, da du tydeligvis har stødt flere, og det er ikke første gang. Iøvrigt skal vi ikke diskuterer din advarsel i denne tråd.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)