Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter middag på Restaurant Vejle Gården i næste uge...

Side 14 ud af 14 (134 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Tør man anbefale en Fredag eller en Lørdag til sådan en arrangement en anden gang? 

Enig. :)

Jeg var i udlandet, da der sidste gang var amino/iværksætter sammenkomst på Vejlegården.

Kunne vi nu få arrangeret noget en lørdag, tror jeg det ender med, at jeg må invitere fruen ud. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Fashion-Seller:
Tør man anbefale en Fredag eller en Lørdag til sådan en arrangement en anden gang? 

Enig. :)

Jeg var i udlandet, da der sidste gang var amino/iværksætter sammenkomst på Vejlegården.

Kunne vi nu få arrangeret noget en lørdag, tror jeg det ender med, at jeg må invitere fruen ud. Skype-Smile

Jeg orkede ik lige at køre 3-4 timer hver vej en Torsdag... Så en Lørdag ville være perfekt! Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

Tør man anbefale en Fredag eller en Lørdag til sådan en arrangement en anden gang? 

Det gør man ihvertfald, faktisk tænkte jeg lidt på at prøve at arrangere et lignende arrangement efter i Iværksætter messen Lørdag d. 15 September.
Man kunne kalde det en slags Fake-Aminotastic nu hvor det desværre ikke bliver til noget i år.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Fashion-Seller:
Tør man anbefale en Fredag eller en Lørdag til sådan en arrangement en anden gang? 

Det gør man ihvertfald, faktisk tænkte jeg lidt på at prøve at arrangere et lignende arrangement efter i Iværksætter messen Lørdag d. 15 September.

Man kunne kalde det en slags Fake-Aminotastic nu hvor det desværre ikke bliver til noget i år.

Super god tanke og godt initiativ!
Lige den 15. september kan jeg personligt desværre ikke, da den dag allerede er afsat.

Men jeg er sikker på, at der nok skal blive stor opbakning. Skulle det blive en anden dato i september, vil jeg gøre et ihærdigt forsøg på at skabe plads i kalenderen. :)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 14 ud af 14 (134 indlæg)