Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisystem - hvilket?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa...

Jeg er helt ny her på siden og dette er mit første indlæg - så håber I vil bære over med mig såfremt jeg skulle have postet denne tråd forkert

Lige kort, så går jeg med tanken om at starte en webshop med salg af børnetøj (som så mange andre) og er i fuld sving med at undersøge mulighederne for hvilke leverandører jeg kan få. Ligesom jeg er igang med at undersøge de mere praktiske ting som registrering af virksomhed, webshopudbydere, økonomisystem osv osv.

Kan I anbefale nogen økonomisystemer som vil være helt ok i forhold til en webshop? Jeg ønsker pt. en billig løsning, da jeg ikke har de største finanser at gøre godt med, ihvertfald ikke som en begyndelse

Jeg har f.eks. set noget som hedder Aserias - som skulle være gratis (med mindre man ønsker nogen tillægsmoduler) - er der nogen som kender denne udbyder?

Håber I kan hjælpe mig lidt.

Mange hilsner
fra Githa






Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!
Jeg har umiddelbart selv gode erfaringer med finanssystemet E-conomic. Fordelen ved e-conomic er at det er online baseret dvs. du kan bruge hvilken som helst computer hvor end du er, såfremt du vil tilgå dit regnskab. Selve e-conomic virker som et almindeligt finanssystem, forskellen er bare at du ikke skal betale et kæmpe licens gebyr og at du altid vil kunne tilgå dit regnskab. Endvidere findes der en masse smarte funktioner, der gør at du eksempelvis kan indscanne dine bilag, så du altid hurtigt og nemt kan "slå" bilaget op på den konkrete postering..
Jeg fik hjælp af www.detbilligebogholderi.dk der netop er eksperter i brugen af dette finanssystem, og var yderst tilfredse med deres service.

Der findes ligeledes andre online finanssystemer, men har kun erfaringer med brugen af e-conomic. Som tillæg er der flere programmører der er begyndt at lave integrationer mellem web-shop systemer og netop e-conmic, således du sparer en masse tid med både at oprette dine debitorer i det ene og andet system..Integrationen sørger netop for at du kun skal oprette debitoren i det ene system, og automatisk bliver overført til e-conomic - det kan være en god hjælp når man har mange kunder

Mvh Jones

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan kun støtte op om ovenstående.

Det har også den fordel at du kan integrere det med din webshop når du engang bliver stor så der automatisk laves fakturarer.

 

/Claus P

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Link: www.e-conomic.dk

 

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Vi anbefaler vore kunder at bruge E-conomic, som efter vor mening er det bedste

ERP-system på markedet.

 

/Peter

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville aldrig vælge et system med faste omkostninger: 149,- kr./md. (kan ikke lige se på siden om det er med eller uden moms) hele virksomhedens levetid det er mange penge, også er der også begrænsninger i form af posteringer.
 

Prøv http://www.summarum.dk/ standard udgaven koster 1075,00 inkl. moms  også er den din til evig tid, også når virksomheden er lukket - data kan du gemme ,så du altid kan vende tilbage til dem igen elektronisk.

 

Jeg er selv igang med at finde det rette regnskabsprogram, der findes en masse programmer, som ikke har været opdateret i en lang år række, - det bliver de nok hellere ikke i fremtiden - dette er ikke tilfældet for Summarum.


Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Og hvad koster det dig så i tid og penge at holde programmet opdateret og sørge for backup?

 

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Backup indgår som en del af alle de andre dokumenter, som tekstbehandling og regneark.

Programmet er out-of-the-box, selvfølelig kan man vælge at installere en ny version når den udkommer, eller man kan forsætte i den nuværende. Det hele afhænger af om man vil eje eller leje og selvfølelig ens behov - hvor en nærmere analyse vil være nødvendig.



Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Githa og velkommen her på amino,jeg er sikker på at du kan finde en masse hjælp her


Vi bruger og anbefaler 2 systemer :

Billigt nemt og effektivt-> SummaSummarum med tilhørende webshop, med integration til kunder,orderer og varer.

 

Lidt dyere: Winkas Pro -> Regnskabssystem og webshop i et, opdateringen sker fuldt ud automatisk

 

Begge systemer kan udbygges med butiksløsninger, kasse bonprinter,stregkodelæser.

 

Held og lykke.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Må tilslutte mig til flokken, bruger det selv.

E-conomic
Det er meget enkelt, og du føler dig hurtigt hjemme i det.


Mørch

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)