Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 5 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper:

Fakta: Hvis plastrene havde nogen form for effekt, er det et lægemiddel der eneten er receptpligtigt eller kontrolleret på anden vis.

Det samme gælder diverse juice osv.

VRØVL!

HVIS plastrene har en effekt, så kan producenten VÆLGE at registrere dem som naturlægemiddel eller lægemiddel, HVIS producenten altså har lyst til at betale de par millioner det koster at lave den dobbeltblindede placebo test, samt registere produktet hos lægemiddelstyrelsen.

Alternativet er at blive ved med at sælge produktet som fx helseplaster - (eller kosttilskud i tilfældet med juicen) - så må man bare ikke reklamere med, at det kan kurere noget.

Og så en lille bonus-fakta:

Grunden til, at der er så mange kosttilskud, der aldrig bliver registreret som naturlægemidler er, at hvis produktet kun består af naturlige ingredienser, så kan man ikke patentere produktet. Dvs. at ugen efter man har sendt sin juice på markedet som naturlægemiddel, så laver lægemiddelindustrien et tilsvarende kemisk fremstillet produkt - som de kan patentere - og kaste x-antal milliarder efter i markedsføring - og så drukner "den lille naturlægemiddel-juice".

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Martin Slot:

Jesper:

Fakta: Hvis plastrene havde nogen form for effekt, er det et lægemiddel der enten er receptpligtigt eller kontrolleret på anden vis.

Det samme gælder diverse juice osv.

Er du ved at lukke ned for al alternativ behandling og produkterne i den alternative sektor med disse ord?

De er 'alternative' fordi de ikke har nogen dokumenterbar effekt som lægemiddel.

Allan opponerer mod brug af ordet 'hjernevask' som teknisk set er en torturlignende ting, men ingen læsere er i tvivl om hvad der menes. På 'LifeWave' hjemmesiden har jeg kigget lidt på den såkaldte 'videnskabelige dokumentation'. Det fejler jo på alle punkter og er ren vildledning, men den del er ikke klar for modtageren med mindre vedkommende har beskæftiget sig med forskning. I det hele taget gør man alt hvad man kan for at villede og samtidigt holde sig inden for loven.

I forhold til trådstarter, så kan jeg huske hvordan jeg til et selskab mødte en kvinde der havde købt farvede shampooer på noget MLM. Disse shampooer ville ændre humør/koncentration ligesom plastrene. Jeg sad på min tunge, men en anden spurgte 'hvordan?' hvortil hun svarede 'Det går jo ind i huden'.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Allan I:
HVIS plastrene har en effekt, så kan producenten VÆLGE at registrere dem som naturlægemiddel eller lægemiddel, HVIS producenten altså har lyst til at betale de par millioner det koster at lave den dobbeltblindede placebo test, samt registere produktet hos lægemiddelstyrelsen.

Det står i skærende kontrast til alle de milliarder og børsnorteringer vi altid hører om der angiveligt legitimerer produktet og forretningsmodellen. Især set i lyset af det helt gennemgående dårlige ry MLM har. 

Allan I:
Grunden til, at der er så mange kosttilskud, der aldrig bliver registreret som naturlægemidler er, at hvis produktet kun består af naturlige ingredienser, så kan man ikke patentere produktet. Dvs. at ugen efter man har sendt sin juice på markedet som naturlægemiddel, så laver lægemiddelindustrien et tilsvarende kemisk fremstillet produkt - som de kan patentere - og kaste x-antal milliarder efter i markedsføring - og så drukner "den lille naturlægemiddel-juice".

Ja, naturlige ingridienser ikke noget helbredende, smertestillende osv. man ikke kunne få gennem almindelig kost. MLM burde vel netop kunne udkonkurrere 'marketing for milliarder' i kraft af, at vi også altid hører det er en mere effektiv distributions og marketingsform, som jeg ikke mener det er. Jeg tror nu ikke der er mange medicinalvirksomheder der kigger på MLM-branchen i forbindelse med deres R&D.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kristoffer Broholm:
Det er da åbenlyst at man ikke kan købe pyramideprodukter i forretningerne, hvordan skulle man ellers kunne forlange ågerpris for det? Men det du påstår er at jeg ikke kan gå ned i matas eller lignende forretninger og finde produkter med aloe vera der hjælper som FOREVER LIVING produkter gør det? Har i monopol på Aloe vera i danmark?

Bliver lige nødt til at kommentere dette udsagn også:

Ja, det er åbenlyst, at du ikke kan købe MLM-produkter i butikkerne, for så ville der jo ikke være tale om direkte salg - men om traditionel handel.

Og kan du definere ågerpris?

