Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter middag på Restaurant Vejle Gården i næste uge...

Side 13 ud af 14 (134 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh synes da godt at vi kan flytte Vejlegården bare for en aften. Det er der ikke nogle ben i. Det er bare at putte et pr hjul under og klippe nogle ledninger og rør, så kører bussen:)

Ej. Synes bare det er ærligt. Ville gerne være med til at støtte, men det er lidt svært at komme væk, når man er bundet små børn og firma. Men håber vi kan finde et hul en dag

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Charlotte Fernstrøm:
Ville gerne være med til at støtte, men det er lidt svært at komme væk, når man er bundet små børn og firma.
'

Tag da børnene med. Så vidt jeg kan forstå, er naboen én stor børnehave Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Tag da børnene med. Så vidt jeg kan forstå, er naboen én stor børnehave Big Smile

He he....Skype-BigSmile

Ja, det har du helt ret i.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Så binder jeg bare sønnen til gyngestativet. Så ved jeg hvor han er

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
CHARLOTTE
vi er daa andre fra frederiksssund.
Så nu har du kørelejlighed :-)
jeg ville med på tirsdag d. 31.
Vil du med?
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor blev billederne af fra i Torsdags?

Mvh. Jens Stæhr

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Stæhr:
Hvor blev billederne af fra i Torsdags?

Jeg uploader dem, senere idag!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Så er der billeder:

 

 

Ville egentligt havde uploadet, så snart vi kom hjem fra Jylland, men der har simplethen været non-stop arrangementer og efterfølgende håndværkere, så det blev udsat lidt.

Det var ellers den hyggeligste aften, man er altid i godt selskab når man er sammen med iværksættere og det var ingen undtagelse denne gang.

Personalet var også fantatiske, der manglede ikke noget og de var smilende, humoristiske og venlige. Hvis de blev undertrykt og dårligt behandlet så skjulte de det godt.
Mine kæreste og jeg havde i forvejen besluttet os for at vi ikke skulle være ædru nok til at kører hjem, men da vi bad personalet om at ringe efter en taxa, fortalte de at det kunne de ikke pga. 3F's blokade. Det enten med at Amin's niece kørte os videre i byen, fuldstændigt uden beregning.
Det var stort!

Håber virkeligt vi får lejlighed til at mødes igen!

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Det var ellers den hyggeligste aften, man er altid i godt selskab når man er sammen med iværksættere og det var ingen undtagelse denne gang.

Personalet var også fantatiske, der manglede ikke noget og de var smilende, humoristiske og venlige. Hvis de blev undertrykt og dårligt behandlet så skjulte de det godt.

Jeg kan kun bakke op om hvad Lundsby her siger. Det var super hyggeligt med en masse snak om både konflikten mellem Vejlegården og 3F, iværksætteri og sparring. Jeg fik i hvert fald sparret en del med Lundsby selv + et par andre omkring mit projekt.

Jeg kan kun anbefale andre at møde flere iværksættere til sådanne små events. Selvom man på forhånd aldrig har snakket med de andre, falder man nemt i snak på grund af den fælles interesse for iværksætteri.

Så alt i alt var dette en mega god aften (som blev væsentligt længere end jeg faktisk havde regnet med), og jeg havde virkeligt svært ved at falde i søvn om natten på grund af de mange nye input og bekendtskaber jeg har fået.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tør man anbefale en Fredag eller en Lørdag til sådan en arrangement en anden gang? 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 13 ud af 14 (134 indlæg)