Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ligger på dit natbord?

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael >> Grunden til at jeg ikke læser romaner og lignende er at jeg desværre ikke kan holde koncentreret fokus i længere tid og derved ikke fordybe mig i f.eks. en roman uden tankerne stikker af fra mig og jeg taber tråden i historien. Og nej jeg lider ikke af ADHD eller lignende. Mine "romaner" er begrænset til tegneserier, da det visuelt kan holde mine tanker fanget i længere tid :-).

Så fra min side af er der ikke noget blær. Så havde jeg smidt en led stak ledelseshåndbøger, newyork times, Børsen, Karlovs lovsamling og sat et billede af Thorborg på natbordet. Men da jeg ikke har nogen af disse "effekter" nøjedes jeg med at tage et billede at mit natbord som det var. Dog med undtagelse af min datters sut...

/Jesper
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Er igang med både Thank you economy og Crush it af Gary Vaynerchuck...

Derudover ligger der som altid Helbred dit liv af Louise L. Hay, samt en roman - p.t. Et lys i mørket af en af favoritterne David Baldacci.

Vil lige sige, at jeg hver uge tænker på og glæder mig til hhv. efterår 2012 samt 2014, for der udkommer bind 2 og 3 som fortsættelse til Justin Cronin's The Passage ( har glemt, hvad den hedder på dansk)

God sommer og læselyst
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina Christie:
Er igang med både Thank you economy og Crush it af Gary Vaynerchuck...

Derudover ligger der som altid Helbred dit liv af Louise L. Hay, samt en roman - p.t. Et lys i mørket af en af favoritterne David Baldacci.

Vil lige sige, at jeg hver uge tænker på og glæder mig til hhv. efterår 2012 samt 2014, for der udkommer bind 2 og 3 som fortsættelse til Justin Cronin's The Passage ( har glemt, hvad den hedder på dansk)

God sommer og læselyst

Imponerende at i kan læse 2 eller bøger på en gang... har ikke prøvet at læse flere bøger på en gang - men er det ikke forvirrende ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin Thorborg

Må jeg spørge hvad du synes om "Start With Why" - Jeg er selv en stor fan af Simon Sinek og ville høre om bogen var lige så god?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Imponerende at i kan læse 2 eller bøger på en gang... har ikke prøvet at læse flere bøger på en gang - men er det ikke forvirrende ?

Hej Nesuz,

Man læser alt efter humør, lidt ligesom man nogen gange ser en komedie og nogen gange en dokumentar . Hvis man er vild med forfatteren og skrivestilen, så ryger det bare ind :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

SERPNAME:

@Martin Thorborg

Må jeg spørge hvad du synes om "Start With Why" - Jeg er selv en stor fan af Simon Sinek og ville høre om bogen var lige så god?



Den kan du roligt læse :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

SERPNAME:

@Martin Thorborg

Må jeg spørge hvad du synes om "Start With Why" - Jeg er selv en stor fan af Simon Sinek og ville høre om bogen var lige så god?



Den kan du roligt læse :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Du ved ikke om det er Simon Sinek der snakker på eLydbogen vel? så kunne man få sig en god slapper på sofaen med hans visoms ord.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min e-bogslæser liggende and thats it no shit :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det blev lidt sløret så jeg har på bordet:

FC København - Historien om Byens Hold

Boldt i blodet

SEO 2.0

Virkeligheden er Klog

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)