Har du overvejet, at den hårvoks, der koster kr. 5,- at producere, koster kr. 149,- hos frisøren?

Vi har også en professionel hårvoks i vores sortiment. Den koster kr. 68,- for forhandlerne - og kr. 89,- for slutkunden. Vil det så sige at du betragter frisøren som pyramide??? Wink

Jeg er ikke i Forever Living - og dette er ikke en reklame for vores produkter - selv om det nok kommer til at lyde sådan:

Jeg kan også dokumentere, at der er op til 10 gange så meget aloe vera i vores produkter i forhold til konkurrentens, foruden mindre vand, mindre alcohol og ingen mineralske olier (læs: udtræk af petroleum). Derudover kan jeg dokumentere, at vores aloe vera er af den højeste kvalitet der findes på markedet - det har vi certifikat på.

Derudover er vores emballage 100% biologisk nedbrydelig, og hver gang du handler i shoppen er du med at til støtte fattige børn i DK.

Sidst men ikke mindst, så kan du returnere dit produkt og få pengene retur, hvis du ikke er tilfreds.

Og nåeh ja, så er vores produkter ca. 50% billigere end de tilsvarende produkter i Matas.

Hvilke produkter i Matas er det du mener, der lever op til disse standarder?

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Jesper:

Fakta: Hvis plastrene havde nogen form for effekt, er det et lægemiddel der eneten er receptpligtigt eller kontrolleret på anden vis.

Det samme gælder diverse juice osv.

VRØVL!

HVIS plastrene har en effekt, så kan producenten VÆLGE at registrere dem som naturlægemiddel eller lægemiddel, HVIS producenten altså har lyst til at betale de par millioner det koster at lave den dobbeltblindede placebo test, samt registere produktet hos lægemiddelstyrelsen.

Alternativet er at blive ved med at sælge produktet som fx helseplaster - (eller kosttilskud i tilfældet med juicen) - så må man bare ikke reklamere med, at det kan kurere noget.

Og så en lille bonus-fakta:

Grunden til, at der er så mange kosttilskud, der aldrig bliver registreret som naturlægemidler er, at hvis produktet kun består af naturlige ingredienser, så kan man ikke patentere produktet. Dvs. at ugen efter man har sendt sin juice på markedet som naturlægemiddel, så laver lægemiddelindustrien et tilsvarende kemisk fremstillet produkt - som de kan patentere - og kaste x-antal milliarder efter i markedsføring - og så drukner "den lille naturlægemiddel-juice".

 

 

læsset her et lægehus der sygesikring godkendt med akupunktur http://www.akupunktur-laegehuset.dk/ så intet er umuligt og blive godkendt er simpelthen så mange fordele både med reklamer og man kan få støtte og det behøver ikke koste millioner kroner at få den godkendelse .

jeg fatter overhovedet ikke de laver ikke laver den dobbelt blind test det giver forbruger sikkerhed det virker og flere vil bruge produktet der sælges og ved forsøg kan man også forbedre produktet tit 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:
Det står i skærende kontrast til alle de milliarder og børsnorteringer vi altid hører om der angiveligt legitimerer produktet og forretningsmodellen. Især set i lyset af det helt gennemgående dårlige ry MLM har. 

Tak Jesper - fordi du med al tydelighed viser, hvordan modstandere af MLM har det med at se røde lamper overalt - og tage tingene ud af kontekst.

I mit svar til dig har jeg af gode grunde slet ikke nævnt MLM - da det intet har at gøre med MLM.

De kosttilskud jeg nævner er ALLE kosttilskud - og i mit svar er der ikke forskel på, om kosttilskuddet sælges via MLM eller i Matas.

Og de børsnoteringer og de milliarder du nævner, har jo intet at gøre med, at din udtalelse, som du ovenikøbet hævder er fakta, stadig er helt forkert.

Jesper:
Ja, naturlige ingridienser ikke noget helbredende, smertestillende osv. man ikke kunne få gennem almindelig kost. MLM burde vel netop kunne udkonkurrere 'marketing for milliarder' i kraft af, at vi også altid hører det er en mere effektiv distributions og marketingsform, som jeg ikke mener det er. Jeg tror nu ikke der er mange medicinalvirksomheder der kigger på MLM-branchen i forbindelse med deres R&D.

MLM er jo netop et forsøg på at udkonkurrere "marketing for milliarder" - hvilket jo bl.a. er med til at fordyre de traditionelle produkter, men som du kan høre herinde - så er det op ad bakke. Wink

Og så er jeg modsat dig ret sikker på, at den traditionelle handel kigger på MLM branchen. Ikke kun i forbindelse med deres R&D, men også på dele af selve forretningsmodellen. Affiliate marketing, kundeklubber og pointsystemer er bare nogle af eksemplerne.

