Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 4 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis de plastre er lifewave så er jeg også meget skeptisk der går rygter om mange store ting med dem men de har eksisteret i over 4 år og manden har stadig ikke modtaget en nobelpris for dem på trods af at de kan det hele

Jeg fik ingen effekt ud af det jeg prøvede mod smerter iværtfald

http://worldwidescam.com/sumlwall.htm

Og jeg kan godt forstå at du ikke bryder dig om den måde mlm og disse produkter ofte hænger sammen, mlm tror jeg er rigtig godt men desvære er der rigtig mange fup produkter i den kategori

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Anders Jensen:

Hvis de plastre er lifewave så er jeg også meget skeptisk der går rygter om mange store ting med dem men de har eksisteret i over 4 år og manden har stadig ikke modtaget en nobelpris for dem på trods af at de kan det hele

Jeg fik ingen effekt ud af det jeg prøvede mod smerter iværtfald

http://worldwidescam.com/sumlwall.htm

Og jeg kan godt forstå at du ikke bryder dig om den måde mlm og disse produkter ofte hænger sammen, mlm tror jeg er rigtig godt men desvære er der rigtig mange fup produkter i den kategori

Se så kan jeg godt forstå du er skeptisk, når du ikke selv har haft effekt. Jeg har en veninde på min facebook, som for et par måneder siden prøvede et plaster i forbindelse med et ridestævne, og roste det til skyerne og jeg ved med sikkerhed at hun ikke arbejder med Lifewave. Jeg tror ikke nogen produkter rammer 100% "perfektion". Nu er Lifewave ikke interessant for mig, men hvis jeg hypotetisk skulle kigge nærmere på en Lifewave forretning, så ville jeg kigge på flere af produkterne og hvis jeg ingen effekt har, så ville jeg helt sikkert ikke involvere mig.

Fup produkter, syntes jeg er et noget voldsomt ord at bruge, når man tænker på hvad der ellers sælges ude i de traditionelle salgskanaler.

Jeg mener nu det modsatte er tilfældet. I tradtionelle produkter bruges oceaner af reklamekroner på en masse fup. Fantastiske colgate, cilit bang osv. Hvor mange reklamer tror du på? I MLM der er det ofte personlig anbefaling, det er vores troværdighed hvor alle gerne vil have kunderne til at være tilfredse og købe igen og igen. Køber en kunde igen, hvis produktet er et fup produkt? Vil kunden anbefale det til andre eller advare andre...

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu behøver du ikke være skeptisk mere, for videnskaben har accepteret plastrene, som har være på markedet i mere end 8 år. I hele Europa er Lifewaves soveplaster blevet anerkendt som et middel mod søvnløshed. Der vil blive gjort et forholdsvist stort nummer ud af lanceringen på Europæisk plan til efteråret.

Hvis du er en af de uheldige 10% plastrene ikke virker på, så er det selvfølgelig ærgerligt, men det betyder ikke at de ikke virker. De er klinisk testede og godkendt som medicinsk udstyr i hele verden.

Klinisk testede betyder at de er dobbeltblindtestet, som videnskaben foreskriver, og det er altså gjort for alle 7 plastre.

Og ja, der er mange fup produkter i MLM, men Lifewave er ikke et af dem.

Du bruger en HATE side som bevis for at der er tale om scam, det er ikke særligt seriøst.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

det er altid , de dårlige sager der kommer op i medier , jeg ved ikke hvorfor de er så negative , man burde skrive mere omkring alle succeserne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ejvind:

Nu behøver du ikke være skeptisk mere, for videnskaben har accepteret plastrene, som har være på markedet i mere end 8 år. I hele Europa er Lifewaves soveplaster blevet anerkendt som et middel mod søvnløshed. Der vil blive gjort et forholdsvist stort nummer ud af lanceringen på Europæisk plan til efteråret.

Hvis du er en af de uheldige 10% plastrene ikke virker på, så er det selvfølgelig ærgerligt, men det betyder ikke at de ikke virker. De er klinisk testede og godkendt som medicinsk udstyr i hele verden.

Klinisk testede betyder at de er dobbeltblindtestet, som videnskaben foreskriver, og det er altså gjort for alle 7 plastre.

Og ja, der er mange fup produkter i MLM, men Lifewave er ikke et af dem.

Du bruger en HATE side som bevis for at der er tale om scam, det er ikke særligt seriøst.

