Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg prøver lige igen - hjœlp til wordpress "Read more" funktion på sider.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har nu i noget tid forsøgt at lave en read more funktion på mine wordpress sider. Jeg kan godt finde ud af at lave denne funktion på forsiden eller ens blog side, men når jeg indsœtter et More Tag på en af mine pages/sider sker der ikke noget. Er der nogen som ved hvordan man løser dette problem. 

Jeg har ikke meget erfaring med programmering eller noget i den stil, så hvis i gider gi en meget forståelig forklaring på hvordan man gør vil det vœre en super hjœlp. 

På forhånd mange tak 

Viena 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen er den funktion der ikke allerede som standard? har du prøvet at lave et indlæg og så se indlægget fra forsiden af under nyeste indlæg eller anden widget? er der så ikke kun en snip af indlægget hvor du så kan klikke og se mere?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den indbyggede funktion ikke virker (gør den aldrig for mig), så skriv dette i HTML sektionen i et indlæg: <!--more-->

Det skulle virke.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så fik jeg lige læst 'siden' i dit indlæg. En WP side er fast, altså ikke et indlæg der følger med strømmen af, ja nye indlæg. Du kan, så vidt jeg ved, ikke bruge et 'more tag' til en side, fordi at man kommer direkte ind på siden. Man kan ikke læse et lille udsnit af en side som man kan med et indlæg.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)