Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af blog på blogger.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Creative Events Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for nogle gode råd vedr optimering af min blog på blogger.com (blogspot).

http://senseyourfood.blogspot.com

Fornylig er jeg gået igang med SEO, Adsense og affiliates, og er endnu "grøn " på dette område.

Derfor vil jeg gerne have jeres vurdering af min blog.

Helhedsindstrykket, layout og de emner jeg skriver om.

Jeg henvender mig til børnefamilier med opskrifter på fisk og grønt da det tit er indenfor disse områder man mangler indspiration.

Derudover skriver jeg også produktanmeldelser af diverse produkter der bliver smagt på.

Mit indhold er spændende at læse for den relevante målgruppe, men er annoncerne så stadig attraktive at klikke på?.

Jeg gør meget ud af at annoncerne skal være relevante, dog synes jeg det kniber med relevans via Adsense.

Jeg kan se der er nogle der kan genere en fin indkomst på at blogge og hører gerne også fra dem der beskæftiger sig med dette.

Jeg opdater jævnligt med indlæg, skriver søgeord i kursiv og reklamerer via facebook.

Derudover skriver jeg gæsteindlæg på relevante blogs. Jeg er opmærksom på læsbart layout og billeder på bloggen.

Andre råd? Jeg ved der er en del der bruger wordpress via blog men har ikke intentioner om at flytte denne blog.

 

 

 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du ikke tænke dig en rigtig blog, på dit eget domæne? Det kan jeg godt klare for dig.

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet er det ikke så nemt at lave SEO på hvert enkelt indlæg på de fleste online blogging services, som eks. blogger, men hvis du eks. har en WordPress blog på dit eget domæne, ville dine muligheder for optimering stige betragteligt.

Dog skal det bemærkes at der lige er kommet en mulighed for at lave SEO optimering af forsiden på en blogger blog, men der er stadig ikke specifikke felter til meta-tags, når du laver et indlæg. Mon ikke det kommer på et tidspunkt efter Google har overtaget det? Wink

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville flytte bloggen over på eget domæne og starte en optimering på en wordpresse blog det ville være ideelt vil jeg mene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt kart,  gør som Mikael Christiansen siger det er den bedste løsning,  et domain koster ca 60 DKK pr år.

og wordpress er gratis -  bare husk at dit webhotel skal køre php.

 

/Nikolas D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)