Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacker lagt 3Fs hjemmeside ned grundet deres sag med Vejlegården

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes ikke nogen "fornuftig fløj" herfra, da begge baserer sig på at se tingene ensidigt, men de yderligtgående møder til gengæld hinanden i røven.

Når vi går ud i ekstremerne er der en modvilje mod demokrati på "begge sider". Jeg håber ikke på et diktatur, men hvis det er uomgåeligt vil jeg heller ønske den i venstre side, da jeg gætter den personligt for mig og min familie vil være mindst værst. Men egentligt vil jeg helst bare have en cyanid-pille i en sådan situation. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fløj er også i anførelsestegn, men jeg må da indrømme at jeg ikke har sympati med 3F på nogen måde i denne sag - du har dog ret i at de yderligtgående møder hinanden i røven, om det har så meget at sige i denne sag, det ved jeg nu ikke.

Jeg vil også gerne tilføje at mit politiske standpunkt er liberalistisk, både økonomisk og politisk, men derfor kan jeg godt se et problem fra den borgerligt/liberale side af Tinge, når Venstre foreslår at kriminalisere 3F's metoder, da jeg ikke tror det gavner noget i sidste ende. Det der gavner er folkets åbenlyse modstand til metoderne, et vink med en vognstang til 3F at "det her gider vi sgu ikke finde os i - benyt jer af dialog, ligesom alle os andre" - og der synes jeg at diverse bevægelser på nettet og generelt i befolkningen er godt på vej. Måske med undtagelse af Anonymous' hackerangreb

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)