Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af salgstekst ifm. salg af website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

I er jo notorisk berygtede for at være svinegode til at hjælpe med gode råd, når det kommer til optimering af salg og salgstekster. Jeg vil derfor høre, om I kan hjælpe mig i denne situation. Sammen med Anders Skovsgaard har jeg startet site't TimeTri.be, som er et dansk site, der indsamler resultater fra tidsregistrerede løb i Danmark. Vi har lige nu indsamlet resultater for mere end 1.000.000 danske løbere, der til sammen har deltaget i over 3.800 løbsarrangementer rundt omkring i landet. Vi har bygget en algoritme, der med vores besøgendes hjælp automatisk kan holde databasen opdateret med de nyeste resultater.

Da både Anders og jeg går op i løb og løbsstatistik, har det været et fedt projekt at bygge. Projektet blev lanceret for ca. 1 år siden og har siden da kørt helt af sig selv med vores brugeres engagement. Vi er dog kommet til et punkt nu, hvor vi gerne ville udvikle site't endnu mere, men hvor vi erkender, at vi simpelthen ikke har tiden til det, da vi begge har en masse andre jern i ilden. Derfor vil vi sælge.

Vi har lagt en annonce op på Amino Virksomhedsbørs (som i øvrigt fungerer rigtig godt – thumbs up!), men vi har indtil videre kun modtaget en enkelt henvendelse. Derfor vil jeg gerne bede jer om jeres hjælp, så vi kan få nogle flere potentielle købere på krogen. Jeg har indsat vores salgstekst nederst i dette indlæg. Vi har disse spørgsmål til vores salgstekst:

- Er det klart, hvad site't handler om?
- Bruger vi de rigtig sproglige tricks til at skabe interesse?
- Er der nok "hard facts" som eks. besøgstal og andre mål?
- Er det klart hvorfor vi gerne vil sælge?
- Og hvad kan vi generelt gøre bedre?

Jeg håber, at I vil byde ind med hvad I tænker, så vi kan få optimeret vores salgstekst og – i sidste ende – forhåbentligt få solgt vores site. På forhånd tusind tak!

===============

TimeTri.be er et dansk site, der indsamler løbstider fra alle løb i Danmark med tidsregistrering. På baggrund af de indsamlede løbsresultater genereres statistik om hver enkelt løber (bl.a. udvikling i løbstider på forskellige distancer, kondital, sammenligning med andre løbere m.m.). Se eksempel her: http://www.timetri.be/Runner/Mikkel-Kleis/1837788

Pt. er der registreret mere end 1 million unikke danske løbere, der til sammen har løbet mere end 1,6 millioner løb.

Google har registreret ca. 900.000 sider fra TimeTri.be, og sitet har ca. 1.200 unikke besøgende pr. dag. Langt de fleste besøgende kommer ind via Google efter at have søgt på deres eget navn. Resultatet fra TimeTri.be ligger nemlig meget ofte nummer 1 på Google ved søgning på eget navn (hvis man har deltaget i et tidsregistreret løb). Der er opsat AdSense-kampagner på sitet, som genererer en meget fornuftig indtjening.

Som en del af TimeTri.be har vi udviklet Robothunden Max. Max er en algoritme, der gør det muligt for besøgende at tilføje nye løb til TimeTri.be's database. Utroligt mange besøgende hjælper til med at holde TimeTri.be ved lige ved konstant at tilføje nye løbsresultater. Læs mere om Max her: http://www.timetri.be/AddRun

TimeTri.be er en del af Microsofts BizSpark-program og er udviklet på .NET-platformen (med MVC). Sitet hostes i skyen på Windows Azure, som garanterer hurtige loadtider samt stabil oppetid. Pga. BizSpark-programmet er der ingen udgifter til hosting de første 3 år (sitet har pt. været i luften i ca. 1 år).

I det år, hvor TimeTri.be har kørt, er der absolut intet gjort ved det. Det har kørt 100 % af sig selv og på samme tid genereret indtjening via AdSense. Vi ønsker at sælge TimeTri.be, da vi ikke har tiden til at drive det videre. Der er dog masser af potentiale i sitet – nye features kunne udvikles, et forum kunne bygges til sitet, aftaler med partnere (f.eks. løbebutikker, løbsmagasiner osv.) kunne sættes i gang... Mulighederne er ubegrænsede! Vi brænder for TimeTri.be og var i LøbeMagasinet i januarmåned for at fortælle om vores site – se her: http://ge.tt/8fgutdH/v/0 – men vi har desværre erkendt, at tiden ikke er til det. Derfor vil vi sælge.

Salgspris: xxx.xxx kr. ekskl. moms (kan forhandles).

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. Er der slet ingen, der kan hjælpe?

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

over så jeg noget jeg kunne ikke se om i har en hjemmeside , det ville være en god ide bruge den vis i har en i jeres markedsføring strategier

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)