Og så er jeg ret sikker på, at f.eks. Colostrum som nu bl.a findes i Zendium tandpasta er startet som MLM-produkt. Aloe Vera som drikkejuice, der nu kan købes i både Kvickley, Føtex og Matas tror jeg også er startet som MLM-produkt - men det er ren gætteri fra min side.  

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Jesper:

Fakta: Hvis plastrene havde nogen form for effekt, er det et lægemiddel der eneten er receptpligtigt eller kontrolleret på anden vis.

Det samme gælder diverse juice osv.

Er du ved at lukke ned for al alternativ behandling og produkterne i den alternative sektor med disse ord?

han kommenterer bare et indlæg , alternativ behandling er da tit ekstremt godt , men vis siger det er  godkendt lægemiddel skal det også være det ,  det ikke er markedsføring smart og det netop sådanne indlæg , der ødelægger lidt af MLM ry og det er ikke det bedste for alle de gode MLM ,

men husk vi laver alle fejl , så måske har han lært noget nu , vi alle lære noget nyt hver dag

Ejvind:

Nu behøver du ikke være skeptisk mere, for videnskaben har accepteret plastrene, som har være på markedet i mere end 8 år. I hele Europa er Lifewaves soveplaster blevet anerkendt som et middel mod søvnløshed. Der vil blive gjort et forholdsvist stort nummer ud af lanceringen på Europæisk plan til efteråret.

Hvis du er en af de uheldige 10% plastrene ikke virker på, så er det selvfølgelig ærgerligt, men det betyder ikke at de ikke virker. De er klinisk testede og godkendt som medicinsk udstyr i hele verden.

Klinisk testede betyder at de er dobbeltblindtestet, som videnskaben foreskriver, og det er altså gjort for alle 7 plastre.

Og ja, der er mange fup produkter i MLM, men Lifewave er ikke et af dem.

Du bruger en HATE side som bevis for at der er tale om scam, det er ikke særligt seriøst.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
jeg fatter overhovedet ikke de laver ikke laver den dobbelt blind test det giver forbruger sikkerhed det virker og flere vil bruge produktet der sælges og ved forsøg kan man også forbedre produktet tit 

Mikael - ved du godt, at den fjerde hyppigste dødsårsag i USA er korrekt ordineret medicin?

Altså - medicin, som lægen har ordineret, og som derudover tages i de rette doser.

Samtidig er der i USA ikke registreret et eneste dødsfald i forbindelse med indtagelse af kosttilskud. (tal fra 2003)

Med andre ord er der altså ikke større sikkerhed for forbrugeren ved at producenterne kaster millioner efter en test.

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Fakta: Hvis plastrene havde nogen form for effekt, er det et lægemiddel der enten er receptpligtigt eller kontrolleret på anden vis.

Det samme gælder diverse juice osv.

De er 'alternative' fordi de ikke har nogen dokumenterbar effekt som lægemiddel.

Jeg prøver lige igen...Du siger at hvis et plaster har effekt, så er det lægemiddel. Hvad så med alverdens helsekost? Mit spørgsmål til dig har INTET med MLM at gøre, det er ren nysgerrighed omkring dine påstande. Så igen, du lyder til at skære AL alternativ medicin, kosttilskud kinesiske urter etc. over en karm og kalde det for fup uden effekt - for ellers skulle det jo ifølge dig være lægemidler og styret af recept. 

Hvorfor de er alternative skal jeg ikke sige, men jeg vil nu gætte på at det også er fordi man ikke vil være en del af medicinal industrien. Og tvivler stærkt på at nogle af dem vil stå som lægemidler. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:
jeg fatter overhovedet ikke de laver ikke laver den dobbelt blind test det giver forbruger sikkerhed det virker og flere vil bruge produktet der sælges og ved forsøg kan man også forbedre produktet tit 

Mikael - ved du godt, at den fjerde hyppigste dødsårsag i USA er korrekt ordineret medicin?

Altså - medicin, som lægen har ordineret, og som derudover tages i de rette doser.

Samtidig er der i USA ikke registreret et eneste dødsfald i forbindelse med indtagelse af kosttilskud. (tal fra 2003)

Med andre ord er der altså ikke større sikkerhed for forbrugeren ved at producenterne kaster millioner efter en test.

 

 

 

det han skriver det er dobbelt blind test og medicinske godkendt det er det ikke , at der måske færre dødsfald kosttilskud vedr ikke sagen , det er det han siger det er godkendt og det får sikkert mange til vælge produktet på et forkert grundlag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 33 (328 indlæg)