Du bruger dine egne udtalelser om at det er anerkendt og videnskaben har accepteret plastrende er det mere seriøst? 

Plastrende er så vidt jeg ved godkendt som medicinsk udstyr i hele verden som PLASTRE! 

Så vidt jeg ved så skulle de plastre virke via median banerne som i akupressur og akupunktur
Akupunktur og akupresur har man aldrig kunne dobbeltblindteste fordi at en dobbeltblind test kræver det at hverken patient eller den praktiserende ved om nålende eller trykket sidder det rigtige sted for hvis den praktiserende ved at det sidder rigtig kan han påvirke patient og så er vi ude i placebo og derfor er det aldrig blevet bevidst at det virker (Ifølge illustreet videnskab)

Så hvordan kan man pludeligt dobbeltblind teste disse plastre?

Test og accept er nemt noget man kan manipulere med i sær hvis man har penge på lommen,

Hvorfor virker det ikke på 10% af befolkingen? 

"opfinderen" af plastrende vil ikke engang ud med hvordan de virker andet end en masse snak om meridaner, infrarød lys, og nanoteknologi, men i han patenansøgning står der kun noget om vand, honning aminosyre tror jeg det var.

og hvis det er annerkendt har manden jo klaret rigtig mange store problemer og som han påstår det er kun starten hvornår vinder han nobelprisen for dette miracel produkt?

Dette er ikke et hate site så

der er ikke så mange som har skrevet i det, men jeg undrer mig over at alle som har prøvet det siger at det ingen effekt har og det er kun nogle sælgere som begynder at påstå at det er anvendt forkert

http://www.facebook.com/jegtrorpaaalternativbehandling/posts/10150382853717255

Jeg vil stadig mene at det er ren placebo hvilket også er fint nok (Ja placebo er seriøst en god behandling) men der hvor jeg syndes filmen knækker er den enormt dyre pris for det 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ejvind:

Nu behøver du ikke være skeptisk mere, for videnskaben har accepteret plastrene, som har være på markedet i mere end 8 år. I hele Europa er Lifewaves soveplaster blevet anerkendt som et middel mod søvnløshed. Der vil blive gjort et forholdsvist stort nummer ud af lanceringen på Europæisk plan til efteråret.

Hvis du er en af de uheldige 10% plastrene ikke virker på, så er det selvfølgelig ærgerligt, men det betyder ikke at de ikke virker. De er klinisk testede og godkendt som medicinsk udstyr i hele verden.

Klinisk testede betyder at de er dobbeltblindtestet, som videnskaben foreskriver, og det er altså gjort for alle 7 plastre.

Og ja, der er mange fup produkter i MLM, men Lifewave er ikke et af dem.

Du bruger en HATE side som bevis for at der er tale om scam, det er ikke særligt seriøst.

jeg blev lidt nysgerrig da den anden skrev ikke godkendt i skriver på jeres hjemmesiden nederste på siden at  som lægemiddel er det ikke  beregnet mod helbredelse mod sygdom på mennesker og dyr , så jeg håber da i siger det der står på siden også når i er ud at sælge produkter

vis jeg går ned i Matas må de ikke sige et alternativ produkt kan forbedre en da det ikke er godkendt , så loven er til at holde den

Derved hvad jeg læse på jeres hjemmeside er det et alternativ produkt helse middel , altså ikke lægemiddel godkendt , men derved kan man ikke  sig det er et fup produkt   , man skal bare oplyse det er ikke godkendt og gennemtest at det virker , sådan er det med alle helse midler 

Der jeg bliver overrasket du skriver det er gennemtest dobbelt blind testet og godkendt som medicinske udstyr  ?

Desuden vis der er fejl på siden og det er godkendt så skriv det er et lægemiddel og  medicinske udstyr godkendt

god vind med dit MLM produkt , sælg løs af det husk bare oplyse alle der er ingen beviser på det virker , som der står på jeres hjemmeside Big Smile

Det var bare et godt råd , der er jo mange der sælger alternative produkter og alle skal der være plads til  og jeg synes MLM er et godt produkt som alle andre salgsmåder Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Anders Jensen:

Hvis de plastre er lifewave så er jeg også meget skeptisk der går rygter om mange store ting med dem men de har eksisteret i over 4 år og manden har stadig ikke modtaget en nobelpris for dem på trods af at de kan det hele

Jeg fik ingen effekt ud af det jeg prøvede mod smerter iværtfald

http://worldwidescam.com/sumlwall.htm

Og jeg kan godt forstå at du ikke bryder dig om den måde mlm og disse produkter ofte hænger sammen, mlm tror jeg er rigtig godt men desvære er der rigtig mange fup produkter i den kategori

Fakta: Hvis plastrene havde nogen form for effekt, er det et lægemiddel der eneten er receptpligtigt eller kontrolleret på anden vis.

