Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blacklisted

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

 Nu er jeg træt af kunder som svindler. Selvfølgelig er der mange som bare er uheldige. Men så er der dem, som gør det med fuldt overlæg.

 

Jeg synes vi skal lave en liste herinde, med folk man skal passe på.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Låsen:

Jeg synes vi skal lave en liste herinde, med folk man skal passe på.

Det er imod Aminos regler, så den kommer du næppe langt med...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg er orienteret, så er det imod Amino reglerne at hænge virksomheder eller enkeltpersoner ud ved navn, så du får ikke meget ud af den her liste..

Ideen er god, men jeg tror hellere du skulle lave en hjemmeside..

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørens også. Synes ellers det var et godt forslag.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

Jeg kunne også godt tænke mig  den med blacklisting, af nogle der ikke betaler, bedrager eller fusker. ER der ingen der kunne tænke sig at lave hjemmeside? Og er det lovligt eller?

Her på amino må vi ikke, men der må jo være nogle der laver sådan en ekstern side?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Den slags findes allerede Hvor troværdige de er ved jeg ikke, der er altid to sider af samme sag samt det kunne være er personligt eller konkurent angreb uden hold i virkeligheden.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hurtigt lave en hjemmeside, hvis det var det - dog tror jeg, der skal trædes varsomt, så i ikke render ind i noget, der strider mod lovgivningen, hvis man hænger andre ud - fortjent eller ej (er jo en subjektivt opfattelse).

Emner med svindelfirmaer m.v. er af og til oppe herinde - og Amino har da også tidligere haft en kategori omkring svindlere, annoncehajer m.v. Men som anført længere oppe, er det nu mod Aminos regler. Det kan jo hurtigt blive til en gang mudderkastning - for hvor er grænsen for ytringer?

Er det noget kriminelt, kan det jo politianmeldes eller sagen kan rejses via Forbrugerklagenævnet i nogle tilfælde.
Selv har jeg tidligere blogget om svindlere - hvilket jeg kan finde på igen, hvis nogen skulle tage røven på mig eller mine. På den måde er det også mit eget ansvar, hvad der bliver skrevet om evt. svindlere.

Prøv evt. at få svindel-firmaerne på Forbruger Ombudsmandens liste, Firmatjek her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46556
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

En hjemmesides ejer er ansvarlig for indeholdet og hvis der, på grund af en eller andet misforstået sur virksomhed der blacklister, og kommer med en historie der måske slet ikke er fuldt hold i (tro mig det sker), kan lægges sag an, bliver hjemmesiden part

En uretfærdig blacklistning med ophidstet stemning, kan koste den udhængte dyrt og en erstatning ligger lige for.

Det er derfor folkedomstole, så forståelige de end kan være, ikke slår an. Uden dom, ingen skyld er en slags udgangspunkt, men vist findes der svindlere uden dom. Jeg fraråder dog udhængning
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ved godt at det kan blive noget værre ged. Men bliver bare så harm. Det går ud over så mange mennesker. Og mange slipper for det. Og hvem går det ud over. Alle os, som faktisk godt kan finde ud af, at drive en forretning på en ordentlig måde

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er man (helt) sikker i sin sag, så kan et indlæg på sin egen blok være rigeligt til, at vedkommende person fortryder sin handling Embarrassed

En person, der flere gange har været retten, forsøgte at tilrane sig en main-coone kat, som vi havde fremlyst. Indlægget har indtil nu 276 kommentarer.  Smile

Mvh. John.

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)