Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antivirus - Lige nu!

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1135
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være gratis og kan du ikke lide at rodde så meget i din computers styresystem kan jeg klart anbefale comodo internet security. 

Fra Ishøj
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 32
Fra  novaram ApS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ESET's produkter er fantastiske, bruger meget få systemressourcer, er sikre og kræver meget lidt af brugeren.
Smart security kræver mere konfiguration og interagerer mere med brugeren end AV alene, men er så også sikrere.
Vi har udviklet et Managed AV produkt som er ført an af ESET enten smart security, eller Nod32 business edition. Forskellen er at vores produkt inkluderer basic monitorering og det er vores teknikere der kigger og reagere på alle afvarsler fra AV'et.
Alt sammen pakket ind i en lav fast månedlig betaling.
Sig til hvis det har interesse, så kan jeg sende dig yderligere info.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
uj@logiqit.com:
ESET's produkter er fantastiske,


Jeg giver dig helt ret i dine argumenter for valget af ESET, men skal da indrømme mit valg lige nu stå mellem Norton IS 2012 og ESET SS 5 :).. Efter nogle år med dårlig omtale og erfaring med Norton Internet Security ser det faktisk ud som om de har lavet et godt stykke software, som er værd at betale for ligesom med ESET's produkt :)

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

benytter selv Norton både på PC, mobil og tablet. Især deres mobil/tablet produkter er gode da de feks bruger IMEI istedet for SIM til at lokalisere mobilen/tabletten...

Jeg blev for ikke så lang tid siden kontaktet af ESET angående en anmeldelse af deres antivirus til mobilen, og imens jeg var igang med at skriver en nyhedsartikel om deres nye produkt fangede den en apk som jeg have liggende (sms scam), og som Norton ikke fik fat i...det er sådan noget der imponerer mig ihvertfald. Der er mulighed for at scanne 4 trin ned...det er ret flot faktisk.....jeg har så lige modtaget en licens til deres PC software og glæder mig til at tjekke det ud, for det er helt sikkert et godt produkt...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

... 

Høy:
, for det er helt sikkert et godt produkt..

Så hvis du skulle vælge ;)?

NB! Har Norton sådan at du kan spore din PC ved tyveri?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fået afprøvet ESET :)?

Eller skal jeg vælge Norton?

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder ferie så det bliver først efter ferien. Nogle af de filer jeg bruger for at tjekke (om de kan scanne flere trin ned) er Eicar, som John her i tråden faktisk lærte mig at skifte bekendtskab med. Nu er det mest tablets og mobiler jeg arbejder med, og siden du snakker software til pc'er, da vil jeg helst ikke råde folk til noget, men gerne komme med input.
Nej, norton (den version jeg bruger) kan kun spore i software til mobile enheder.. Der er nogle videoer under video sektion hvor du kan se det:
http://www.appsandroid.dk/joomla/norton-tablet-og-mobile-security.html

Fra Ballerup
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Easys Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må i stoppe drenge !  Det er fuldstændigt det samme som at diskutere om en FORD eller en OPEL er bedst.... Og personligt synes jeg at begge mærker er noget hø !  Det har været det samme i de sidste 25 år, at sikkerhedsprodukter kun er så gode som den sidste indsats (og i dette tilfælde, opdatering) og det betyder at diskutionen om dette eller hint er bedst - er fuldstændig omsonst !  

Sikkerhed kommer i LAG - og det betyder at du skal sikre dig på flere niveauer:

Find en antivirus du synes om på top-10 listen og kombiner dette med et generelt anti-malware-værktøj (som f.eks Malware Bytes Scanner - som i den gratis version er en passiv scanner) OG..... en god LOKAL image-backup (en lille usb-disk med et program der tager kopi af HELE disken) OG SLUTTELIGT gerne en online backup som tager kilde-backup (kun selve data, f.eks Nordic Backup eller lign.)

Men ovenstående er naturligvis kun aktuelt hvis du synes du har data der er værd at beholde !

Og drop så den evindelige snak om hvad der er bedst - der er aldrig nogen der er bedst - i mere end nogle få sekunder af gangen !

Sr. Systemkonsulent Lars G. Pedersen

Danmarks Dejligste Systemer - Easys.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå nå, godt ord igen...

Jeg tager backup til SugarSync, og en USB disk - og så kan jeg iøvrigt godt se din pointe med at jeg bare bør vælge et AV i top-10 :)

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke der er nogen der diskuterer?? Tværtimod,så kommer folk med input og det er vel derfor Trådstarter har den her tråd...

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)