Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento vs PrestaShop vs Shopify

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal i gang med at udvikle min webshop, som skal lanceres 1. oktober 2012. Da jeg ikke har de store ressourcer, er jeg nødt til selv at i gang.

- Min webshop skal kunne rumme mange produkter
- Mulighed for Dankort
- Mulighed for at implementere GLS pakke shop system + Post DK 
- Nem brugerflade for kunden

OG jeg er ikke den store IT haj, så skal ikke ind og arbejde i koder, da min tid ikke er der til at lære om det grundet at jeg er mor til 3 små børn ved siden af karrieren ;o)

Håber I vil anbefale + for og imod.

Jeg har 2 domæner hos Meebox og selve domænet ligger hos bricksite. Kan jeg flytte det over i meebox og lade meebox hoste min nye shop på basis af en af disse 3 overnævnte?

Hilsen Tina 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina:
- Mulighed for at implementere GLS pakke shop system + Post DK 

Integration findes pt ikke i Shopify

Tina:
Kan jeg flytte det over i meebox og lade meebox hoste min nye shop på basis af en af disse 3 overnævnte?

Shopify er et såkaldt hosted shop system og kører dermed hos Shopify selv. Men du kan sagtens lade dit domæne pege på din Shopify shop

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tina,

De kan allesammen det du skriver, har du haft prøvet nogen af dem?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil fraråde shopify da du ikke selv er ejer af din shop og bundet til dem.

Magento er et system der ikke udvikles ligeså meget til som fx Prestashop som er klart at foretrække.
Det er det system med flest muligheder, størst udvikling i og nemmest at arbejde i.
Skal du have hjælp er der et kæmpe forum os med Danskere som kan hjælpe dig med problemer.

Det vil nok kræve en del tid og læsen om Prestashop og HTML for at du vil få dig en shop du kan blive tilfreds med overfor dine kunder.

Ofte er en investering hos en proff et bedre valg på den lange bane fremfor selvgjort.

Det klart vigtigste er at få en indbydene shop der gør kunderne vil købe varen, komme igang og henvise andre.

For 5998 ,- kan vi lave en shop til dig, hvis du finder ud af det andet bliver for indviklet :)

Mvh Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siddet og kigget på alle 3 produkter. Men hold nu op en jungel. Hehe.

Jeg har tiden til at sætte mig ind i en del ting og er lærenem, men der er selvfølgelig en grænse for hvad jeg kan. :) 

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauw Jesper. Det er noget af et tilbud. Men pyh. Jeg ved godt at det ikke lyder af mange penge, men når man er på demitend sats på dagpenge og har 3 børn i alderen 0-2 år, så er der begrænsede midler. Jeg vil lige have lov at tænke over det og imens kigge på muligheden for selv at gå i krig med det. Men skal nok vende tilbage.

Mvh Tina

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:
Jeg vil fraråde shopify da du ikke selv er ejer af din shop og bundet til dem.

Selvfølgelig er man ikke det, man flytter jo bare, hvis rammerne ikke passer en længere. Fuldstændig som en butik på gågaden ikke ejer, men lejer deres butikslokale og kan flytte lager og inventar efter behov.

Så dit svar er nok lidt farvet af at du selv sælger andre løsninger

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores webshop (link i signatur) er lavet i Magento og det fungere bare.

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina.

Det jeg ville gøre hvis det var mig der sku starte op, lave mig en markedsundersøgelse og få lagt et budget, udfra de 2 ting har man et bedre syn på forventer omsætning og indtjening og derefter kan sætte sig et realistisk udgifts niveau.

Det skal nok tjene sig selv hjem igen, især hvis det en god forretning du bygger dig.

Men Lars Larsen metoden er nu engang os bedst, tjen 2 kroner for at vil bruge 1 ;)

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Krogfelt Hansen:
Magento er et system der ikke udvikles ligeså meget til som fx Prestashop som er klart at foretrække.

Hvad ligger du til grund for det? Det er mit indtryk at ovenstående er direkte forkert, og at der findes langt langt flere moduler/funktionalitet til Magento end PrestaShop. Det er værd at bemærke, at Magentos forum er 4-5 gange så større end Prestashops - men hvis man skal til at drive webshop, bliver det svært at komme udenom betalt support. Ellers når man aldrig den omsætning som kræves for at holde en forretning kørende.

- PrestaShop does not have the community of users or the hugely successful official support team that makes Magento so attractive.
- PrestaShop is easy to install, but doesn’t boast the same out-of-the-box features as Magento.

- PrestaShop has lower system requirements than Magento, but doesn’t have any of the compatibility issues PrestaShop has.
- PrestaShop is easier to customize, but has far less options for customization.
- PrestaShop software is much smaller (in MBs and files) than Magento.
- PrestaShop has emphasized its search capabilities since its inception, while this has been less important for Magento.
- Both are robust and have a web 2.0 feeling with out-of-the-box capabilities that surpass other open source eCommerce platforms.
- Magento offers more themes than PrestaShop.
- Magento’s SEO features are incomparable with any other eCommerce platform.
- Magento is more appropriate for a large scale eCommerce store.
http://www.orangecollarmedia.com/magento-vs-prestashop

Seriøse virksomheder, der skal lave forretning på nettet og hvor teknikken  ikke må ligge hindringer i vejen, de vælger Magento. Små iværksættere, der skal prøve en ide af billigst muligt kan tillade sig at gå efter den billigste løsning, og så skifte når succesen tvinger dem til det.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)