Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacker lagt 3Fs hjemmeside ned grundet deres sag med Vejlegården

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja i sådan nogle sager må man sætte hårdt mod hårdt, det os kun og det giver også endnu mere opmærksomhed mod konflikten!. (i det mindste gør det noget)
Vi har tideliger oplevet hvordan 3F har behandlet f.eks cafeerne i Aarhus og modstand mod 3F er helt i orden!
 

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

bulldesign.dk:

Så du vil gerne have problemet skal fortsætte?

Og hvis nej, så sig mig en anden løsning.



Jeg vil ikke have problemet skal fortsætte, men med al respekt for dig, så er opskriften "øje for øje" en der kun har gjort Gazastriben til et helvede i mange år. Og jeg kan se den ikke virker endnu.

Hørte engang en rigtigt koldt skid sige noget klogt om det udtryk. Han vidste godt at hvis han dræbte en søster/faster etc i den anden lejr, så ville der være nogen i den modsatte lejr der altid have plantet i dem at nogen i modsatte lejr var nogen fjender. Og sådan fortsætter den ved Gazastriben hvor både kristne og muslimer læser op af gamle hadefuldeskrifter fra dengang. 

Sådan løser vi ikke vores problemer i Danmark, medmindre de skide Tyskere (eller andre) kommer og forsøger at stjæle vores land igen. Så har vi jo ikke noget valg længere.

Det har vi nu. 

Sjovt nok har Jesus angiveligt levet siden og der har været en reformation mht kristendom for nogle. Den har ikke været der for ekstremistiske kristne i USA eller ditto Muslimer i Mellemøsten. De lever stadigvæk efter opskrifter fra Middelalderen. Det er kun særligt frelste røde, der synes at vi skal importere folk med den slags middelalderlige synspunkter til Danmark - for at se frelste og tolerante ud. Jeg synes at folk, der har den slags synspunkter burde blive hvor de er. De er ikke en del af løsningen - men en del af problemet. 

Heldigvis er en stor del alle steder af både kristne, muslimer og ateister kommet videre. Men "øje for øje" hører ikke til her i Danmark endnu, men den er nutidig for mange rundt omkring, og nogle af de nyttige hellige røde fordømmer enhver kritisk tanke om at forsvare sig selv, så DF er blevet den forbudte tanke der ikke må tænkes. I virkeligheden har de været bussemænd og fortæller de blot en del af den sandhed andre ikke tør. I virkeligheden lever Danmark kun lidt endnu da nogen har turdet stille sig op og forsvare vores rettigheder. 

Mht løsninger synes jeg at Amin Skov fra Vejlegården gør det helt fænomenalt. Jeg har til gengæld ingen respekt over for at der sidder nogen (helt anonymt og kujonagtigt!) og nedlægger et andet site eller et andet menneske. Folk, der sidder og skyder andre ned tilfældigt glemmer at det kan andre idioter også gøre.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt for dine ord. Jeg synes bare vi er langt ude i dette, og jeg ikke forstå hvordan og hvorfor 3F skal gøre sådan noget. Det der undrer mig aller mest er at der er sket så meget omkring denne sag................ men de stadig ligeglade og fortsætter.

Som sagt er angrebet ikke noget der er godt, jeg synes bare at 3F skal få noget modstand fra dem som har noget at give. Det hjælper jo ikke har 1 million folk kommer og demonstrere foran deres bygning - det tror jeg skam stadig de er ligeglade med..

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

3f.dk ser ud til at være oppe igen. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

3f.dk ser ud til at være oppe igen. 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke her - Men skulle mene de ville åbne op for siden mellem 9-12 eller sådan noget hvor folk kunne indberrete.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Elham Khoja:

3f.dk ser ud til at være oppe igen. 

3f.dk ligger på en midlertidig side.

Det er dog rigtigt at forsiden.3f.dk er aktiv og har været det i mange timer

Edit: Og at hele 3f's hjemmeside kan tilgåes igennem forside.3f.dk eller sider man finder på Google.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:
Respekt for dine ord. Jeg synes bare vi er langt ude i dette, og jeg ikke forstå hvordan og hvorfor 3F skal gøre sådan noget. Det der undrer mig aller mest er at der er sket så meget omkring denne sag................ men de stadig ligeglade og fortsætter.


Der forstår jeg dig jeg alt alt for godt. Lige fra de mest venstreorienterede til mest højreorienterede tror at 3F arbejder for bedre vilkår for deres medlemmer. Selv en professor fra Aalborg Universitet tror det. Det var også helt rigtigt engang. Det har desværre ændret sig til at det er blevet en gruppe vellønnede selvfede med en god sikker pension. Det er det eneste de interesserer sig for i dag - så de er en skændsel for deres forfædre. 

Men prøv at finde et rigtigt shitty job på en stor fabrik hvor du er tvunget til at blive medlem af 3F. Jeg har haft mange jobs der ikke var "helt lovlige" - altid til arbejdsgiverens fordel. Jeg har set rigtigt meget lort, men da jeg virkeligt så noget lort fik jeg en joke af et svar efter lang tid. 

Det 3F interesserer sig for i dag er deres egne lønninger og pensioner. Jeg forstår godt folk er forvirrede, for jeg var FOR fagforeninger, men efter at være blevet behandlet som kriminel af både HK og 3F har jeg mistet al respekt for dem. Formålet med dem var god - i mine øjne. Men desværre er det bare selvfede funktionærer der kan sidde og indkassere løn og pension uanset hvad. Parasitter er nok det mest dækkende ord.

Vi er helt enige om at de skal have modstand. Det får de også ved at vi lyser lidt på dem;-) På blandt andet Facebook-siden, hvor Amin gør det virkeligt beundringsværdigt:
https://www.facebook.com/RestaurantVejlegarden

og der er mange Aminoer der arrangerer spisning sammen på Vejlegården. Der er også nogen, der poster menuen på 3F og 3F ungdoms Facebook-side, hvilket jo er sjovt og effektivt - og hver gang en trykker "Synes godt om" går det viralt. Der er mange tiltag derude. Og der er også den her http://xn--bekmp-m3fia-c9a.dk/, som virkeligt er en beundringsværdig indsats. Der er rigtigt mange der gør en stor indsats for at sprede budskabet om at det her er forkert, og det at 3F finder en svag at mobbe gider vi ikke at finde os i. Det kunne lige så godt være en af os andre.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først grinede jeg af det, men når det kommer til stykket er det jo snotdumt. At 3F benytter sig af mafiametoder betyder jo ikke at den fornuftige "fløj" skal gøre det samme - det er jo netop det der gør den fornuftig :)

Desuden er hele støtte-kampagnen blevet så viral og omfattende at den alene, uden hackerangreb, burde være nok til at få 3F til at droppe deres foretagende. 3F plejer at være vedholdende i sådanne situationer, men spørgsmålet er om de ikke før eller siden, i denne forbindelse, må krybe til korset og give op? For de er i den grad i bad standing ved resten af befolkningen og virker ude af trit med samfundsretningen.

Lad nu bare endnu flere folk strømme til støttegruppen på facebook, sende støttebreve til Vejle Amts Folkeblad og besøge restauranten for at få stegt flæsk ad libitum, på den måde vinder friheden og demokratiet, det er jeg overbevist om.

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)