Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dit nytårsfortsæt?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg vil gerne lige oprette en tråd med forskellige ideer til hvordan vi hver især (og måske sammen) kan få ideer til hvordan vi hver især kan få noget bedre ud af det forgående år, end hvad vi måske har fået ud af det gamle.
 
Altså: Hvad ønsker du dig for alt i verden - som måske kan realiseres i det nye år..?
 
Selv ønsker jeg mig struktur (jeg er et notorisk rodehovede), en ny hjemmeside der bare rammer mine potentielle kunder (jeg er i gang), ro (det er for mig lidt stresset at være mig) og gode kontakter og alt hvad jeg ønsker for mig til dém, at holde op med at ryge og  at finde mig selv på en rigtig god måde (det kan være eksistentiel kryptisk af og til..)..
 
Jo, jeg sidder lige er og er lidt dyb, vist... Tænkte på om I vil øse ud af jeres egne nytårsfortsæt.
 
Om ikke andet, så hav et fantastisk godt nyt år allesammen. Vi skrives nok ved og bliver ved med at kunne støtte når det er nødvendigt, forhåbenligt.
 
Kh David
 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit nytårsforsæt er at få et andet arbejde. Vi tjener desværre ikke nok på vores Web-butik til at den kan udbetale løn, så vi (min mand og jeg) er nødt til at arbejde ved siden af. Det jeg har lavet indtil nu ved siden af holder ikke, så jeg skal hurtigst muligt have fundet mig noget andet (er faktisk sygemeldt foreløbig til og med på mandag). Så det helt store ønske er selvfølgelig at det kommer til at gå hurtigt fremad med vores virksomhed.

 
Et godt nytår til alle herfra.

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg også har skrevet i min blog er mit nytårsfortsæt at få rigtig gang i investeringerne.
Så jeg forhåbentlig kan blive fuldtidsinvestor i løbet af 2 år.
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene. Godt nytår herfra også.. Hvad er det for en webshop I har gang i? Måske der mangler lidt før det kommer til at du''.. Du må sige til, så er der nok en bunke gode mennesker herfra der gerne vil sige nogle gode ord og måske mere :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

 
Det er en web-butik med speciale i børn, der er født for tidligt, men vi har også babytøj i alm. babystørrelser (www.unik-kids.dk).
 
Er der en der har det helt store guldkorn, så hører vi det selvfølgelig gerne, men ellers så er vi godt klar over nogle af de forbedringer der skal til. F.eks. så arbejder vi på at få taget bedre billeder af vores varer, og så skal vi have lavet vores forside bedre, så det blandt andet fremgår, hvad det er vi vil med butikken. Vi deltager også i en forbrugermesse til marts (baby og småbørnsmesse) og håber det giver nogle kunder.
 
Men den har kun kørt siden september, så vi er ikke meget overraskede over, at det ikke går bedre endnu, selvom man godt kan blive noget utålmodig. Det er også rigtig svært at gøre det helt store, når man er bundet af at skulle tjene penge hjem ved siden af.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene.

 
Sig til hvis der skal optimeres lidt på jeres design. Jeg kan se at I har gang i noget ret seriøst. Navnet på hjemmesiden er også godt. Designet halter lidt, iht. hvad jeg nu mener jeg vil kunne gøre bedre..
 
Indtil da, så hav en dejlig aften :)
 
 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thorborg. Godt nytår til dig også. Og tak for Amino. Lad os finde på noget virkeligt smukt. D.

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hov.. jeg troede jeg lige svarede på viceværtens overordnede nytårshilsen...

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Min plan for 2005 var at min virksomhed skulle kunne give så meget overskud, at jeg kunne bruge én dag om ugen på at udvikle min fritidsinteresse, musik hen i en mere semiprofessionel retning. Så kom orkanen d. 8. januar og væltede én af vores bygninger - en stald - og det satte gang i et større ombygningsprojekt, som har taget ca. den tid, jeg skulle bruge på musikken.

I første halvår af 2006 skal jeg sammen med en gammel legekammerat køre et musicalprojekt for 25 8.-10. klasseelever i mine børns folkeskole, så det ser ud til at mit 2005-ønske bliver opfyldt i 2006.
 
Desuden sætter jeg d. 1. februar gang i et (for mig) stort og krævende trendbreaker-projekt, som I givet vis kommer til at høre mere om, men som desværre nødvendigvis må hemmeligholdes lidt endnu. Mit nytårsfortsæt er at kaste en utrolig mængde energi ind i dette ny projekt uden at det kommer til at slå luften ud af de i forvejen planlagte projekter. Dette kan lade sig gøre udfra en teori om, at det giver energi at bruge energi - nu må vi se, om det holder.
 
Må I alle have et godt og lykkebringende nytår
 
Hans
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Hans. I lige måde.

Men, hvad betyder "trendbreaker" som sådan? (Noget med at bryde en trend vel nok, men.. - er nysgerrig) :)
 
 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)