Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betaling på hjemmeside? MUST med indløsningsaftale?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sorry to say, men hvis du mener at 1.000,- for dankort aftale er en stopklods for din virksomhed, ja så bør du nok ikke starte overhovedet.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Sorry to say, men hvis du mener at 1.000,- for dankort aftale er en stopklods for din virksomhed, ja så bør du nok ikke starte overhovedet.

Nu det ikke 1000,- men 5500,- og har ikke sagt det er en stopklods for min virksomhed, har sagt at jeg kunne forestille mig, at det var en stopklods for mange nystartede små virksomheder. Det ikke beløbet der irriterer mig, men det at jeg ikke selv kan vælge hvilken løsning jeg vil bruge.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Knudsen:

Jesper Laugesen:

Sorry to say, men hvis du mener at 1.000,- for dankort aftale er en stopklods for din virksomhed, ja så bør du nok ikke starte overhovedet.

Nu det ikke 1000,- men 5500,- og har ikke sagt det er en stopklods for min virksomhed, har sagt at jeg kunne forestille mig, at det var en stopklods for mange nystartede små virksomheder. Det ikke beløbet der irriterer mig, men det at jeg ikke selv kan vælge hvilken løsning jeg vil bruge.

Kasper, kan du ikke lige sende mig en mail til info(snabela)helpsoft.dk med din forventede årsomsætning samt den forventede gennemsnitsstørelse på dine transaktioner, jeg har en kontaktperson i Euroline da vi selv benytter dem og har brugt dem til flere kunder. Så vil jeg godt tilbyde dig lige at høre om vi ikke kan hjælpe dig i gang hos Euroline. 

Det vigtigste krav er at du har et CVR nummer - hvis du ikke har det, så kan vi ikke gøre noget.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Fra  x Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej kasper. jeg er også ved at oprette en webshop og vælger i første omgang KUN at benytte paypal. jeg tror du har misforstået det omkring hvor du skal være bosiddende. jeg har sagtens kunne oprette en konto og sætte mit system op til paypal. paypal tager imod visakort og derfor kan kunderne bruge deres visa-dankort. et rent dankort er dog ikke muligt. her er det dog muligt for en kunde at oprette en konto hos paypal og så deponere penge på kontoen, som de så kan bruge til at betale med. alternativt kan du ellers vælge at lave indløsningsaftale med nets KUN for dankort og så bruge de udenlandske kort via paypal.

personligt kan jeg godt lide sikkerheden i paypal. som kunde oplyser jeg kun kortoplysninger og lignende til paypal, som jeg har stor tillid til.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ann Meier:

hej kasper. jeg er også ved at oprette en webshop og vælger i første omgang KUN at benytte paypal. jeg tror du har misforstået det omkring hvor du skal være bosiddende. jeg har sagtens kunne oprette en konto og sætte mit system op til paypal. paypal tager imod visakort og derfor kan kunderne bruge deres visa-dankort. et rent dankort er dog ikke muligt. her er det dog muligt for en kunde at oprette en konto hos paypal og så deponere penge på kontoen, som de så kan bruge til at betale med. alternativt kan du ellers vælge at lave indløsningsaftale med nets KUN for dankort og så bruge de udenlandske kort via paypal.

personligt kan jeg godt lide sikkerheden i paypal. som kunde oplyser jeg kun kortoplysninger og lignende til paypal, som jeg har stor tillid til.


Men er dine kunder ikke nødt til, at forlade din side, for at gå ind på en ekstern side (Paypals) for at betale? Det vil jeg nemlig gerne undgå, da jeg selv syntes det utroligt træls. For at benytte den mulighed, skal man have et PRO account mener jeg det hedder, det kan man kun oprette, hvis man er bosiddende i USA. Eller har jeg taget helt fejl?

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

Kasper Knudsen:

Jesper Laugesen:

Sorry to say, men hvis du mener at 1.000,- for dankort aftale er en stopklods for din virksomhed, ja så bør du nok ikke starte overhovedet.

Nu det ikke 1000,- men 5500,- og har ikke sagt det er en stopklods for min virksomhed, har sagt at jeg kunne forestille mig, at det var en stopklods for mange nystartede små virksomheder. Det ikke beløbet der irriterer mig, men det at jeg ikke selv kan vælge hvilken løsning jeg vil bruge.

Kasper, kan du ikke lige sende mig en mail til info(snabela)helpsoft.dk med din forventede årsomsætning samt den forventede gennemsnitsstørelse på dine transaktioner, jeg har en kontaktperson i Euroline da vi selv benytter dem og har brugt dem til flere kunder. Så vil jeg godt tilbyde dig lige at høre om vi ikke kan hjælpe dig i gang hos Euroline. 

Det vigtigste krav er at du har et CVR nummer - hvis du ikke har det, så kan vi ikke gøre noget.

Hej Frands,

Tak for svar, jeg har sendt en mail med de ønskede oplysninger, ser frem til at hører fra dig. :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er nemt og genialt når man først har taget det til sig.

Desværre har Danskere ikke taget Paypal til sig og som virksomhed vil man altid have kunder der springer fra så snart de ikke kan handle som de plejer - med Visa/Dankort.

Lad os håbe vi med tiden alle kan bruge Paypal grundet sikkerheden og man ikke behøver et kort for at handle.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Både PayPal og Moneybookers kan være interessante løsninger, hvis man har lav omsætning. Det kan dog godt skræmme kunderne væk, hvis de ikke har tillid til nogen af systemerne.

Overvej også Ewire. Her får du mulighed for at modtage betalinger med Dankort (rent Dankort), Visa og MasterCard.

/Kjeld

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale NETS. Når jeg får mit nye projekt op at køre skal der også NETS derpå. Jeg bruger i dag PayPal og det er også ok. Men du skal ikke forvente nogen form for sikkerhed med Paypal.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Fra  x Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jo det er de. de kommer over på palypals side. det er selvfølgelig nogle valg man skal træffe ift. kunderne. omkring pro versionen må jeg være dig svar skyldig. det vil jeg tjekke lidt nærmere op på. jeg starter min shop i det små og vil samle erfaringer undervejs. måske det ender med en aftale med nets. jeg vil i hvert fald forsøge at følge de besøgende på min side og evt. se, hvor de falder fra. hvis det er under betaling, så virker paypal jo i hvert fald ikke godt nok. men jeg vil gøre et forsøg:-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)