Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et navn til en øl/nogle ideer??

Side 2 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror man måske skal passe på med at lægge sig alt for tæt på af den nordiske mythologi. Især oven på en børnejulekalender der lige har handlet om det. Det er ikke legetøj vi skal sælge, men en spændende drik til folk der interreserer sig for øl.

Tænker lige lidt på et navn, og sender et link til debatten videre til min tørstige ven der er med i danske ølenthusiaster, måske han kan finde på et navn.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med at kalde den "Thors Hammer". Det er kendt, og symboliserer noget stærkt.

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

"Thors Hammer" kunne passe godt til en stærk øl på 10% eller mere

 

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 12/29/2005 1:12:09 PM Forfatter: Niklái Nysted Hvad med at kalde den ''Thors Hammer''. Det er kendt, og symboliserer noget stærkt.

Genialt.....genialt! Tror sgu vi har en vinder... satans!
 
Hvordan skal jeg få den drejet...hmm...
 
Til gengæld vil du sælge mere øl ved at kalde den Midgaards øl. Den henvender sig mere til forsamlinger og store kæmpe gigantiske fester.  Thors hammer er lidt mere indelukket og alene.
 Gik den?
 
 
 
Mvh
IK
 

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklái

Der er en lille producent af mjød der bruger "thors hammer" til et produkt.
 
"Tror man måske skal passe på med at lægge sig alt for tæt på af den nordiske mythologi. Især oven på en børnejulekalender der lige har handlet om det. Det er ikke legetøj vi skal sælge, men en spændende drik til folk der interreserer sig for øl."
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret Rasmus,det er bare fristende at bruge et navn fra mytologien.
 
Det jeg har fundet ud af ved lancering af Old danish Beer i foråret 2005, er at
det skal fremgå af etiketten at det er en øl de står med i hånden, og ikke en mjød.
 
Der findes mange udenlandske øl som hedder noget de fleste ikke forstår f.eks CHIMAY, god øl. fed etiket,flot flaske.
 
offtopic: på www.ratebeer.com har vi en mjød der er kåret til den 4''bedste øl i Danmark(og det selvom det ikk er en øl)
Derfor er jeg forsigtig med hvilket navn der skal på etiketten.
 
mvh Michael
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Vikings drink
Vikings secret
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Vikings beer
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kald den "Horn".
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Eller hvad med "Grok"?
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan du fortælle lidt mere om øllen Michael. Hvad er dens karateristika, hvor skiller den sig ud fra de andre på markedet? Så er det måske nemmere at lave et navn, hvor folk straks forstår hvorfor de skal købe den.
Side 2 ud af 10 (93 indlæg)