Det samme gælder diverse juice osv.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

MLM burde forbydes ved lov. Jeg har to tidl. venner som er blevet meget ensomme af at sælge LR og herbalife til vennekredsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:
Selvfølgelig har de hjernevasket hende til mødet, det er ligesom lidt det mødet er til for. De holder jo ikke møderne for oplysningens skyld.

Nu kalder du det godt nok hjernevask - kunne vi blive enige om "begejstring" i første omgang? Og hvordan foreslår du så, at man sælger sit forretningskoncept, hvis man ikke må vise begejstring?

Der er jo ikke mange der ville overveje muligheden, hvis salgstalen lød således: Hej, jeg har en forretningsmulighed hvor du måske kan tjene nogen penge, og måske kan du ikke. Der er nogen i firmaet der har tjent nogen penge, men jeg må desværre ikke sige hvor meget de tjener.

Så hvad siger du? Skal du have den lille eller den store startpakke? Stick out tongue

Jeg er helt med på, at nogle af disse "fællesmøder" (som bl.a. har været vist i diverse dokumentarprogrammer) kan nærme sig sekt-agtige tilstande, men de er lige så meget til, for at skabe begejstring blandt de eksisterende forhandlere. Personligt kunne jeg aldrig finde på at slæbe en potentiel partner med til et sådant møde. Men når vedkommende havde været i firmaet i et par måneder - så ville jeg nok anbefale det - da det giver rigtig meget motivation og begejstring.

Jeg har arbejdet med salg det meste af mit liv - og mange af disse MLM-møder er på ingen måde anderledes end det der sker ved det årlige salgs-kickoff i mange store virksomheder. (og jeg er helt med på, at der også findes møder, hvor det decideret tangerer hjernevask. Sådan et var jeg selv til i Tyskland i 90'erne - men det var til gengæld også ægte pyramidespil, uden produkter, og med en investering på kr. 18.000 - men det er som sagt ikke den type møder jeg taler om her - men derimod møderne i lovlige MLM-firmaer.) ;-)

Kristoffer Broholm:
Hvis de på mødet har lagt stort vægt på at advare mod at familie og venner vil forsøge at stoppe ens vej mod millionerne, så er det jo klart hun er på defensiven, selvom vi mener det bedste for hende.

Som det er blevet sagt før, så er det almindeligt, at familien vil forsøge at tale folk fra investere - lige meget om det er i aktier, et franchise-koncept eller en MLM mulighed. MED MINDRE personen man spørger selv har haft succes med samme type investering. Men det er dog ikke noget jeg har hørt blive dyrket til diverse møder, at der bliver advaret mod at spørge familie og venner til råds - faktisk tværtimod.

Kristoffer Broholm:
Så er man tilbage i at man bare skal hverve venner, familie og bekendte for at få andel i de 3700 det koster at starte op. Så har vi vores koncept.

Hvis du kan bevise, at det er sådan ACN-reps tjener deres penge, så kan du få lukket firmaet på mandag - for det er nemlig ulovligt, hvis den primære indtjening kommer fra at tegne nye reps op.

Så det er bare at hive fat i en bonus-plan fra ACN og så hiver du fat i Forbrugerombudsmanden - og hvis du har ret i dine påstande - så bliver firmaet dømt som pyramide ifølge dansk lovgivning - og så har du også reddet din søster.

Det er da nemt.

Tænk, at der ikke er nogen der har tænkt på det i de 20 år ACN har eksisteret!? Wink

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Fakta: Hvis plastrene havde nogen form for effekt, er det et lægemiddel der eneten er receptpligtigt eller kontrolleret på anden vis.

Det samme gælder diverse juice osv.

Er du ved at lukke ned for al alternativ behandling og produkterne i den alternative sektor med disse ord?

Side 4 ud af 33 (328 indlæg)